A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 10 sie 2018, 22:52

Pamiętamy. Potem E-2 dostało Dolną na żądanie chyba.

Ale po otwarciu metra już muszą to uwalić. Chyba że dla Bemowa zostanie i się nigdzie nie będzie zatrzymywać od metra.
ŁK

michael112
Posty: 2821
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 11 sie 2018, 0:03

E-2 w dzisiejszej formie to się kwalifikuje nie tyle na linię przyspieszoną, ile na uzwyklenie. Chyba że zabiorą mu część przystanków.

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 12 sie 2018, 10:09

"Raz zdobytego przystanku nie oddamy nigdy" Z poważaniem Pasażerowie :)

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 12 sie 2018, 11:52

Jak Jarek coś działał w ZTMie, to pare linii straciło przystanki. Ale to było dawno.
ŁK

reserved
Posty: 14587
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 18 sty 2019, 15:25

WTP pisze:Na podstawie pomiarów wykorzystania przystanków PKP MŁYNÓW (d. PKP KOŁO) przeprowadzonych w związku z wystąpieniami pasażerów od dnia 19.01.2019 roku (sobota) od początku kursowania linii dziennych zostają wprowadzone następujące zmiany przystankowe w zespole PKP MŁYNÓW (d. PKP KOŁO):

zmieniony zostaje charakter przystanków 03 i 04 z warunkowego na stały dla linii 414,
zmieniony zostaje charakter przystanków 02 i 03 z warunkowego na stały dla linii 523.
:( To było do przewidzenia, że ostatnie linie przyspieszone zaczną być rozwalane. Chociaż 414 to już zaczął być spory czas temu. Tak strasznie szkoda...

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 sty 2019, 17:30

A jakie ma znaczenie warunkowy czy stały?
ŁK

reserved
Posty: 14587
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 18 sty 2019, 17:31

Wiadomo, że lepiej by nie było przystanku w ogóle, ale zawsze jakaś tam minimalna różnica.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25308
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 18 sty 2019, 17:51

Przecież tam zaraz będzie stacja metra. Przypadek oczywisty.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 18 sty 2019, 18:52

Zresztą to akurat zawsze był dość istotny przystanek, tak czy owak, szczególnie dla 414.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 18 sty 2019, 20:53

Przecież ZTM miał politykę, że jak jest 25+% pustych zatrzymań, to przystanek nż. Widać nie ma tylu, co nie dziwi w tym rejonie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Jelcz4755
Posty: 126
Rejestracja: 02 paź 2012, 17:11

Post autor: Jelcz4755 » 19 sty 2019, 13:44

reserved pisze:
18 sty 2019, 17:31
Wiadomo, że lepiej by nie było przystanku w ogóle, ale zawsze jakaś tam minimalna różnica.
Samo 186 to jednak trochę mało, szczególnie relacja 523 jest ważna dla PKP Młynów. Zresztą to i tak tylko do otwarcia metra.

dev
Posty: 676
Rejestracja: 01 lut 2010, 18:17

Post autor: dev » 21 sty 2019, 15:20

Tylko też jest kwestia czy przy każdym przystanku metra musi być przystanek dla przyspieszonych. Z tego co pamiętam to na metro racławicka nie zatrzymywał się 504 i 412 chyba.

A z 523 do metra M2 będzie spokojnie się można przesiąść przy Księcia Janusza, Wola Parku i bemowskim ratuszu...

W ogóle jak widzę jak dodawane są przystanki do linii przyspieszonych zwłaszcza jak jest tabun linii zwykłych czy tramwajów po tej trasie samej trasie to dostaję wysypki. Polecam zobaczyć ile przystanków miało kiedyś 503 czy E-2 :D

Chociaż są też pozytywne przypadki, np 401. Dojazd na SGGW z Metra Służew w porównaniu z 193 to nawet na takim krótkim odcinku było kilka ładnych minut...
Łukasz pisze:
10 sie 2018, 22:52
Pamiętamy. Potem E-2 dostało Dolną na żądanie chyba.

Ale po otwarciu metra już muszą to uwalić. Chyba że dla Bemowa zostanie i się nigdzie nie będzie zatrzymywać od metra.
Pamiętam tą żałosną argumentację w postaci biednych moknących pasażerów... Tylko że jakoś jak zapewne wiecie, po dokładnie tym samym odcinku jeździ 171 oraz w podobnym układzie ówczesne 410 (kto pamięta o tym potworku) i wiele innych...

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 sty 2019, 15:33

410 na rozpadającym się ik260 z PKS (czy Rapid?) to było to :> E-2 ma sporo z niego, głównie przystanków.

Chore jest to, że rozważa się, czy linie PRZYŚPIESZONE jadące NAD metrem maja mieć te same przystanki, czy inne.

E-2 powinno jeździć jako E, ale tylko z Bemowa do Olbrachta. Jarek kiedyś długo walczył o 507 przez Koło :)
ŁK

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 21 sty 2019, 16:46

Tabun linii zwykłych przy PKP MŁYNÓW i mity o teleportacji ze Służewa na SGGW. Nie powinienem czytać forum na trzeźwo...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

dev
Posty: 676
Rejestracja: 01 lut 2010, 18:17

Post autor: dev » 21 sty 2019, 22:18

Nic nie mówiłem o PKP Młynów, a na SGGW dojeżdżałem codziennie przez rok. 5 Minut to szczytowe przypadki ale różnice między M. Służew a Ciszewskiego nieraz były ogromne

ODPOWIEDZ