O nadzorze ruchu

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 10 wrz 2013, 21:11

Ale dowodem na wadliwość całego systemu jest to, że w Warszawie kierowanie można zrobić dopiero wtedy, gdy na posterunkach kierować będzie instruktor. Przez to ileś brygad świadomie idzie w zatrzymanie...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 11 wrz 2013, 0:10

Porównywanie NR ZTM stojącego przy zatrzymaniu z ekspedycjami ZTM jest chyba w ogóle chybione. Tramwajarze na temat współpracy z ekspedycjami ZTM pojęcie mają zdaje się średnie. Jest jakakolwiek ekspedycja tramwajowa której nie trzymają TW? Na Młocinach motorowi chodzą się meldować do ZTM i ZTM z Młocin ich spisuje? Na temat sterowań prowadzonych przez ZTM mam swoje zdanie, ale i tak wychodzi to lepiej niż te, które prowadzą niektórzy geniusze z MZA, którzy potrafią doprowadzić swoją ignorancją graniczącą z głupotą do godzinnych dziur w kursowaniu linii tylko po to, żeby kierowcy ze swojej firmy zapewnić punktualny dojazd na zmianę.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Stary Pingwin
Posty: 5799
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 11 wrz 2013, 11:59

Instruktor ZTM jest tylko i wyłącznie do sprawdzenia czasu reakcji służb przewoźnika i pisania wozów w zatrzymaniu. Paradoksalnie, im dłuższe zatrzymanie. tym lepiej dla ZTM- większe kary za opóźnione i niewykonane kursy.
A że z reguły radiowóz ZTM jest pierwszy na miejscu ? A co ma lepszego do roboty?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 11 wrz 2013, 12:18

Ale to zły system, w którym przewoźnicy mieliby odpowiadać za kursy opóźnione/niewykonane z nieswojej winy.

A nadzór MZA co ma lepszego do roboty?

Stary Pingwin
Posty: 5799
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 11 wrz 2013, 12:20

Nie chciałbyś wiedzieć, za jakie drobnostki ZTM nalicza kary przewoźnikom.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8299
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 11 wrz 2013, 13:12

Znowu dyskusja płynie w kierunku "zły i niedobry ZTM versus biedni, niesłusznie karani przewoźnicy". Tja...

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 11 wrz 2013, 15:35

Oczywiście najgłośniej krzyczą tramwajarze i kierowcy z MZA, którzy to dopiero są biedni, zwłaszcza w porównaniu z kolegami z firm prywatnych.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 11 wrz 2013, 20:59

Szeregowy_Równoległy pisze:Porównywanie NR ZTM stojącego przy zatrzymaniu z ekspedycjami ZTM jest chyba w ogóle chybione
Tak w ogóle przecież niedawno okazało się, że ekspedycje tramwajowe nie umią robić SB, co wyszło przy rozliczeniach z ZTM-em...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 13 wrz 2013, 7:25

Półtorak pisze:
Stary Pingwin pisze:Wiecie, że szybciej (po prawie półgodzinie) ruszono parówę, niż zapadła decyzja? Korek nie wiem, gdzie się kończył, za zakrętem przy Hali.
Czyli jakieś dziewięć składów. Te dziewięć składów mogło najechać w sześć minut. Zwracam uwagę że w takim przypadku CR ZTM swoją decyzję opiera na informacji zdobytej od instruktora TW a przekazanej przez ZTM o szacunkowym czasie zatrzymania. Gdy zatrzymanie może się przedłużyć instruktor ZTM przemieszcza się na punkt kierowania (w tym przypadku był na miejscu).

[ Dodano: Pią 13 Wrz, 2013 07:27 ]
Stary Pingwin pisze:Nie chciałbyś wiedzieć, za jakie drobnostki ZTM nalicza kary przewoźnikom.
Z punktu widzenia pasażera cieszę się z tego. A i tak wykrywalność jest mała. A do tego spadnie gdy zabiorą pracownikom ZTM bezpłatne przejazdy.

[ Dodano: Pią 13 Wrz, 2013 07:27 ]
Stary Pingwin pisze:Nie chciałbyś wiedzieć, za jakie drobnostki ZTM nalicza kary przewoźnikom.
Z punktu widzenia pasażera cieszę się z tego. A i tak wykrywalność jest mała. A do tego spadnie gdy zabiorą pracownikom ZTM bezpłatne przejazdy.
Polityka złym doradcą w pracy!

Awatar użytkownika
tomstak
Posty: 1286
Rejestracja: 31 sty 2012, 2:00

Post autor: tomstak » 14 wrz 2013, 19:39

Stary Pingwin pisze:Instruktor ZTM jest tylko i wyłącznie do sprawdzenia czasu reakcji służb przewoźnika i pisania wozów w zatrzymaniu. Paradoksalnie, im dłuższe zatrzymanie. tym lepiej dla ZTM- większe kary za opóźnione i niewykonane kursy.
A że z reguły radiowóz ZTM jest pierwszy na miejscu ? A co ma lepszego do roboty?
Niestety taka jest prawda. CR TW wypina się tyłkiem od kierowań wozów podczas zatrzymania (Braki w mocach przerobowych), ZTM wykorzystuje prywaciarzy (Mobilis / ITS / PKS) do kierowań tramwajów (Braki w mocach przerobowych).
JotPeCet. Ma rację, póki Instruktor NR TW nie przekaże informacji do CR TW, a CR dalej do ZTM to w Dziale nadzoru przewozami nie są wstanie podjąć decyzji o kierowaniu tramwajów.

Awatar użytkownika
METALL2357
(METALL22)
Posty: 580
Rejestracja: 29 sty 2008, 22:22
Lokalizacja: Ulica Sezamkowa
Kontakt:

Post autor: METALL2357 » 18 wrz 2013, 1:08

Szeregowy_Równoległy pisze:które prowadzą niektórzy geniusze z MZA, którzy potrafią doprowadzić swoją ignorancją graniczącą z głupotą do godzinnych dziur w kursowaniu linii tylko po to, żeby kierowcy ze swojej firmy zapewnić punktualny dojazd na zmianę.
Zmiana, rzecz święta :!:
2357 Ty sztruclu, czemuż mnie tak szybko opuścił ?!
http://www.youtube.com/user/METALLpl22?feature=mhsn

"Co to za ptak, co śpiewa tak
Bilety do kontroooooliii...
To kanar jest, jebał go pies,
Nikt się go tu nie booooiii...."

ODPOWIEDZ