Perony bez komunikacji miejskiej (i gminnej)

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14782
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 19 lis 2017, 14:50

Jak dla mnie pierwszoligowym przykładem, jak nie budować węzłów przeiadkowych jest PKP Międzylesie...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4762
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 19 lis 2017, 17:10

Czekaj, tam jest jakiś węzeł?
Obrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25322
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 lis 2017, 17:11

Gordyjski.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

daniel.k
Posty: 33
Rejestracja: 09 sty 2011, 11:12

Post autor: daniel.k » 22 sty 2018, 21:45

a tak apropo tych wszystkich nieużywnnych praktycznie peronów, czy za czasów PRL były tam duże potoki pasażerskie, jeżeli tak to skąd się brały?
np PKP Warszawa Toruńska, PKP Praga czy PKP Okęcie?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6928
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 22 sty 2018, 21:56

Tereny przemysłowe.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27393
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 22 sty 2018, 21:56

daniel.k pisze:
22 sty 2018, 21:45
nieużywnnych praktycznie peronów (...)
PKP Warszawa Toruńska
JA PRZEPRASZAM ALE CO?!!!!!!!
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 627
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区

Post autor: TranslatorPS » 24 sty 2018, 9:11

Ja w Warszawie bywam raz na ruską dekadę, pociągami w Polsce jeżdżę jeszcze rzadziej, ale jeśli już to... na skraju międzyszczytu a szczytu popołudniowego notuję w przeciwpotoku jakąś, ale jednak, wymianę pasażerską na W-Toruńskiej...
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27393
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 sty 2018, 10:41

W szczycie korzystają z tego przystanku całkiem spore tłumki. Gdyby przesiadka była dogodniejsza, zwłaszcza w kierunku zachodnim, to byłoby jeszcze lepiej.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8311
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 24 sty 2018, 11:44

I pomyśleć, że kilka lat temu zatrzymywały się tam dalekobieżne...

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5244
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 24 sty 2018, 11:50

A tak w ogóle to w czasach PRL to chyba Toruńskiej nie było? Na planie z 89 nie ma, pojawia się na planie z 91. Jest w ogóle gdzieś spis którą stację/przystanek kiedy otwierano?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27393
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 sty 2018, 12:04

person pisze:
24 sty 2018, 11:44
I pomyśleć, że kilka lat temu zatrzymywały się tam dalekobieżne...
Raczej kilkanaście, nieliczne i przez chwilę. Ale tak, to byłoby niegłupie (podobnie jak Włochy), tylko brak jakiejkolwiek cywilizowanej infrastruktury czyni z tego średni pomysł.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1851
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 24 sty 2018, 13:01

TGM pisze:
24 sty 2018, 11:50
A tak w ogóle to w czasach PRL to chyba Toruńskiej nie było? Na planie z 89 nie ma, pojawia się na planie z 91. Jest w ogóle gdzieś spis którą stację/przystanek kiedy otwierano?
Spisu chyba nie ma, ale Warszawa Toruńska pojawia się po raz pierwszy w rozkładzie 1989/90.

pietia
Posty: 820
Rejestracja: 29 maja 2007, 14:21

Post autor: pietia » 24 sty 2018, 20:09

fik pisze:
24 sty 2018, 12:04
person pisze:
24 sty 2018, 11:44
I pomyśleć, że kilka lat temu zatrzymywały się tam dalekobieżne...
Raczej kilkanaście, nieliczne i przez chwilę. Ale tak, to byłoby niegłupie (podobnie jak Włochy), tylko brak jakiejkolwiek cywilizowanej infrastruktury czyni z tego średni pomysł.
Które dalekobieżne? Na Toruńskiej? Z zamierzchłych czasów pamiętam zatrzymywanie się niektórych dalekobieżnych na Warszawie-Pradze. Były to główne osobowe rzeźnie typu Warszawa-Kołobrzeg czy Warszawa-Ełk (przez Olsztyn-Szczytno)

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 24 sty 2018, 23:34

No właśnie na pewno było jakieś PRowe coś (Interregio?) gdzieś koło 2009 na Olsztyn, które zatrzymywało się na Toruńskiej. Stacja była wtedy jeszcze przed remontem.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8311
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 25 sty 2018, 9:33

fik pisze:
24 sty 2018, 12:04
Raczej kilkanaście,
Jak ten czas leci (albo jak starość szybko postępuje)!
Dantte pisze:
24 sty 2018, 23:34
Stacja była wtedy jeszcze przed remontem.
Ototot - zatrzymywały się do modernizacji linii gdańskiej.

ODPOWIEDZ