Dodatkowe przystanki podczas mrozĂłw

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 lut 2018, 14:17

Ja w ogóle się zastanawiam czy coś jest ze mną nie tak, bo nie uważam, żebym przez mróz mocno cierpiał. ;)

Stary Pingwin
Posty: 5799
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 27 lut 2018, 15:44

To jeszcze autokary z Orbisu i jesteśmy przygotowani na zimę nowego stulecia.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 27 lut 2018, 16:58

Jak te 517 jedzie planowo górą, to i nadal będzie jeździć bo na swojej trasie nie napotka przystanku RZS :) Inną sprawą jest, że dzięki temu zwiększą się opóźnienia autobusów i te przystanki tak pomogą, że inni będą dłużej stać na mrozie...

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1618
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 28 lut 2018, 16:12

I tak co roku akcja dla zamarzających, i co roku koło 100 ofiar mimo cieplejszych zim niż 20-30 lat temu.
Takie pustosłowie i wydane w g...o pieniądze i słabe sukcesy.
Polityka ehhh.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

reserved
Posty: 14581
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 28 lut 2018, 18:03

Podoba mi się dopisek "o ile jest to możliwe, tzn. na takich, gdzie jest to bezpieczne i nie utrudnia kursowania autobusów" - czyli w zasadzie zależy to od dobrej woli kierowcy. I w sumie ok, bo np. przejazd 517 dołem przez RZS w godzinach szczytu utrudnia kursowanie autobusów. Czyli trzeba to traktować tylko bonusowo, jak akurat autobus się zatrzyma to ok, można sobie podjechać, ale jak się nie zatrzyma, to nikt nie może mieć o to pretensji. I w sumie chyba tak jest lepiej, niż traktowanie tego jako normalne dodatkowe przystanki.
Tego dopisku nie ma w autobusach. Pasażer widzi tylko informację, że jego autobus się zatrzyma na żądanie na każdym pomijanym przystanku. I się mocno zdziwi, gdy będzie chciał wysiąść np. na RZS. I kto winny? Kierowca, bo informacja jest pod nosem. ;)

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 lut 2018, 18:07

reserved pisze:
Podoba mi się dopisek "o ile jest to możliwe, tzn. na takich, gdzie jest to bezpieczne i nie utrudnia kursowania autobusów" - czyli w zasadzie zależy to od dobrej woli kierowcy. I w sumie ok, bo np. przejazd 517 dołem przez RZS w godzinach szczytu utrudnia kursowanie autobusów. Czyli trzeba to traktować tylko bonusowo, jak akurat autobus się zatrzyma to ok, można sobie podjechać, ale jak się nie zatrzyma, to nikt nie może mieć o to pretensji. I w sumie chyba tak jest lepiej, niż traktowanie tego jako normalne dodatkowe przystanki.
Tego dopisku nie ma w autobusach. Pasażer widzi tylko informację, że jego autobus się zatrzyma na żądanie na każdym pomijanym przystanku. I się mocno zdziwi, gdy będzie chciał wysiąść np. na RZS. I kto winny? Kierowca, bo informacja jest pod nosem. ;)
Przecież ludzie i tak nie wiedza co gdzie jeździ.
ŁK

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3073
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 28 lut 2018, 21:18

A koksowniki na mieście są?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 28 lut 2018, 21:23

W Warszawie nie, ale np. w Toruniu czy Płocku owszem. ;)

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 01 mar 2018, 13:00

Koksowniki imo to dopiero przy -30*C warto stawiać.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Stary Pingwin
Posty: 5799
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 01 mar 2018, 21:34

Dla kogo? Ludzie nie wyjdą z domów przy takiej temperaturze, a komputery opakowane w plastik( autobusy i tramwaje) nie wyjadą z zajezdni. Przy minus 20 są kłopoty z elektroniką.
miłośnik 13N

Sebastian
Posty: 907
Rejestracja: 28 mar 2015, 21:56

Post autor: Sebastian » 02 mar 2018, 21:45

W Pruszczu Gdańskim zamiast koksowników czy dodatkowych przystanków zrobili akcję z herbatą dla oczekujących. Wg mnie dużo lepszy pomysł:
http://pruszczgdanski.naszemiasto.pl/ar ... id,tm.html

fraktal
Posty: 5475
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 03 mar 2018, 10:51

MilosnikKomunikacji pisze:
27 lut 2018, 16:58
Jak te 517 jedzie planowo górą, to i nadal będzie jeździć bo na swojej trasie nie napotka przystanku RZS :) Inną sprawą jest, że dzięki temu zwiększą się opóźnienia autobusów i te przystanki tak pomogą, że inni będą dłużej stać na mrozie...
Tylko, że część kierowców, jak słyszałem jeździ dołem. Co więcej, ludzie podobno wsiadają w 517, bo już wiedzą, że się zatrzymuje na każdym przystanku, mimo że za nim stoi "zwyklak". Przez to niektóre brygady 517 były podobno wczoraj sporo poopóźniane.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 03 mar 2018, 13:58

Od poniedziałku znikają przystanki mrozowe.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 mar 2018, 18:34

fraktal pisze:
03 mar 2018, 10:51
MilosnikKomunikacji pisze:
27 lut 2018, 16:58
Jak te 517 jedzie planowo górą, to i nadal będzie jeździć bo na swojej trasie nie napotka przystanku RZS :) Inną sprawą jest, że dzięki temu zwiększą się opóźnienia autobusów i te przystanki tak pomogą, że inni będą dłużej stać na mrozie...
Tylko, że część kierowców, jak słyszałem jeździ dołem. Co więcej, ludzie podobno wsiadają w 517, bo już wiedzą, że się zatrzymuje na każdym przystanku, mimo że za nim stoi "zwyklak". Przez to niektóre brygady 517 były podobno wczoraj sporo poopóźniane.
To ciekawa obserwacja, bowiem biorąc pod uwagę następujące fakty:

a. 517 ma na odcinku od Narutowicza do Wileniaka identyczny czas przejazdu (MS DP) co 25.
b. Na ten odcinek przypada mniej więcej połowa z pomijanych przez 517 przystanków, a zatem można zakładać, że przynajmniej połowa nadmiarowych zatrzymań (przy czym, umówmy się, chętnych do zasiedlenia autobusu widzę jednak więcej na Kruczej czy Ząbkowskiej niż Zapustnej bądź Śmigłowca)
c. Kilka dodatkowych zatrzymań per kurs powoduje spore opóźnienia.

to wychodzi na to, że wspaniała czerwona linia przyspieszona uzyskuje pozaszczytowy czas przejazdu identyczny z tramwajem, który ma 6 przystanków więcej, tylko dzięki temu, że ma napięty czas przejazdu - bo jak inaczej tłumaczyć te spore opóźnienia?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 sie 2018, 0:41

Mrozy mrozami - a upały? Burmistrz Pragi Pln wysłał prośbę o przystanki upałowe.
ŁK

ODPOWIEDZ