Komunikacja door-to-door
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
Skoro nie ma probelmu przy przysiadkach:
to można większość linii podzielić na trzy-cztery równe części,
tak, żeby nigdzie nie dojechać bez 2-3 przesiadek
PLUS: Większa regularność kursowania...
to można większość linii podzielić na trzy-cztery równe części,
tak, żeby nigdzie nie dojechać bez 2-3 przesiadek
PLUS: Większa regularność kursowania...
Przedwczesną jest radość wasza, bezbożni synowie Juliana Apostaty! Możecie Kościół obedrzeć, skrępować, wtrącić do katakumb i skazać na męczeństwo, ale go nie pokonacie; bo i dziś powtarzamy śmiało za Tertulianem: Mori possumus, vinci non possumus (możemy umrzeć, ale nie możemy być zwyciężonymi); a wy prędzej czy później musicie zawołać: Vicisti Galilaee! (zwyciężyłeś Galilejczyku). św. Józef Sebastian Pelczar (1842-1924)
Ikarusy już jeżdżą po przyjaznych, szerokich drogach, pomagając swoim pasażerom dostać się w każde miejsce, o każdej porze.
Ikarusy już jeżdżą po przyjaznych, szerokich drogach, pomagając swoim pasażerom dostać się w każde miejsce, o każdej porze.
A ja czytałem taki badania wg których 60% mieszkańców warszawy koczysta z komunikacji miejskiej w Warszawie, a 30% z dojeżdżających z pod Warszawy.Premo pisze:Do niektórych miejscowości PKSy jeżdżą co godzinę lub 2 a niektórzy ludzi chodzą po kilka km do przystanku i jakoś żyją. A dla was 200m jest tragedią. Dla mnie wasze narzekania są po prostu śmieszne.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Pokazuje jak wpływa częstotliwość na ilość osób jeżdżący autobusami, więc nie chrzańcie, żę można to zmarginalizować.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Gdybym ja miał obok siebie linię kursującą co 20-30 minut byłbym wniebowzięty. A dla was wygodnickich to za mało.
Problem WAWKOMowiczów bawiących się w poprawianie układu komunikacyjnego opisałem już dawno. Gdy napisałem coś co dla mnie skróciłoby przejście o 400m powiedział że szkoła sportowa to mogę sobie pobiegać. To wy też możecie pobiegać. Przy szybkim biegu 200m pokona się w mniej niż pół minuty
Problem WAWKOMowiczów bawiących się w poprawianie układu komunikacyjnego opisałem już dawno. Gdy napisałem coś co dla mnie skróciłoby przejście o 400m powiedział że szkoła sportowa to mogę sobie pobiegać. To wy też możecie pobiegać. Przy szybkim biegu 200m pokona się w mniej niż pół minuty
A co to kogo obchodzi? To, że inni maja gorzej nie jest żadna pociechą. Ludzie porównują wygodę podróżowania z najwygodniejszym rozwiązaniem alternatywnym, a samochodem nie czeka się na przystanku ani chwili.Premo pisze:Do niektórych miejscowości PKSy jeżdżą co godzinę lub 2 a niektórzy ludzi chodzą po kilka km do przystanku i jakoś żyją.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
Wy lamentujecie jakby wielka krzywda się wam działa. Najlepiej mieć linię z pod domu do pracy/szkoły/uczelni a autobus cały czas czekał tylko na was na przystanku.Tm pisze:Ludzie porównują wygodę podróżowania z najwygodniejszym rozwiązaniem alternatywnym, a samochodem nie czeka się na przystanku ani chwili.
Różnica między mieszkającymi w pipidówkach (bez urazy) a w wielkim mieście jest taka, że ci z pipidówek mają wszystko w zasięgu buta/roweru, a jak potrzebują załatwić jakąś poważniejsza sprawę to jadą tą jedną linią do miasta, która im wystarcza, zaś w wielkim mieście cele podróży sa bardzo rozrzucone, stąd przy konieczności kilkukrotnego przesiadania linie o rzadkich częstościach są nie do przyjęcia, bo załatwienie niewielu spraw trwałoby cały dzień.Premo pisze:Gdybym ja miał obok siebie linię kursującą co 20-30 minut byłbym wniebowzięty. A dla was wygodnickich to za mało
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Ciekawa tezapiotram pisze:Różnica między mieszkającymi w pipidówkach (bez urazy) a w wielkim mieście jest taka, że ci z pipidówek mają wszystko w zasięgu buta/roweru, a jak potrzebują załatwić jakąś poważniejsza sprawę to jadą tą jedną linią do miasta, która im wystarcza, zaś w wielkim mieście cele podróży sa bardzo rozrzucone, stąd przy konieczności kilkukrotnego przesiadania linie o rzadkich częstościach są nie do przyjęcia, bo załatwienie niewielu spraw trwałoby cały dzień.
- Solaris
- Posty: 534
- Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
- Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG
Oczywiście, że wolę się przesiąść (a nawet mając w zapasie drugą przesiadkę), jeżeli pozwoli mi to wyjść później z domu, a dotrzeć w tym samym czasie, niż wychodząc wcześniej na to jedno jedyne bezpośrednie połączenie. Tym bardziej, że mam wtedy jakąkolwiek alternatywę na wypadek nieprzewidzianych losowych przypadków typu awaria, kolizja, zasłabnięcie, itp., żeby nie obudzić się z ręką w nocniku. Oczywiście, że samochód nie czeka na żadnym przystanku. Jest w nim sucho, ciepło lub chłodno (o ile ma się klimatyzację), w takim razie skasujmy komunikację i przesiądźmy się w samochody. Można teraz tanio kupić używane auto. Tylko jak będzie wyglądał ruch w mieście, jeżeli wszyscy wsiądą do samochodów Czy w ogóle da się po nim jeździć
Witam.
Miedzy innymi U większości z Was wielkich "Warszawiaków" widać pochodzenie prowincjonalne, więc ugryźcie się w język i przestańcie się pogrążać!! (Może z twarzą wyjdziecie).
Ludzie zastanówcie się trochę i nie róbcie z siebie dziadów za marne 2.80 zł!!piotram pisze:Różnica między mieszkającymi w pipidówkach (bez urazy) a w wielkim mieście jest taka, że ci z pipidówek mają wszystko w zasięgu buta/roweru, a jak potrzebują załatwić jakąś poważniejsza sprawę to jadą tą jedną linią do miasta, która im wystarcza, zaś w wielkim mieście cele podróży sa bardzo rozrzucone, stąd przy konieczności kilkukrotnego przesiadania linie o rzadkich częstościach są nie do przyjęcia, bo załatwienie niewielu spraw trwałoby cały dzień.Premo pisze:Gdybym ja miał obok siebie linię kursującą co 20-30 minut byłbym wniebowzięty. A dla was wygodnickich to za mało
Miedzy innymi U większości z Was wielkich "Warszawiaków" widać pochodzenie prowincjonalne, więc ugryźcie się w język i przestańcie się pogrążać!! (Może z twarzą wyjdziecie).
Memento mori
120503141125010703240322100835281205031411251309040905112611040811
120503141125010703240322100835281205031411251309040905112611040811
ja jak mam pisac o swojej sytuacji to tam jest dobrze, nawet fajnie.
Pileckiego-185,195
Stryjeńskich-192,195,503,504,N34
Os.Wyżyny-179,504,306,N34
Najdalej jest chyba Stryjeńskich nie licząc Puławskiej i przystanków od Bogatki do Sójki.
10 minut drogi. To z powodu 504 i 503 one są tam ważne i najważniejsze
195 kluczy po Ursynowie i korki jakie sa przy CH Ursynów to nieznośność mocna jaka poznałem dzięki 165 jak jeździła na Płaskowieckiej.
185 już lepiej zapewnia połączenie z Pragą i Północą, kiepsko rewanżuje brak 166
503 no to ważna linia w Śródmieściu, jedyna tak ważna co pozostała.
504 dobre jest ale problemy jakie są za Rzymowskiego psuja wiele.
A i Jeszcze wkurzające ulice Dolina Służewiecka i Puławska.
wtedy to pomaga chyba tylko 519 z docieraniem od/do Vogla.
i dowożenie teraz 179 z Os.Wyzyny na przystanki Płaskowickiej.
Pileckiego-185,195
Stryjeńskich-192,195,503,504,N34
Os.Wyżyny-179,504,306,N34
Najdalej jest chyba Stryjeńskich nie licząc Puławskiej i przystanków od Bogatki do Sójki.
10 minut drogi. To z powodu 504 i 503 one są tam ważne i najważniejsze
195 kluczy po Ursynowie i korki jakie sa przy CH Ursynów to nieznośność mocna jaka poznałem dzięki 165 jak jeździła na Płaskowieckiej.
185 już lepiej zapewnia połączenie z Pragą i Północą, kiepsko rewanżuje brak 166
503 no to ważna linia w Śródmieściu, jedyna tak ważna co pozostała.
504 dobre jest ale problemy jakie są za Rzymowskiego psuja wiele.
A i Jeszcze wkurzające ulice Dolina Służewiecka i Puławska.
wtedy to pomaga chyba tylko 519 z docieraniem od/do Vogla.
i dowożenie teraz 179 z Os.Wyzyny na przystanki Płaskowickiej.
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
O, już, parę minut i cokolwiek napiszesz o "podmiastowych" to zaraz szczekają...Tymesz pisze: Ludzie zastanówcie się trochę i nie róbcie z siebie dziadów za marne 2.80 zł!!
Miedzy innymi U większości z Was wielkich "Warszawiaków" widać pochodzenie prowincjonalne, więc ugryźcie się w język i przestańcie się pogrążać!! (Może z twarzą wyjdziecie).
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej