O spółce PKP Intercity

Moderatorzy: JacekM, person

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 24177
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Re: O spółce PKP Intercity

Post autor: Glonojad » 08 lip 2018, 15:05

fik pisze:
01 lip 2018, 19:53
W Wiedniu byłoby 21 minut na obrót, to trochę jednak maławo. Polonia w tym rozkładzie przechodzi na Moravię i vv.
A gdyby to byl obieg na Pendolino (wyższa Vmax, wielosystemowa) to by dało radę? Oczywiście zakładając odpuszczenie na Czechy i Austrię oraz zgodę Cupt?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 24156
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: troubled hearts map deserts
Kontakt:

Post autor: fik » 08 lip 2018, 17:12

W ciemno strzelam, że nie, bo i tak musiałaby się wpasować w cykle w Czechach, w szczególności pod skomunikowanie od 277 w Brzecławiu, więc co najwyżej skończyłoby się późniejszym wyjazdem z .pl i wcześniejszym wjazdem doń.
#870f57

Nie śpię, bo chrumchrumchrum tabelki z rozkładem

I've explored you with the detachment of an analyst
But most nights we've raided the same kingdoms

And none of our secrets are physical now

Łukasz
Posty: 6578
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 lip 2018, 18:25

Glonojad pisze:
fik pisze:
01 lip 2018, 19:53
W Wiedniu byłoby 21 minut na obrót, to trochę jednak maławo. Polonia w tym rozkładzie przechodzi na Moravię i vv.
A gdyby to byl obieg na Pendolino (wyższa Vmax, wielosystemowa) to by dało radę? Oczywiście zakładając odpuszczenie na Czechy i Austrię oraz zgodę Cupt?
Jakoś mi się wydaje, że obieg na pendolino musiałby być przedłużeniem czegoś nocującego na południu Polski, czyli dojeżdżać na północ i ruszać o 5 rano z Wiednia...

Poza tym Czechy kojarzą mi się z wiecznymi opóźnieniami (zwłaszcza linia, po której miałby jeździć), więc dobrze, gdyby kilka godzin w Wiedniu było, a nie nawet 2.
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 24177
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » dzisiaj, 5:35

Jaka jedynka bezprzedzialowa jest na IC Warta? Jakis nowy FPS może?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1177
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » dzisiaj, 7:15

Glonojad pisze:Jaka jedynka bezprzedzialowa jest na IC Warta? Jakis nowy FPS może?
Powinien być 158A. FPS tak, ale czy on jest "nowy" to hmm... zależy z czym porównać.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 24156
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: troubled hearts map deserts
Kontakt:

Post autor: fik » dzisiaj, 9:57

Fascynuje mnie logika, w myśl której na ekonomiczny pociąg puszcza się relatywnie nową bezprzedziałówkę, a na Sobieskiego strupiałego przedziałowego Henschela bez gniazdek, praktycznie całkowicie wyłączając możliwość produktywnego spędzenia czasu.
#870f57

Nie śpię, bo chrumchrumchrum tabelki z rozkładem

I've explored you with the detachment of an analyst
But most nights we've raided the same kingdoms

And none of our secrets are physical now

ODPOWIEDZ