Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

Moderatorzy: Wiliam, person

Awatar użytkownika
Domas
(A408 i A451)
Posty: 7288
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36
Kontakt:

Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

Post autor: Domas » 31 sie 2017, 12:13

TGM pisze:Tymczasem 108 zostaje z wakacyjnym, okrojonym w DS rozkładem. Czyli z wszystkich pociętych linii wszystkie przypadają na Dolny Mokotów. I jak to ładnie na Augustówce wygląda 163 i 108: 5-25-5-25...
Nie zostaje - na 108 zmiana rozkładu nastąpi dopiero 9 września, bo właśnie tylko rozkład DŚ tam się zmienia.
Obrazek

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 4560
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 27 kwie 2018, 22:33

Żeby nie było że tylko ja uważam komunikację na DM za kiepską: w najnowszej gazetce MSM Energetyka artykuł o KM na os. Bernardyńska. Że brak dojazdu do metra, że 159 skrócono i na Wolę nie jeździ, że 164 za rzadko, że proponowali przekierować coś zawijasem z Powsińskiej, że na to alergicznie reaguje elyta z Bonifacego bo chce mieć ciszę i spokój, że całe ZTM, dzielnica, miasto ma ich gdzieś...

Georg
Posty: 4661
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: Georg » 28 kwie 2018, 13:02

Brak dojazdu do metra? Przecież mają 159/162 z jednoperonową przesiadką w 131. Owszem - 131 jest do podbicia po południu i w DS. Ale 159 i 162 jest ładnie złożone i daje częstotliwość 7,5/7,5/10. Czy to za mała oferta? Wolą 189, które utknie po drodze na drugim końcu miasta i po godzinie przyjedzie 5 wozów naraz.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 8767
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 28 kwie 2018, 14:37

162 dojeżdża do metra.
159 na Wolę sens straciło przez korki na Towarowej oraz Pięknej. Lepsze już 162+M2 właśnie. Czy nawet 162+523 czy czymś do 167.
Nielegalne zmiany kadrowe i ustrojowe w sądownictwie to pełzający zamach stanu.

Lista 158 prezesów i wiceprezesów odwołanych przez Ziobrę bez uzasadnienia (lub sami zrezygnowali): oko.press.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 4560
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 28 kwie 2018, 21:11

Może jednak powinien powstać od razu przystanek tramwajowy przy Idzikowskiego/Sikorskiego i dowózka z os. Bernardyńska do niego. BTW robili konsultacje i nic do tej pory nie wiadomo co postanowili jednak zrealizować z tego, co się w konsultacjach pojawiło. Chyba tylko robili te konsultacje "bo tak trzeba".

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 8767
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 29 kwie 2018, 3:40

Więcej przystanków tramwajowych FUJ.
Nielegalne zmiany kadrowe i ustrojowe w sądownictwie to pełzający zamach stanu.

Lista 158 prezesów i wiceprezesów odwołanych przez Ziobrę bez uzasadnienia (lub sami zrezygnowali): oko.press.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 6316
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy
Kontakt:

Post autor: person » 30 kwie 2018, 11:03

TGM pisze:
28 kwie 2018, 21:11
BTW robili konsultacje i nic do tej pory nie wiadomo co postanowili jednak zrealizować z tego, co się w konsultacjach pojawiło. Chyba tylko robili te konsultacje "bo tak trzeba".
Jako-takie odniesienie się do zgłoszonych uwag jest w załączniku 3 do raportu:
http://konsultacje.um.warszawa.pl/aktua ... polecznych
Chyba ostatecznie wszystko zależy od projektu, który - jak rozumiem - wciąż jest tworzony/uzgadniany?

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 4560
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 30 kwie 2018, 19:19

Dzięki! Ktoś chce jeszcze mniej przystanków na odcinku Spacerowa - Wilanów niż planowane :D . Taka fajna taksówka za 4,40 a może i za 3:40 :P .

BTW: zrobili na Bonifacego azyle. Może i niedrogie to w sumie i bezpieczeństwo przede wszystkim, ale jednak to trochę dziwne, że tak przed budową tramwaju.

Delwin
Posty: 119
Rejestracja: 21 mar 2017, 16:37

Post autor: Delwin » 27 maja 2018, 19:36

Tak patrząc po mapie, to obecnie tylko 168 się nadaje bezpośrednio do przekierowana na nową ulicę. Bo 119 to by straciło swoje sedno, czyli przejazd Bobrowiecką i Chełmską.
Jeszcze jedna opcja - 167 zakręca z Bartyckiej (w stronę centrum) w Grupy AK Północ (ale nie wiem czy się autobus pomieści) i dalej do Czerniakowskiej Bis.

Autobus Czerwon
Posty: 2130
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 27 maja 2018, 21:27

Wtedy to już równie dobrze to 167 mogło by nie jeździć na Siekierki, bo i po co... Przecież ta linia nie wozi tłumów do sanktuarium, tylko do bloków przy Bartyckiej. Myślę że samo 168 wystarczy, ewentualnie może dobrze byłoby pomyśleć nad jakimiś kursami skróconymi (368?) na trasie Siekierki - Metro Pole Mokotowskie podwajającymi częstotliwość w DP, abstrahując od tego że w sumie dodanie kursów na Madalińskiego też by niczemu nie zaszkodziło, pytanie jak z miejscem na Spartańskiej i brygadami. Częstotliwość co 10 minut jest w miarę przyzwoita, a przy zachowaniu tych samych przystanków przy MPM jak 168 było by to całkiem korzystne rozwiązanie.

Delwin
Posty: 119
Rejestracja: 21 mar 2017, 16:37

Post autor: Delwin » 12 cze 2018, 9:35

Odnośnie 167 - podobnie nie da się aby skręciło w Grupy AK Północ. Odnośnie zaś generalnie autobusów w okolicy - 131 w szczycie trzeszczy w szwach (napchane na maksa do Politechniki). Jak ludzie wsiądą na przystanku Sielce w kierunku centrum to kolejni na przystankach na Gagarina nie mają już gdzie się wcisnąć... Tramwaj, tramwaj, tramwaj!

osa
Posty: 2540
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 13 cze 2018, 17:56

Oczywiście, że dłuższa trasa tramwajowa przekraczająca linię Wisłostrady w kierunku Siekierek byłaby najlepszym rozwiązaniem. Skoro zostają do wyboru autobusy, to może puścić przez Czerniakowską-bis 167, ale na Gocław i Witolin, a krótkie autobusy 168 przez nowe osiedla przy Kopcu Czerniakowskim do sanktuarium na Siekierkach... Trasa 167 została skrócona od strony Bielan i Bemowa, a według mnie ma jeszcze większy potencjał do skrótu i mogłaby zostać na odcinku Witolin - Gocław - Czerniakowska-bis - Rakowiecka - Wawelska - Grójecka-Szczęśliwice (przy okazji 521 precz z Ochoty).

Delwin
Posty: 119
Rejestracja: 21 mar 2017, 16:37

Post autor: Delwin » 13 cze 2018, 18:30

Nie do końca o to mi chodzi - trasa w kierunku Siekierek ( a potem hyc na Gocław ;-)) byłaby ideałem, ale nie wiem czy nie pilniejsze byłoby puszczenie takowej w wzdłuż Czerniakowskiej/Powsińskiej do Św. Bonifacego aby "domknąć" ramę do Sobieskiego.

ODPOWIEDZ