Strona 6 z 7

Jak kształtować ofertę przewozową w weekendy?

: 06 gru 2019, 10:20
autor: reserved
Skubią tę linię jak tylko mogą. :P Ostatnim bastionem tej linii na Szczęśliwicach pewnie będzie jakiś jeden kurs szkolny rano. :D

Jak kształtować ofertę przewozową w weekendy?

: 06 gru 2019, 20:47
autor: aaa
Na Gocławiu to się aż prosi aby w niedziele był inny układ niż w tygodniu: 507 puścić kryterium w Międzynarodową, 117 jednokierunkowe: Centralny - Meissnera - Jugosłowiańska - Umińskiego - Abrahama - Centralny, 111 zawiesić.

Jak kształtować ofertę przewozową w weekendy?

: 06 gru 2019, 23:29
autor: TGM
Idźmy na całość. Nocne przez cały weekend, reszta zawieszona :aloha: .

Jak kształtować ofertę przewozową w weekendy?

: 07 gru 2019, 6:39
autor: Autobus Czerwon
aaa pisze:
06 gru 2019, 20:47
Na Gocławiu to się aż prosi aby w niedziele był inny układ niż w tygodniu: 507 puścić kryterium w Międzynarodową, 117 jednokierunkowe: Centralny - Meissnera - Jugosłowiańska - Umińskiego - Abrahama - Centralny, 111 zawiesić.
Może w ogóle 507 zawiesić w weekendy i puścić 521 przez Bora-Komorowskiego :D

Jak kształtować ofertę przewozową w weekendy?

: 07 gru 2019, 7:54
autor: pawcio
TGM pisze:
06 gru 2019, 23:29
Idźmy na całość. Nocne przez cały weekend, reszta zawieszona :aloha: .
W niedzielę do 7 rano myślę że całkiem spokojnie. Może z drobnymi uzupełnieniami z sieci dziennej.

Jak kształtować ofertę przewozową w weekendy?

: 07 gru 2019, 8:32
autor: Georg
pawcio pisze:
07 gru 2019, 7:54
TGM pisze:
06 gru 2019, 23:29
Idźmy na całość. Nocne przez cały weekend, reszta zawieszona :aloha: .
W niedzielę do 7 rano myślę że całkiem spokojnie. Może z drobnymi uzupełnieniami z sieci dziennej.
A może coś więcej? Jakie uzupełnienia masz na myśli?

Jak kształtować ofertę przewozową w weekendy?

: 07 gru 2019, 9:53
autor: pawcio
To luźna koncepcja, bez szczegółowej analizy.

Jak kształtować ofertę przewozową w weekendy?

: 08 gru 2019, 9:52
autor: Łukasz
Stołeczny Ratusz – po licznych krytycznych głosach – zdaje się dystansować od pomysłu Zarządu Transportu Miejskiego na ograniczenie kursowania komunikacji w niedziele niehandlowe. – Rozwój komunikacji miejskiej to jeden z priorytetów prezydenta Trzaskowskiego – napisał Kamil Dąbrowa, rzecznik Urzędu Miasta.


https://www.transport-publiczny.pl/mobi ... 63329.html

Jak kształtować ofertę przewozową w weekendy?

: 25 sty 2020, 18:19
autor: bartoni722
Tymczasem na 190 niedziela rano:

Kod: Zaznacz cały

 
06: 01 11 21 31 41 51
07: 01 11 21 31 41 51
08: 01 11 21 31 41 51
Sobota wieczór:

Kod: Zaznacz cały

20: 15 35 56
21: 16 36 56
22: 21 51
No nie mogę tego przeboleć.

Jak kształtować ofertę przewozową w weekendy?

: 25 sty 2020, 18:28
autor: fraktal
Jeśli wprowadzą specjalne rozkłady w niedziele niehandlowe, pewnie niedługo będzie przez całą niedzielę co 20 minut.

Jak kształtować ofertę przewozową w weekendy?

: 25 sty 2020, 18:35
autor: bartoni722
Ale to jest nowy rozkład, więc można to było zrobić oddzielne rozkłady już teraz jeśli podobno nie ma pieniędzy. Co 20 minut to nie będzie, ale od 6 rano spokojnie mogłoby być do jakiejś 10. Póki co to właśnie niedziele zyskały, szkoda że o takiej porze. 171 też taki dostało, z Centrum musi być 6:53, 7:07 i potem co 10 ale wieczorem 19:48, 20:07, 20:33, 20:53 (!) jest ok. W drugą stronę w ogóle popołudniu są kursy w takcie 15-5...

Jak kształtować ofertę przewozową w weekendy?

: 31 sty 2020, 8:48
autor: Glonojad
Brak rozdzielonych sobót i niedziel w autobusach to jest też jakaś dziwaczna tajemnica. To są ciężkie miliony złotych zamrożone w optymalizacji. No ale łatwiej pociąć 1 i się potem dziwić, że pasażerowie protestują.

Jak kształtować ofertę przewozową w weekendy?

: 31 sty 2020, 9:07
autor: Emyl
ZTM twierdzi, że właśnie kastracja jedynek jest efektem optymalizacji - "oni zarządzają pieniędzmi". Sic!

Jak kształtować ofertę przewozową w weekendy?

: 31 sty 2020, 16:58
autor: Łukasz
Glonojad pisze:Brak rozdzielonych sobót i niedziel w autobusach to jest też jakaś dziwaczna tajemnica. To są ciężkie miliony złotych zamrożone w optymalizacji. No ale łatwiej pociąć 1 i się potem dziwić, że pasażerowie protestują.
Nie mówię, że się nie opłaca, ale utrzymywanie 3 wersji rozkładów jest droższe niż utrzymywanie dwóch.

Jak np. takie 218 zrobiłbyś co 20 minut a nie co 15, to musisz wszystkim 4 brygadom ustawić nowy czas na niedzielę (na 3 brygady).

Ogólnie to jest kilkaset nowych służb do rozpisania, a jeszcze dochodzą zobowiązania z ajentami. Obstawiam, że to jakiś rok pracy. Zdecydowanie łatwiej jest wyrzucić 13 linii.

Jak kształtować ofertę przewozową w weekendy?

: 31 sty 2020, 17:35
autor: KwZ
Wyrzucić 13 linii powinno się też.
Myślę, że takie optymalizacje jak rozdział sobót i niedziel też powinno się przeprowadzić. Większym problemem są wszystkie pochody i zmiany chwilowe.