Komunikacja miejska w Ursusie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25345
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 29 kwie 2024, 8:31

Nie. Wymaga innej wydajności ITD oraz wpięcia takich kamer do ich systemów. Tego nie może ogarniać lokalny samorząd.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Matt Cubis
Posty: 461
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 29 kwie 2024, 10:07

Samorząd może tylko takie zdjęcia z kamer wysyłać na policję jako dowód popełnienia wykroczenia. Tak jak z nieprawidłowo zaparkowanym samochodem. Każde takie zgłoszenie policja musi ręcznie przeprocedować.

Kraków jakiś czas temu zamontował kamery na buspasach i wyszło im tak dużo pojazdów nieuprawnionych w ciągu jednego dnia, że przesłanie wszystkiego do policji zapewne sparaliżowało by jej funkcjonowanie.

Bierut
Posty: 291
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bierut » 30 kwie 2024, 11:34

Kolejnym problemem, a tak naprawdę pierwszym po wyjeździe z R-1 dodatków popołudniowych 401 jest dojazd do pierwszego płatnego przystanku czyli Rondo UE w kierunku Ursusa. W rozkładzie jest 5’, gdzie praktycznie potrzeba 15’ i to z wykorzystaniem buspasa na Wołoskiej. Skręt w prawo w Marynarską zwłaszcza teraz gdy zlikwidowano zieloną strzałkę to katastrofa. Ciekawe jak to się ma do obowiązku punktualnej obsługi pierwszego płatnego przystanku.

Molo
Posty: 636
Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56

Post autor: Molo » 30 kwie 2024, 11:41

Zrób zawrotkę na Rondzie dużo nadrobisz. Chyba że Ci nie zależy;)

Bierut
Posty: 291
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bierut » 30 kwie 2024, 11:44

Ale i tak w 5’ tego nie zrobisz. Po drugie w organizowaniu transportu nie chodzi chyba o to by kierowca kombinował i narażał się przy okazji niepotrzebnych manewrów.

Łukasz
Posty: 10592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 kwie 2024, 11:54

Bierut pisze:Ale i tak w 5’ tego nie zrobisz. Po drugie w organizowaniu transportu nie chodzi chyba o to by kierowca kombinował i narażał się przy okazji niepotrzebnych manewrów.
Osobówką jak się jest pierwszym, to samą nawrotkę się robi na 1 cyklu, autobusem w 2 się powinno dać. W ogóle to buspas w tym miejscu powinien być na lewym pasie.
ŁK

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2213
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 30 kwie 2024, 11:56

Bierut pisze:
30 kwie 2024, 11:34
Kolejnym problemem, a tak naprawdę pierwszym po wyjeździe z R-1 dodatków popołudniowych 401 jest dojazd do pierwszego płatnego przystanku czyli Rondo UE w kierunku Ursusa. W rozkładzie jest 5’, gdzie praktycznie potrzeba 15’ i to z wykorzystaniem buspasa na Wołoskiej. Skręt w prawo w Marynarską zwłaszcza teraz gdy zlikwidowano zieloną strzałkę to katastrofa. Ciekawe jak to się ma do obowiązku punktualnej obsługi pierwszego płatnego przystanku.
Ma się to tak, że dzwoni się na centralę i jest polecenie "jedź do przystanku na którym będziesz o czasie i tam się włącz".

Bierut
Posty: 291
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bierut » 30 kwie 2024, 12:08

No i na pewno dogonisz rozkład zanim dojedziesz do PKP Ursus 😀

reserved
Posty: 14613
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 30 kwie 2024, 12:43

MJ pisze:
30 kwie 2024, 11:56
Bierut pisze:
30 kwie 2024, 11:34
Kolejnym problemem, a tak naprawdę pierwszym po wyjeździe z R-1 dodatków popołudniowych 401 jest dojazd do pierwszego płatnego przystanku czyli Rondo UE w kierunku Ursusa. W rozkładzie jest 5’, gdzie praktycznie potrzeba 15’ i to z wykorzystaniem buspasa na Wołoskiej. Skręt w prawo w Marynarską zwłaszcza teraz gdy zlikwidowano zieloną strzałkę to katastrofa. Ciekawe jak to się ma do obowiązku punktualnej obsługi pierwszego płatnego przystanku.
Ma się to tak, że dzwoni się na centralę i jest polecenie "jedź do przystanku na którym będziesz o czasie i tam się włącz".
Tylko że dla mnie to jest nieco problematyczne bo jest napisane że zadzwonić trzeba z wyprzedzeniem. I jeśli jesteśmy jeszcze daleko do celu a widzimy że jest duży korek i nie damy rady to jasna sprawa. Miałem jednak taką sytuację że jechałem z Kleszczowej włączyć się na 189 na Os. Górczewska. Zostało mi 3 minuty a byłem na wysokości Człuchowskiej. Myślę sobie że zdążę, tam minutka czy dwie to można z tego co wiem po czasie ruszyć. Kłopot w tym że utknąłem przed samą Górczewską, już prawie będąc na przystanku, bo okazało się że do świateł jest duży korek którego wcześniej nie widziałem. Gdybym wtedy zadzwoniłbym to pewnie bym dostał opieprz "dlaczego pan tak późno do nas dzwoni?". Stąd jest to nieraz trudne do oszacowania z wyprzedzeniem czasowym.

Flash8222
Posty: 7603
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 30 kwie 2024, 13:47

Bierut pisze:
30 kwie 2024, 12:08
No i na pewno dogonisz rozkład zanim dojedziesz do PKP Ursus 😀
Gdzie minusy? :P

Matt Cubis
Posty: 461
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 30 kwie 2024, 15:49

Łukasz pisze:
30 kwie 2024, 11:54
Osobówką jak się jest pierwszym, to samą nawrotkę się robi na 1 cyklu, autobusem w 2 się powinno dać. W ogóle to buspas w tym miejscu powinien być na lewym pasie.
To ten buspas dla przejazdów technicznych wtedy?
Bierut pisze:
30 kwie 2024, 12:08
No i na pewno dogonisz rozkład zanim dojedziesz do PKP Ursus 😀
Mi w zeszłym tygodniu kazali jechać tak długo przejazdem technicznym aż wyprzedzę autobus 77xx i wtedy się włączyć. Dojechałem do Orzechowej i jechaliśmy w parze xd

Swoją drogą ciekawe polecenie wypatrywania innego autobusu jadąc estakadami.

Łukasz
Posty: 10592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 kwie 2024, 17:59

Matt Cubis pisze:
Łukasz pisze:
30 kwie 2024, 11:54
Osobówką jak się jest pierwszym, to samą nawrotkę się robi na 1 cyklu, autobusem w 2 się powinno dać. W ogóle to buspas w tym miejscu powinien być na lewym pasie.
To ten buspas dla przejazdów technicznych wtedy?
Dla wszystkich, tylko śluza by się przydała na wysokości skrętu do Lidla/Arkadii. Ogólnie teraz ten buspas nie spełnia żadnej roli, od połowy jest zabetonowany przez tych grzeczniej stojących do skrętu w prawo. Zresztą tu coś się będzie musiało zmienić po wybudowaniu osiedla. Pewnie będzie przelot do Postępu i się pojawią światła.
ŁK

Matt Cubis
Posty: 461
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 30 kwie 2024, 18:03

Arkadii? I jak chcesz przystanki obsłużyć z buspasa po lewej?

Łukasz
Posty: 10592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 kwie 2024, 18:06

Matt Cubis pisze:Arkadii? I jak chcesz przystanki obsłużyć z buspasa po lewej?
Galmoku ;p jeden Westfield :) Gdzie masz przystanki?

Za Domaniewską a potem daleko za Rondem UE. Śluza w połowie.
ŁK

Matt Cubis
Posty: 461
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 30 kwie 2024, 18:25

Aaaaa, że śluza za przystankiem Domaniewska. No tak, mogłoby to mieć sens. Nie rozwiązuje to niestety problemu blokowania buspasa przy Konstruktorskiej.

No ale nie ma aktualnie takich planów. Niestety nie da się postawić sygnalizacji kubłem farby ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯

ODPOWIEDZ