BRT

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4761
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 16 lut 2015, 22:53

A ja nie wiem czy decydenci biorący na poważnie BRT, myślą o nim inaczej niż o "takim tam buspasie dla Solarisów".
Nie wierzę że pojawi się nowy typ taboru jeśli chodzi o jego długość czy liczbę pasażerów jaką zmieści.
Obrazek

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 17 lut 2015, 0:18

Wobec tego po co budować dla tych solarisów osobną jezdnię i wiadukt? Najtaniej byłoby wywalić osobówki z Saskiej i wymalować buspas przez Gocław. Mało tego - to można przecież na wariata zrobić nawet i w tym tygodniu.

W ogóle, z każdym postem nabitym na forum, utwierdzam się w przekonaniu, że nie ma tego złego, co by na dobre wyjść nie mogło. Katastrofa na moście to jest idealna okazja do przeprowadzenia porządnych i jakże potrzebnych reform.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 17 lut 2015, 17:15

Mówisz i masz - właśnie 8 poszła na emeryturę, a częstotliwość 77 wzrasta do poziomu który... spokojnie obsłużyłby Gocław :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 17 lut 2015, 21:18

Z drugiej strony kilkutramwajowe kolejki w centrum (nie widziałem, powtarzam za forum) to stan akceptowalny w sytuacji awaryjnej, ale niezbyt w docelowo planowanej.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 17 lut 2015, 22:04

Lepsze kolejki tramwajowe, niż permanentny korek autobusowo-osobówkowy od Waszyngtona aż po Dmowskiego.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 17 lut 2015, 22:47

Teraz przy zamkniętym Łazienkowskim czy za x-dziesiąt lat docelowo?

Jestem zwolennikiem tramwaju na Gocław i przeciwnikiem BRT w Warszawie, ale chwilowe puszczenie 77 na awarię wg mnie tego nie uzasadnia.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 17 lut 2015, 22:58

Nie nie, oczywiście mam na myśli sytuację bezłazienkowską. Ale ustaliliśmy już w którymś temacie, że w normalnych warunkach sloty nie stanowią problemu, starczy dla wszystkich kierunków, pod warunkiem rozplanowania układu z głową i bez takich durnych relacji jak Grochowska-Zieleniecka-Jerozolimskie (gdzie jest porządna pętla tramwajowa pod Stadionem, ja się pytam?!).

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4761
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 17 lut 2015, 23:02

Chwilowe puszczenie 77 pokazuje jedynie że są sloty dla tego tramwaju. Natomiast rzeczywiście nie za duże są perspektywy na możliwe rozwijanie tej trasy. Tyle że BRT na pewno nie jest w tym lepsze.
Obrazek

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 17 lut 2015, 23:28

Moim zdaniem i tak większe niż BRT są szanse na rozwój tramwaju, chociażby kosztem 22 lub 25 (po M2). Zwłaszcza, że imho terenów do zabudowy między Wałem a Patriotów starczyłoby na drugi Ursynów; czyż nie to właśnie miało uzasadniać M3 na Gocław?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 17 lut 2015, 23:44

I moim zdaniem, nadal uzasadnia, ale w zupełnie innej relacji, niż grochowski wypierdek M2.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4761
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 18 lut 2015, 0:18

Sama koncepcja M3 zakładała właśnie dalszy rozwój miasta za Gocławiem wzdłuż osi Bora-Komorowskiego. Wtedy jeszcze jako Julianów.
Obrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 lut 2015, 1:48

Emyl pisze:I moim zdaniem, nadal uzasadnia, ale w zupełnie innej relacji, niż grochowski wypierdek M2.
Nie ma czegos takiego. To bedzie kikut M3, a nie zaxna "odnoga". Przesiadka obowiazkowa w kazdej relacji....
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 18 lut 2015, 7:23

Oj no wiem, nie czepiaj się. :killer:

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 22 lut 2015, 20:40

Na korki tramwajowe w Centrum składa się kilka czynników. Po pierwsze, ludzie potrafią wcisnąć rękę w zamykające się drzwi i spowodować, że przedłuży postój tego jak i następnych tramwajów o kolejne dwie minuty. Po drugie, motorowi czasem do ostatniej chwili czekają z zamknięciem drzwi i efekt jest jak powyżej. Myślę, że skoro na wyświetlaczach pokazać informację, kto ma odśnieżać chodnik, czy to, że 9 przyjechała punktualnie do babci to można również wyświetlić w formie slajdów kilka rzeczy czy wskazówek o których pasażer nawet może sobie nie zdawać sprawy a co powoduje opóźnienia. I na koniec sprawa skarg na motorniczych, że zamknął drzwi i nie chciał otworzyć. Niestety wg przełożonych to pasażer ma rację i motorniczego dla zasady trzeba ukarać a więc motorniczowie czekają do końca a nawet jak ktoś dobiega otwierają drzwi i mamy efekty jakie mamy. Myślę, że skoro w praktycznie w każdym cyklu jedzie tramwaj to motorniczy nie musi czekać na wszystkich by nie być ukaranym bo ktoś chce jechać dwie minuty wcześniej a przy tym opóźnia kilkaset innych osób.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 23 lut 2015, 10:11

.......i z reguły dobiegający jadą JEDEN przystanek. Sprawdzone wielokrotnie na Marszałkowskiej z Centrum do Hożej. 300 metrów?
miłośnik 13N

ODPOWIEDZ