DTP 2014
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
Z części autobusowej na minus należy, według mnie, zaliczyć wybój pojazdów oklejonych w różnorakie folie (m.in. 1313, 1533(?) i 8369), na wystawie powinny być wozy, które pokazują przykład idealnego utrzymania taboru. Na plus i na minus można zaliczyć wystawienie aż takiej gamy taboru, jednak mieli tyle placu, że mogli autobusy rozstawić trochę szerzej, byłoby to duże ułatwienie dla zwiedzających i fotografujących. Dziwi mnie też rozplanowanie przystanków autobusowych, a właściwie przystanku, gdzie spokojnie można było zrobić na terenie zajezdni przystanek dla wysiadających i wsiadających. Tyle z części autobusowej, czas na część tramwajową i kursowanie linii D. Przede wszystkim irytował mnie fakt, że na "Pradze" nie było ani minuty postoju, co skutkowało przyjazdami odpowiednio 10 i 19 minut po czasie. Nie wierzę, że na tej ostatniej prostej, przed bramą wyjazdową, nie dało się ustawić słupka, nakleić literki "D", ustawić barierek i zrobić postoju, przynajmniej tych 5-10 minut, żeby wyrównać opóźnienie - trasa wiodła przez ścisłe centrum Warszawy. Jeśli ktoś narzeka na wiek młodego człowieka, który był drugim konduktorem w #403 to szuka dziury w całym - ot, zwykły dzieciak, który interesuje się komunikacją miejską i większość z MKM-ów tak zaczynało. Dawał sobie radę.. ba, nawet śmiem twierdzić, że lepiej od gościa, który był z nas najstarszy i wydawał się być bardziej ogarnięty. Bardzo fajnie wykonana informacja pasażerska w postaci tablic - czytelne, proste korale, bez żadnych zbędnych dodatków.
A co Ci przeszkadza że były na wystawie oklejone w folie wozy? Bo jeźdząc po mieście to sporo wozów jest oklejonych, a akurat taki 1313 to jest chyba najlepiej zadbany osiołek na R-13 przez właścicieli(nie żebym faworyzował swojego) czego nie można powiedzieć o np. 1301, 1303, 1306 i innych. A taki 1313 to pokazuje jak Ty to powiedziałeś "przykład idealnego utrzymania taboru". A że wóz jest oklejony to tylko chęć właścicieli tego wozu, jakoś innym się podoba oklejenie tylko Ty masz jakieś ale. Każdy ma prawo do własnego zdania.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
W dwóch zdaniach sobie zaprzeczasz, ale dobra. Poza tym - nie mam nic do oklejenia taboru, ale mówię o sytuacji pokazywania ich ludziom.Walas pisze:A że wóz jest oklejony to tylko chęć właścicieli tego wozu, jakoś innym się podoba oklejenie tylko Ty masz jakieś ale. Każdy ma prawo do własnego zdania.
Pod 105Na NGIII można było wejść, w hali stały prawie same 105Nx...Autobus Czerwon pisze:Kilka tramwajów, nawet stopiątki nie postawili,
Dopóki nie będzie własnością TW nie ma co na niego liczyć.Autobus Czerwon pisze:Jazza nie wystawili.
Może jednak warto było poczekać chwilę? Do hali można było wejść bez stania w kolejce pozostałymi 3 otwartymi bramami.Autobus Czerwon pisze:Coś tam pokazywali w halach, ale kolejka była to specjalnie nie widziałem
Ej, no bez przesady - kasków było 12 i takie grupy wchodziły. W pewnym momencie zrobiliśmy eksperyment i podzieliliśmy to na 2x 6 osób, ale nie zdało to egzaminu.ashir pisze:W hali mogłeś obejrzeć podwozie tramwaju typu 105Na (po 4 osoby w kaskach z pracownikiem Spółki)
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Z brakiem stozłomek chodziło mi o to że nie było takiej którą można byłoby zobaczyć od kabiny strony (tak, wiem, może nic specjalnego ale jednak zawsze coś). Bardzo fajne było to że do kabiny 112N można było wejść, akurat ja trafiłem na moment kiedy towarzyszył mi człowiek bardziej znający się na tym ode mnie i wytłumaczył mi kilka kwestii.
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Nie kojarzę, gościu coś koło trzydziestki jak nie więcej, raczej brunet. To było kilka minut przed trzecią.
Dobrze. Na DTP 2015 będzie.Autobus Czerwon pisze:Z brakiem stozłomek chodziło mi o to że nie było takiej którą można byłoby zobaczyć od kabiny strony (tak, wiem, może nic specjalnego ale jednak zawsze coś).
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
No, wybiera się ktoś jutro do Skierniewic? Ciekawi mnie też jaki szynobus KM wystawią na kurs do Siekierek i Jeziornej.
Za dużego wyboru nie ma
Pierwszy pociąg do Jeziornej na infopasażerze - http://infopasazer.intercity.pl/index_p ... d=39340312
Pierwszy pociąg do Jeziornej na infopasażerze - http://infopasazer.intercity.pl/index_p ... d=39340312
Ja przez większość dnia będę się kręcił po terenieAutobus Czerwon pisze:No, wybiera się ktoś jutro do Skierniewic?
Ok, nie sprawdzałem tego osobiście, sugerowałem się tym co było napisane na stronie TW.MisiekK pisze:Ej, no bez przesady - kasków było 12 i takie grupy wchodziły. W pewnym momencie zrobiliśmy eksperyment i podzieliliśmy to na 2x 6 osób, ale nie zdało to egzaminu.
Pewnie VT628, bo najbardziej pojemny?Autobus Czerwon pisze:Ciekawi mnie też jaki szynobus KM wystawią na kurs do Siekierek i Jeziornej.
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Zapewne, moje wątpliwości pojawiły się po tym jak na stoisku KM na Ostrobramskiej była specyfikacja techniczna 222M.