Nie sądzę, żeby ktoś chwalił się śmiercią bliskiej osoby na forum. Natomiast faktem jest też, że część kierowców w pandemię w ogóle nie wierzy. Wolą niestety wierzyć w spisek Billa Gatesa...02008 pisze: ↑01 kwie 2021, 22:21A jak tak z innej beczki: czy kierowca z Kleszczowej, który niestety zmarł na covid w niedzielę to pierwsza ofiara śmiertelna wśród kierowców WTP? Czy też ktoś wie o innych przypadkach w MZA lub u innych przewoźników? Polityka informacyjna spółki jest taka, że wszystko jest tajemnicą, a to są ważne informacje. Tylko proszę o poważne odpowiedzi, a nie plotki, czy informacje z dziesiątej ręki.
Organizacja transportu publicznego w trakcie epidemii COVID-19
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
A jego zawód miał związek z zarażeniem?
- Solaris
- Posty: 534
- Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
- Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG
Firma nigdy nie podawała do powszechnej wiadomości, ilu kierowców i na co umiera rok, rocznie.02008 pisze: ↑01 kwie 2021, 22:21A jak tak z innej beczki: czy kierowca z Kleszczowej, który niestety zmarł na covid w niedzielę to pierwsza ofiara śmiertelna wśród kierowców WTP? Czy też ktoś wie o innych przypadkach w MZA lub u innych przewoźników? Polityka informacyjna spółki jest taka, że wszystko jest tajemnicą, a to są ważne informacje. Tylko proszę o poważne odpowiedzi, a nie plotki, czy informacje z dziesiątej ręki.
Podobno, zaznaczam podobno, jeden z kierowców, których klepsydrę ostatnio widziałem, zmarł z powodu covivda, ewentualnie wirus przyczynił się do szybszej śmierci. Lecz są to tylko przypuszczenia lub wręcz plotki. Miarodajna informacja może wypłynąć tylko od rodziny. Ja jednak nie czułbym się komfortowo, wypytując rodzinę o przyczynę śmierci bliskiej osoby. Czy ktoś w firmie wie, na co umiera pracownik Raczej w to wątpię. Jedyny przypadek, to jeżeli pracownik umiera na stanowisku pracy. Ale i tak wątpię, by przyczyna śmierci była podana do ogólnej wiadomości. Choć może by podali, gdyby dotyczyło to kierowcy autobusu, a skutki tej śmierci były by spektakularne i zbyt głośno by było o tym w mediach.
- Solaris U10
- Posty: 2704
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Czy zniesiono już możliwość korzystania z ciepłego guzika? W tym tygodniu pogoda nie dopisuje, a za każdym razem trafiłem na otwieranie wszystkich drzwi.
Przewoźnicy otrzymali nakaz 3 tygodnie temu, żeby kierowcy do odwołania w związku ze wzrostem zakażeń otwierali wszystkie drzwi (przystanki na żądanie i wciskanie guzika w związku z tym zostają).Solaris U10 pisze: ↑09 kwie 2021, 23:02Czy zniesiono już możliwość korzystania z ciepłego guzika? W tym tygodniu pogoda nie dopisuje, a za każdym razem trafiłem na otwieranie wszystkich drzwi.
Ale i tak wielu się do tego nie stosuje i uruchamiają CG.
To nie nakaz a zalecenie, takie słowo klucz. Pozostaje więc wybór a decyduje kierujący pojazdem czy otwiera drzwi czy stosuje CG.reserved pisze: ↑10 kwie 2021, 9:55Przewoźnicy otrzymali nakaz 3 tygodnie temu, żeby kierowcy do odwołania w związku ze wzrostem zakażeń otwierali wszystkie drzwi (przystanki na żądanie i wciskanie guzika w związku z tym zostają).Solaris U10 pisze: ↑09 kwie 2021, 23:02Czy zniesiono już możliwość korzystania z ciepłego guzika? W tym tygodniu pogoda nie dopisuje, a za każdym razem trafiłem na otwieranie wszystkich drzwi.
Założenia w tej kwestii są identyczne dla tramwajów i autobusów.
Ale komunikaty dla kierowców redagują pracownicy przewoźnika.
Wywieszając w gablotach pismo z ZTM.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Być może z nazewniczego punktu widzenia masz rację. Ja jednak traktuję zalecenia ZTM jako "stosowanie ich jest dobrowolne, lecz niestosowanie skutkuje uchybieniem".