
Gordyjskie węzły przesiadkowe
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 35765
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Gordyjskie węzły przesiadkowe
Zauważ, że jedno drugiego by nie wykluczało 

Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Wiem. I dlatego ta koncepcja mi się podoba 

Lepszy dla ciebie byłby świt zimowy
I sznur i gałąź pod ciężarem zgięta.
#wypierdalać #jebaćkler
I sznur i gałąź pod ciężarem zgięta.
#wypierdalać #jebaćkler
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 25433
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie po to PKP modernizuje tę linię, żeby ją oddać tramwajom. I tak dobrze, że przestali się upierać na wpięcie tego w średnicę...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
No ale to rozwali przesiadkę z linii działdowskiej na pociągi dalekobieżna na Zachodnim…Bastian pisze:Ja w swoim czasie miałem jeszcze bardziej absolutnie szalony pomysł, żeby obwodówkę w ogóle wyrwać kolei i puścić tam tramwaj w relacji Ochota - DWZ - obwód - Krasińskiego - Głębocka
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 35765
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
I będzie gorsza, niż z linii wołomińskiej?Vilén pisze:No ale to rozwali przesiadkę z linii działdowskiej na pociągi dalekobieżna na Zachodnim…Bastian pisze:Ja w swoim czasie miałem jeszcze bardziej absolutnie szalony pomysł, żeby obwodówkę w ogóle wyrwać kolei i puścić tam tramwaj w relacji Ochota - DWZ - obwód - Krasińskiego - Głębocka


Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 25433
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Rozwali jak rozwali. Różnic wysokości do pokonania będzie mniej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A z Legionowa na peron 5 (chyba tylko jeden tor) i dalej na podmiejską jest bardzo słabe? Na 4 chyba jeżdżą czasem, przynajmniej wydaje mi się, że ekspresy tak jeździły. Choć może to nie ten tor na piątym 
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
ŁK
Os. Majdańska, tam też przesiadki są super. Człowiek na czasówkach jakby jechał, naprawde by nie zdążył się przemieścić. Podobnie jak drzwi do przedsionku z windami na drugiej lini metra, bardzo ułatwiają przesiadke osobom niepełnosprawnym i z wózkami z dziećmi opiekunom. Projektant powinien dostać kare i osoby które projekt zatwierdziły.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
bus: 711 P+R Al.Krakowska <=> P+R Nadarzyn /Nadarzyn/.
----------
18.12.2016 korzystałem z linii:
ZTM Warszawa:
metro: M2, tram: 1, 7, bus: 175.
Średni koszt przejazdu jednym pojazdem mnie wyniósł: 0,82 PLN.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 102, 106, 111, 116, 128, 162, 175, 178, 180, 222, 503, 518, N14, N16, N44, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
bus: 711 P+R Al.Krakowska <=> P+R Nadarzyn /Nadarzyn/.
----------
18.12.2016 korzystałem z linii:
ZTM Warszawa:
metro: M2, tram: 1, 7, bus: 175.
Średni koszt przejazdu jednym pojazdem mnie wyniósł: 0,82 PLN.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 102, 106, 111, 116, 128, 162, 175, 178, 180, 222, 503, 518, N14, N16, N44, N64.
No i wczoraj przesiadka przy al Witosa mnie oraz 3 innych pasażerów idących ze 148 ( Witosa 03) na przystanek Witosa 01 kosztowała 50 zł mandatu za przejscie poza przejściem dla pieszychR-9 Chełmska pisze:Ja to wypiszę tylko te miejsca, z których często korzystam:
al.Witosa - palące się kilka sekund zielone światło + spore odległości między przystankami.

To jak wy szliście, skoro znaleźliście się poza przejściem dla pieszych? Jakoś nie bardzo umiem to sobie wyobrazić. Niemniej faktem jest, że przesiadka tam, jak również normalne użytkowanie skrzyżowania przez pieszych jest faktycznie niewykonalne, zwłaszcza że sygnalizacja dla ruchu samochodowego jest zupełnie niedostosowana do pojawiania się pojazdów na skrzyżowaniu, przez co ma się wrażenie stania na czerwonym przy pustej jezdni. Warto by się przyjrzeć koordynacji tych świateł z czymkolwiek.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Jak się wychodzi z autobusu to od razu przechodzi się przez pierwszą jezdnię (tam gdzie wydeptana przez setki ludzi scieżkaPoc Vocem pisze:To jak wy szliście, skoro znaleźliście się poza przejściem dla pieszych? Jakoś nie bardzo umiem to sobie wyobrazić. Niemniej faktem jest, że przesiadka tam, jak również normalne użytkowanie skrzyżowania przez pieszych jest faktycznie niewykonalne, zwłaszcza że sygnalizacja dla ruchu samochodowego jest zupełnie niedostosowana do pojawiania się pojazdów na skrzyżowaniu, przez co ma się wrażenie stania na czerwonym przy pustej jezdni. Warto by się przyjrzeć koordynacji tych świateł z czymkolwiek.

To i tak musicie nieźle zasuwać, żeby przechodzić tam obie jezdnie naraz.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Ciężko zaklasyfikować ten temat do jednego tematu, dlatego próbuję tutaj.
ZTM opublikował kolejną analizę dostępność przystanków komunikacyjnych. Po metrze przyszedł czas na stacje kolejowe:
https://www.arcgis.com/apps/MapJournal/ ... fe88b7c635
W analizie doskonale widać jak Zacisze-Wilno jest nie do końca funkcjonalne z powodu braku dojścia od strony północnej (są wizualizacje!) oraz jak zamknięte osiedle przy Włodarzewskiej stoi tyłkiem do stacji na Rakowcu. Warto!
ZTM opublikował kolejną analizę dostępność przystanków komunikacyjnych. Po metrze przyszedł czas na stacje kolejowe:
https://www.arcgis.com/apps/MapJournal/ ... fe88b7c635
W analizie doskonale widać jak Zacisze-Wilno jest nie do końca funkcjonalne z powodu braku dojścia od strony północnej (są wizualizacje!) oraz jak zamknięte osiedle przy Włodarzewskiej stoi tyłkiem do stacji na Rakowcu. Warto!
Nowe ustawienie na pętli Metro Marymont szalenie ułatwia życie osobom, które mogą jechać alternatywnie E-9 lub 132 - dziękujemy Ci ZTMie...
Pozostaje iść na Park Kaskada 05 lub obserwować przednie wyświetlacze ("odjazd za ... min.")