Komunikacja podmiejska

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 22 gru 2005, 23:41

Oj, KM ma mniej wspólnego z PKP niż PLK...
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36618
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 23 gru 2005, 0:03

Pisałem w przybliżeniu :wink:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 25 gru 2005, 17:18

Mahony2109 pisze:A jesteś pewny prawdomówności Urzędu Miasta Wołomina? Bo jakoś szczerze wątpię, żeby poszło o przepustowość drogi. Jeśli droga jest asfaltowa i przejezdna, a gmina (lub sponsor) zamierza zapłacić rynkową stawkę to nigdy nie ma problemów - przykłady z ostatnich lat: 707, 719, 720, 721...

Pzdr.
Fakty są takie, że droga po jakiej miała by jeździć ta linia jest bardzo często tak zakorkowana po najmniejszych opadach śniegu że samochody praktycznie stoją, a z drugiej strony jest taka niebezpieczna że osobówki mają kłopot aby się utrzymać na niej, aby nie wylądować w ponad 3 metrowych rowach (jakie są na większości długości drogi po obu jej stronach) – co dopiero autobus.

Awatar użytkownika
florekf
Posty: 548
Rejestracja: 19 gru 2005, 22:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: florekf » 25 gru 2005, 23:55

A tak przy okazji wspomnę, że niedługo (w zależności od przeprowadzenia niezbędnych czynności przez samorząd) linia 170 będzie miała trasę CHOMICZÓWKA-.......Janowiecka-ZĄBKI:Warszawska- Ks Skorupki-Orla- 3 Maja- Piłsudskiego-Warszawska. Będzie to chyba pierwszy taki przypadek(nie licząc linii jeżdżacych do M1 oraz 145 i 345-miejskie podmiejskie z przymusu).

Awatar użytkownika
Mahony2109
Posty: 327
Rejestracja: 16 gru 2005, 20:42
Lokalizacja: Piaseczno City

Post autor: Mahony2109 » 26 gru 2005, 0:18

florekf pisze:A tak przy okazji wspomnę, że niedługo (w zależności od przeprowadzenia niezbędnych czynności przez samorząd) linia 170 będzie miała trasę CHOMICZÓWKA-.......Janowiecka-ZĄBKI:Warszawska- Ks Skorupki-Orla- 3 Maja- Piłsudskiego-Warszawska. Będzie to chyba pierwszy taki przypadek(nie licząc linii jeżdżacych do M1 oraz 145 i 345-miejskie podmiejskie z przymusu).
To znowu nie takie dziwne. W końcu Ząbki własnie przez 145/345 są wcielone do strefy miejskiej, więc obsługa reszty miasta przez linię podmiejską byłaby nielogiczna. A co do samego pomysłu, to słyszymy o nim od dawna, na długie miesiące przed likwidacją starego forum już miał być realizowany lada dzień. Więc, przynajmniej dla mnie jest on w kategorii "uwierzę jak zobaczę" :-D

Pzdr.

Awatar użytkownika
florekf
Posty: 548
Rejestracja: 19 gru 2005, 22:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: florekf » 26 gru 2005, 0:20

No to już sprawa niestety użyję tego słowa "raczej" pewna, bo Rada Miasta już podjęła uchwałę i przeznaczyła pieniądze, a burmistrz musi przygotować drogi którymi ma iść linia.

Awatar użytkownika
Mahony2109
Posty: 327
Rejestracja: 16 gru 2005, 20:42
Lokalizacja: Piaseczno City

Post autor: Mahony2109 » 26 gru 2005, 0:30

florekf pisze:No to już sprawa niestety użyję tego słowa "raczej" pewna, bo Rada Miasta już podjęła uchwałę i przeznaczyła pieniądze, a burmistrz musi przygotować drogi którymi ma iść linia.
No cóż, z tego wniosek mają szansę się wyrobić w mniej więcej rok odkąd się temat pojawił, byłby swego rodzaju rekord jak na polskie warunki :-D

Pzdr.

DjMc

Post autor: DjMc » 26 gru 2005, 8:22

proponuje zrobic jak na liniach nocnych wszystkie przystanki na zadanie :)

michael112
Posty: 2821
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 26 gru 2005, 9:42

florekf pisze:A tak przy okazji wspomnę, że niedługo (w zależności od przeprowadzenia niezbędnych czynności przez samorząd) linia 170 będzie miała trasę CHOMICZÓWKA-.......Janowiecka-ZĄBKI:Warszawska- Ks Skorupki-Orla- 3 Maja- Piłsudskiego-Warszawska. Będzie to chyba pierwszy taki przypadek(nie licząc linii jeżdżacych do M1 oraz 145 i 345-miejskie podmiejskie z przymusu).
Tak, ciekawe, czym mój dziadek będzie dojeżdżał do ogródków działkowych przy przystanku Lniana.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 26 gru 2005, 19:35

nie wiem jak wyobrażacie sobie taką zmianę? Co na Targówek przemysłowy? Czemu rozwalać częstotliwość spóźnieniami dobrej linii? Czy solówki dla Ząbek to za mało? Czy przegub na Chomiki to za dużo?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Ikarus 5780
Posty: 791
Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
Lokalizacja: Marki / Saska Kępa

Post autor: Ikarus 5780 » 26 gru 2005, 19:56

hafilip84 pisze:dyskusje czas rozpoczac... jeszcze malo nas, podmieszczan, ale zawsze cos...

na poczatek intryguje mnie takie rozwiazanie:
zostawienie przystankow w strefie podmiejskiej tak jak sa, a w momencie gdy trasa zacznie sie pokrywac z liniami miejskimi ograniczyc ilosc przystankow do minimum...
:arrow: korzysci: skrocenie czasu przejazdu, a co za tym idzie mozliwosc zaoszczedzenia brygad, ktore moga zasilic peryferialne tereny stolicy, ktore stracily dostep do 7xx i 8xx... zmniejszy sie rowniez tlok w autobusach powodowany przez podjezdzajacych po pare przystankow Warszawiakow (jednym z przykladow niech bedzie wsiadanie wedkarzy na Ekspresowej do 723 i 801 i podjezdzanie do Kanalu Zeranskiego - maja do tego 101, 126, 133, 144, 152, 186)...
:arrow: wady: koronny argument do podniesienia oplat dla podwarszawskich gmin, rozezlenie Warszawiakow

opinia ta jest oczywiscie bardzo subiektywna, wiec prosze o konstruktywna krytyke :)
TO co proponujesz pisałem na fZTM i spotkałem się z jednoznacznym
rozezleniem Warszawiakow
, miłośników komunikacji miejskiej (nie będę pisał po nikach :P ) Ale ja zdecydowanie jestem za tym bo np po co 718 ma się zatrzymywać na Tużyckiej czy - a dla zasady żeby Warszawiacy mieli spokój że Marki nie dostają nic za free albo po to żeby jedna osoba mogła na każdy kurs wcisnąć guzik i zdenerwować pozostałe 150 albo i więcej jadące tym autobusem - nawet jak nie myślą o Markach to szkoda benzyny.
"Należy się zmieniać, by jakim jest się pozostać."


Marcovia Marki

Krzysiek_S
Posty: 5085
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 26 gru 2005, 20:29

702 będzie jeżdzić w 2006 roku:
www.linia.com.pl/public/article.php?1-6535-0

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 26 gru 2005, 22:17

Fajne zdjęcie dali do tego artykułu :wink: =D>

R-5 wiecznie żywa
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
hafilip84
Jego Gryząca Albumowość
Posty: 7641
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: hafilip84 » 27 gru 2005, 0:31

DjMc pisze:proponuje zrobic jak na liniach nocnych wszystkie przystanki na zadanie :)
ja tak proponuje zrobic ze wszystkimi liniami, ale nikt mnie nie slucha... nawet w TW daloby sie zrobic przystanki nie tyle na zadanie co warunkowe, ale przeciez niedasie :?

DjMc

Post autor: DjMc » 27 gru 2005, 7:17

hafilip84 pisze:
DjMc pisze:proponuje zrobic jak na liniach nocnych wszystkie przystanki na zadanie :)
ja tak proponuje zrobic ze wszystkimi liniami, ale nikt mnie nie slucha... nawet w TW daloby sie zrobic przystanki nie tyle na zadanie co warunkowe, ale przeciez niedasie :?
ee nie, nie potrzeba, tylko zamieszanie sie zrobi, wystarczy tylko nocne i podmiejskie

ODPOWIEDZ