Komunikacja podmiejska

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7374
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 25 sie 2011, 14:26

BJ pisze:Oby tylko malowanie wozów jeżdżących na 742 było nowe.
W SIWZ są wymienione tylko dwa kolory - czerwony i żółty.

kajo
Posty: 2787
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 25 sie 2011, 16:54

A propos tych kursów - codziennie widzę wiele Setr bądź innych wynalazków PPKS Warszawa do Góry Kalwarii i nawet w szczycie często w wozie jadą 2-3 osoby...
Kiedyś jechałem jakimś kursem prywaciarza z GK (max rok temu) i gdy wsiadłem w Mysiadle to nieomal wszystkie miejsca siedzące były zajęte, a bilety sprzedawał ktoś na kształt konduktora, by kierowca nie musiał się tym zajmować. z resztą ze mną w kolejce po bilet stało z 5 osób.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

alojz
Posty: 2652
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 25 sie 2011, 18:44

Domasq12 pisze:
BJ pisze:Oby tylko malowanie wozów jeżdżących na 742 było nowe.
W SIWZ są wymienione tylko dwa kolory - czerwony i żółty.
Przeczytaj dokładniej, bo w SIWZ jest tak:
g) tabor pomalowany w barwy warszawskie: numery farb i lakierów według klasyfikacji RAL: żółty (RAL 1003), czerwony (RAL 3020), czarny (RAL 9005)
No i wzór malowania: http://www.ztm.waw.pl/download.php?z=2035&i=159&l=1&m=5

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 25 sie 2011, 22:00

Dużo tych wymagań. Aż dziw że nowa firma wygrała i to w dodatku w tak krótkim czasie ma to wszystko przygotowane.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 sie 2011, 22:08

TGM pisze:Dużo tych wymagań. Aż dziw że nowa firma wygrała i to w dodatku w tak krótkim czasie ma to wszystko przygotowane.
Jaka nowa firma? :-s Przecież Europa Express już jeździło na L-9, L10, obecnie na L11, L17.

Awatar użytkownika
florekf
Posty: 548
Rejestracja: 19 gru 2005, 22:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: florekf » 25 sie 2011, 22:12

ashir pisze:
TGM pisze:Dużo tych wymagań. Aż dziw że nowa firma wygrała i to w dodatku w tak krótkim czasie ma to wszystko przygotowane.
Jaka nowa firma? :-s Przecież Europa Express City już jeździło na L-9, L10, obecnie L11.
I na L17
Obrazek

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 sie 2011, 22:15

Racja. ;-)

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 25 sie 2011, 22:18

No może i firma nie nowa ale tabor inny.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 sie 2011, 22:25

TGM pisze:No może i firma nie nowa ale tabor inny.
Ale ten autobus jeździ już od kwietnia na L11, więc jaki nowy? :-s Według TWB mają tylko taki jeden autobus, to jeszcze 2 muszą skądś ściągnąć? :-k

zigirin
Posty: 141
Rejestracja: 24 sie 2011, 22:17
Lokalizacja: Kawęczyn

Post autor: zigirin » 25 sie 2011, 22:47

kajo pisze:
A propos tych kursów - codziennie widzę wiele Setr bądź innych wynalazków PPKS Warszawa do Góry Kalwarii i nawet w szczycie często w wozie jadą 2-3 osoby...
Kiedyś jechałem jakimś kursem prywaciarza z GK (max rok temu) i gdy wsiadłem w Mysiadle to nieomal wszystkie miejsca siedzące były zajęte, a bilety sprzedawał ktoś na kształt konduktora, by kierowca nie musiał się tym zajmować. z resztą ze mną w kolejce po bilet stało z 5 osób.
Widzisz 2, 3 osoby w szczycie w Setrach PKS Warszawa, bo zapewne obserwujesz trasę przez Piaseczno, a tam z Wilanowskiej ile podmiejskich linii jedzie do Piaseczna i dalej? 3? 4? . Do tego pociag....

Awatar użytkownika
MALIN
Posty: 779
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:20

Post autor: MALIN » 25 sie 2011, 22:49

I zapewne wysokie ceny.

[ Dodano: |25 Sie 2011|, 2011 22:50 ]
A przez Konstancin też za dużo ludzi nie przejeżdża w PKSach !
Transport to życie, transport to pasja, transport to miłość, rzecz jasna 8-)

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 28 sie 2011, 21:45

Jak ja lubię, gdy informacje prasowe prześcigają oficjalne komunikaty...

W aktualnościach pt. Koniec "podmiejskich" wakacji możemy przeczytać m.in., że:
W związku z zamknięciem pętli Polkolor w Piasecznie autobusy na trasy objazdowe zostaną skierowane linie: L-3, 710, 724, 739 i 807.

Linia 727 nie będzie zatrzymywała się na przystanku Kusocińskiego.
Polkolor idzie do remontu, czy po prostu (wreszcie) wycofano stamtąd autobusy z powodu stanu drogi?
Postoje na Kusocińskiego, czy gdzie indziej?

Zaskakuje również pozostawienie wakacyjnego rozkładu dla 713...

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 28 sie 2011, 22:12

person pisze:Jak ja lubię, gdy informacje prasowe prześcigają oficjalne komunikaty...

W aktualnościach pt. Koniec "podmiejskich" wakacji możemy przeczytać m.in., że:
W związku z zamknięciem pętli Polkolor w Piasecznie autobusy na trasy objazdowe zostaną skierowane linie: L-3, 710, 724, 739 i 807.

Linia 727 nie będzie zatrzymywała się na przystanku Kusocińskiego.
Polkolor idzie do remontu, czy po prostu (wreszcie) wycofano stamtąd autobusy z powodu stanu drogi?
Postoje na Kusocińskiego, czy gdzie indziej?

Zaskakuje również pozostawienie wakacyjnego rozkładu dla 713...
Na zamknięcie Polokoloru wyjdzie stosowne zlecenie, na 713 same wozy wielkopojmne, częstotliwość wynika z pomiarów napełnienia tej linii w okresie szkolnym - obiektywnie była za duża do potoku pasażerskiego. Gromadzone są wozy na metro... ogólnie zeszło:
3 wozy z 713, 6 z 723/731/801 i 1 z 708.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 sie 2011, 23:02

Po pocięciu częstotliwości raczej frekwencja nie wzrośnie. Ale co ja tam wiem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 28 sie 2011, 23:30

Dokładnie, ja bym oczekiwał wręcz spadku popytu.

Bo co bardziej zachęci pasażerów: kurdupel co 15 minut, czy przegub co 60 lub 90 minut? 8-(
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ODPOWIEDZ