Gdyby TW i MZA były jednym przedsiębiorstwem, "jak za dawnych lat", to można było niektórych motorowych (jeśli nie wszystkich) przeszkolić także do prowadzenia autobusów i wtedy zdejmowano by motorowych z tramwajów, które utknęły, motorowi jechaliby do zajedni i brali zapasowy autobus na zetkę, autobusy się raczej znajdą
Obecnie: może by dało się ewentualnie w drodze jakiejś umowy MZA-TW, na zasadzie delegowania pracowników.
autobusy "za tramwaj" w razie wypadku, awarii itp
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Tja, jak na razie to każda z zajezdni TW zachowuje się jak osobna firma, a ty chciałbyś kierowców za motorowych przebierać...
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Kto by pilnował tramwajów w tym czasie?michael112 pisze:Gdyby TW i MZA były jednym przedsiębiorstwem, "jak za dawnych lat", to można było niektórych motorowych (jeśli nie wszystkich) przeszkolić także do prowadzenia autobusów i wtedy zdejmowano by motorowych z tramwajów, które utknęły, motorowi jechaliby do zajedni i brali zapasowy autobus na zetkę, autobusy się raczej znajdą
Obecnie: może by dało się ewentualnie w drodze jakiejś umowy MZA-TW, na zasadzie delegowania pracowników.
Gdyby awarię usunięto wcześniej, kto by prowadził tramwaj?
U nas awarie usuwa się szybko. Gorzej, jak jest poważny wypadek, a prokuratorowi się nie spieszy.
miłośnik 13N
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
Hmm, w jakiej Ty rzeczywistości żyjesz? Nie widzę możliwości rozliczania chociażby czasu pracy i kosztów pracy pomiędzy firmami. Wiadomo nie od dziś, że w TW zarobki mają wyższe niż w MZA. Musiałbyś stworzyć umowy śmieciowe zawierane na dzień, a może na 2-3 godziny. Komu by się to opłacało? Nikomu...michael112 pisze:Gdyby TW i MZA były jednym przedsiębiorstwem, "jak za dawnych lat", to można było niektórych motorowych (jeśli nie wszystkich) przeszkolić także do prowadzenia autobusów i wtedy zdejmowano by motorowych z tramwajów, które utknęły, motorowi jechaliby do zajedni i brali zapasowy autobus na zetkę, autobusy się raczej znajdą
Obecnie: może by dało się ewentualnie w drodze jakiejś umowy MZA-TW, na zasadzie delegowania pracowników.
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
Akurat smieciowki by sie prawie wszystkim opłacały.
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
ŁK
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Mam dziwne wrażenie, że w minionym ustroju dzielniej walczono z przeciwnościami.
Wymyślonymi przez ustrój.
Wymyślonymi przez ustrój.
miłośnik 13N