O nadzorze ruchu
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Ale dowodem na wadliwość całego systemu jest to, że w Warszawie kierowanie można zrobić dopiero wtedy, gdy na posterunkach kierować będzie instruktor. Przez to ileś brygad świadomie idzie w zatrzymanie...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Porównywanie NR ZTM stojącego przy zatrzymaniu z ekspedycjami ZTM jest chyba w ogóle chybione. Tramwajarze na temat współpracy z ekspedycjami ZTM pojęcie mają zdaje się średnie. Jest jakakolwiek ekspedycja tramwajowa której nie trzymają TW? Na Młocinach motorowi chodzą się meldować do ZTM i ZTM z Młocin ich spisuje? Na temat sterowań prowadzonych przez ZTM mam swoje zdanie, ale i tak wychodzi to lepiej niż te, które prowadzą niektórzy geniusze z MZA, którzy potrafią doprowadzić swoją ignorancją graniczącą z głupotą do godzinnych dziur w kursowaniu linii tylko po to, żeby kierowcy ze swojej firmy zapewnić punktualny dojazd na zmianę.
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Instruktor ZTM jest tylko i wyłącznie do sprawdzenia czasu reakcji służb przewoźnika i pisania wozów w zatrzymaniu. Paradoksalnie, im dłuższe zatrzymanie. tym lepiej dla ZTM- większe kary za opóźnione i niewykonane kursy.
A że z reguły radiowóz ZTM jest pierwszy na miejscu ? A co ma lepszego do roboty?
A że z reguły radiowóz ZTM jest pierwszy na miejscu ? A co ma lepszego do roboty?
miłośnik 13N
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Tak w ogóle przecież niedawno okazało się, że ekspedycje tramwajowe nie umią robić SB, co wyszło przy rozliczeniach z ZTM-em...Szeregowy_Równoległy pisze:Porównywanie NR ZTM stojącego przy zatrzymaniu z ekspedycjami ZTM jest chyba w ogóle chybione
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Z punktu widzenia pasażera cieszę się z tego. A i tak wykrywalność jest mała. A do tego spadnie gdy zabiorą pracownikom ZTM bezpłatne przejazdy.Półtorak pisze:Czyli jakieś dziewięć składów. Te dziewięć składów mogło najechać w sześć minut. Zwracam uwagę że w takim przypadku CR ZTM swoją decyzję opiera na informacji zdobytej od instruktora TW a przekazanej przez ZTM o szacunkowym czasie zatrzymania. Gdy zatrzymanie może się przedłużyć instruktor ZTM przemieszcza się na punkt kierowania (w tym przypadku był na miejscu).Stary Pingwin pisze:Wiecie, że szybciej (po prawie półgodzinie) ruszono parówę, niż zapadła decyzja? Korek nie wiem, gdzie się kończył, za zakrętem przy Hali.
[ Dodano: Pią 13 Wrz, 2013 07:27 ]Z punktu widzenia pasażera cieszę się z tego. A i tak wykrywalność jest mała. A do tego spadnie gdy zabiorą pracownikom ZTM bezpłatne przejazdy.Stary Pingwin pisze:Nie chciałbyś wiedzieć, za jakie drobnostki ZTM nalicza kary przewoźnikom.
[ Dodano: Pią 13 Wrz, 2013 07:27 ]Stary Pingwin pisze:Nie chciałbyś wiedzieć, za jakie drobnostki ZTM nalicza kary przewoźnikom.
Polityka złym doradcą w pracy!
Niestety taka jest prawda. CR TW wypina się tyłkiem od kierowań wozów podczas zatrzymania (Braki w mocach przerobowych), ZTM wykorzystuje prywaciarzy (Mobilis / ITS / PKS) do kierowań tramwajów (Braki w mocach przerobowych).Stary Pingwin pisze:Instruktor ZTM jest tylko i wyłącznie do sprawdzenia czasu reakcji służb przewoźnika i pisania wozów w zatrzymaniu. Paradoksalnie, im dłuższe zatrzymanie. tym lepiej dla ZTM- większe kary za opóźnione i niewykonane kursy.
A że z reguły radiowóz ZTM jest pierwszy na miejscu ? A co ma lepszego do roboty?
JotPeCet. Ma rację, póki Instruktor NR TW nie przekaże informacji do CR TW, a CR dalej do ZTM to w Dziale nadzoru przewozami nie są wstanie podjąć decyzji o kierowaniu tramwajów.
- METALL2357
- (METALL22)
- Posty: 580
- Rejestracja: 29 sty 2008, 22:22
- Lokalizacja: Ulica Sezamkowa
- Kontakt:
Zmiana, rzecz świętaSzeregowy_Równoległy pisze:które prowadzą niektórzy geniusze z MZA, którzy potrafią doprowadzić swoją ignorancją graniczącą z głupotą do godzinnych dziur w kursowaniu linii tylko po to, żeby kierowcy ze swojej firmy zapewnić punktualny dojazd na zmianę.
2357 Ty sztruclu, czemuż mnie tak szybko opuścił ?!
http://www.youtube.com/user/METALLpl22?feature=mhsn
"Co to za ptak, co śpiewa tak
Bilety do kontroooooliii...
To kanar jest, jebał go pies,
Nikt się go tu nie booooiii...."
http://www.youtube.com/user/METALLpl22?feature=mhsn
"Co to za ptak, co śpiewa tak
Bilety do kontroooooliii...
To kanar jest, jebał go pies,
Nikt się go tu nie booooiii...."