(!) PiastĂłw i PruszkĂłw po wypowiedzi Burmistrza

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

cristle
Posty: 108
Rejestracja: 27 sie 2007, 15:06

Post autor: cristle » 09 maja 2010, 15:22

Zamieszczam aktualną informację na temat planów Burmistrza. Myślę, że warto byłoby to przedyskutować.
Za zgodność z zakładką "Pytania i odpowiedzi":
Umówieni jesteśmy wraz z władzami Pruszkowa na spotkanie po 15 maja z ZTM w celu omówienia ostatecznych warunków finansowych porozumień z m.st. Warszawą na uruchomienie lokalnych linii autobusowych projektowanych w Pruszkowie i Piastowie oraz wspólnej przebiegającej przez oba miasta. Linia wewnątrz piastowska będzie przebiegała po obu stronach miasta z przystankami w okolicach stacji kolejowej. Ostateczny przebieg zostanie uzgodniony i podany do publicznej wiadomości po przejazdach technicznych taborem ZTM. Intencją naszą i ZTM jest poprawienie dostępu mieszkańców Piastowa do transportu kolejowego, tak aby ograniczyć korzystanie z samochodów osobowych w celu dojazdu do stacji bądź do Warszawy.
Po ostatecznych uzgodnieniach z ZTM na stronie miasta zostanie zamieszczona stosowna informacja.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 maja 2010, 17:04

No i dobrze, pierwszy krok do racjonalizacji 717 zostanie uczyniony. Co prawda niepotrzebnie będzie kosztował "ekstra", ale cóż - społecznie będzie łatwiej.

Dobrze, że pomysły psucia 716 nie przeszły.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

kris126
Posty: 69
Rejestracja: 21 sie 2009, 10:38
Lokalizacja: aglomeracja warszawska

Post autor: kris126 » 22 cze 2010, 22:11

Linia 717 codziennie ma 20-30 minutowe opóźnienia przez to skrzyżowanie na Łopuszańskiej. Dlatego po uruchomieniu w Piastowie eL-ki można byłoby 717 skierować (tylko na czas remontu skrzyżowania przy ul.Łopuszańskiej) Ryżową przez Opacz i tak jak 177 na Okęcie. Tylko tam też chyba jest jakaś budowa parkingu teraz i nie wiadomo czy by się jeszcze ją dało dam gdzieś to upchnąć. Poza tym na tej trasie do Okęcia myślę, że linia by straciła wiele jeśli chodzi o frekwencje :-k Po remoncie skrzyżowania można by pomyśleć co z nią dalej...chyba, że korki przeniosły by się na Jerozolimskie i Ryżową.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 22 cze 2010, 22:26

kris126 pisze:Dlatego po uruchomieniu w Piastowie eL-ki można byłoby 717 skierować (tylko na czas remontu skrzyżowania przy ul.Łopuszańskiej) Ryżową przez Opacz i tak jak 177 na Okęcie
Kpisz sobie? Wiesz w ogóle, jaki tam bałagan i jakie opóźnienia? :shock:
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

kris126
Posty: 69
Rejestracja: 21 sie 2009, 10:38
Lokalizacja: aglomeracja warszawska

Post autor: kris126 » 22 cze 2010, 22:44

Wolfchen pisze:
kris126 pisze:Dlatego po uruchomieniu w Piastowie eL-ki można byłoby 717 skierować (tylko na czas remontu skrzyżowania przy ul.Łopuszańskiej) Ryżową przez Opacz i tak jak 177 na Okęcie
Kpisz sobie? Wiesz w ogóle, jaki tam bałagan i jakie opóźnienia? :shock:
na pewno nie większe niż na al.Jerozolimskich i codzienne 30minutowe opóźnienia.

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 23 cze 2010, 18:29

Na okęciu masz -60. A przecież nie ma dobrego objazdu żeby objechać tą Łopuszańską. W ostateczności przez Popularną, Chrobrego, Ryżową i Dzieci Warszawy, ale to trochę potwór wyjdzie.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

kris126
Posty: 69
Rejestracja: 21 sie 2009, 10:38
Lokalizacja: aglomeracja warszawska

Post autor: kris126 » 24 cze 2010, 15:04

bartoni722 pisze:Na okęciu masz -60. A przecież nie ma dobrego objazdu żeby objechać tą Łopuszańską. W ostateczności przez Popularną, Chrobrego, Ryżową i Dzieci Warszawy, ale to trochę potwór wyjdzie.
Ryżową ?? To żaden objazd Łopuszańskiej. Tam od dawna jest codzienny korek od Kleszczowej aż za cmentarz i jeszcze tam pchać kolejne autobusy ??

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 24 cze 2010, 15:09

Napisałem że to w ostateczności...
A może tak?
Popularna, Krańcowa i Badylarska? Tam są jakieś zakłady nie pamiętam czego i chyba na niej (albo jakieś innej przy Jerozolimskich) widziałem ciężarówki, więc U10 dałyby radę...
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 24 cze 2010, 15:24

bartoni722 pisze: Popularna, Krańcowa i Badylarska? Tam są jakieś zakłady nie pamiętam czego i chyba na niej (albo jakieś innej przy Jerozolimskich) widziałem ciężarówki, więc U10 dałyby radę...
Prawo do kompromitacji itd.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 24 cze 2010, 15:27

Przecież krańcową jeżdżą zjazdy na Kleszczową, a z Badylarską jest jak napisałem. Skoro gadacie, że jest tak źle, to szukam dobrego rozwiązania...
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Michalk001
Posty: 1219
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 24 cze 2010, 21:59

He he - może to i głupie, ale wpadło mi że na czas remontu skrócić trasę do PKP WŁOCHY, ale żeby jechało tak jak 178 przez Skorosze ( dokładnych nazw ulic nie pamiętam ). Ludziska dojechali by pociągiem do Włoch i pojechali dalej 717 prawie bez korków.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 24 cze 2010, 22:23

bartoni722 pisze:Przecież krańcową jeżdżą zjazdy na Kleszczową, a z Badylarską jest jak napisałem. Skoro gadacie, że jest tak źle, to szukam dobrego rozwiązania...
Powiem Ci prywatnie, że Badylarska na tyłach R-11 ma na oko ze 2,5 metra szerokości, jest wyłożona płytami i ciężko tam przejechać choćby samochodem osobowym.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 25 cze 2010, 16:07

No to widziałem tego tira na jakiejś innej na tyłach R-11. Sorry, nie wiedziałem..
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Michalk001
Posty: 1219
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 27 cze 2010, 21:51

Dziś znalazłem w gazecie WPR artykuł o utworzeniu "elki" w Piastowie. Ma ruszyć od 1 09 lub 1.10. Autobusy miałyby jeździć trasą OGIŃSKIEGO, Toruńska, Krakowska, Warszawska, Wiadukt nad torami kolejowymi, Dworcowa, Sienkiewicza, Orzeszkowej, Harcerska, 11 Listopada, Dworcowa, Wiadukt nad torami kolejowymi, Warszawska, Krakowska, Toruńska, OGIŃSKIEGO. Trasa ma liczyć około 10 km i mieć 18 przystanków. Ma być obsługiwana taborem 8 metrowym przez ajenta wyłonionego w przetargu. W przyszłości planowane jest utworzenie drugiej linii łączącej stacje PKP w Piastowie i Pruszkowie. Co ciekawe napisano że ma UZUPEŁNIAĆ istniejące połączenia kolejowo-autobusowe a nie ma wzmianki o likwidacji 717. Jedyne to mogliby dać jakiś normalny zakres numeracyjny dla tych linii - chyba najlepszy byłby 6xx z uwagi na sąsiedztwo podmiejskich zakresów 7xx i 8xx. Można by także dawać numery kojarzące się z istniejącą numeracją podmiejską - np dla Piastowa 616 lub 617, co od razu każdy by kojarzył z istniejącymi liniami i miejscem ich występowania.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 30 cze 2010, 16:59

bartoni722 pisze:No to widziałem tego tira na jakiejś innej na tyłach R-11. Sorry, nie wiedziałem..
Na tyłach mogłeś widzieć bo tam jest jeszcze względnie szeroko ale potem (za zakrętem, którego ani ciężarówka, ani autobus raczej nie pokona) nie jest już tak radośnie. Przejdź się kiedyś na spacer tamże :>
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

ODPOWIEDZ