Transport Aglomeracyjny

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Matt Cubis
Posty: 446
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 25 lip 2018, 10:25

reserved pisze:
25 lip 2018, 7:12
Matt Cubis pisze:
24 lip 2018, 23:20
Gmina może zapłacić nawet PKSowi, żeby jeździł co 60 minut i powiesił rozkłady, nie musi to być koniecznie ZTM, a patologia zniknie.
Ale Ty wiesz o czym Ty piszesz? Znasz lokalny rynek? Tam nie ma kierowców, żeby obsłużyć jeden kurs, a Ty mówisz o częstotliwości co 60 min.
Myślę, że @fik wszystko Ci wytłumaczył i odpowiedział na twoje wątpliwości.

reserved
Posty: 14565
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 25 lip 2018, 13:43

fik pisze:
25 lip 2018, 10:03
reserved pisze:
25 lip 2018, 7:12

Ale Ty wiesz o czym Ty piszesz? Znasz lokalny rynek? Tam nie ma kierowców, żeby obsłużyć jeden kurs, a Ty mówisz o częstotliwości co 60 min.
Nie no no nie. O ile mi wiadomo, do obsłużenia L-ki też potrzeba kierowców.
Ależ kierowcy są. Pomyliłeś PKS Garwolin z otwockim zagłębiem busiarskim. To PKS Garwolin nie ma kierowców.

Co do reszty... nie wiem, ja się nie znam. Ja szukam sposobu na to, jak sprawić, by komunikacja była wreszcie nie tyle co na luksusowym, ale chociaż na przeciętnym poziomie. I jedyny poziom w okolicy prezentują L-ki, więc zapytałem, jaka byłaby na to szansa. Skoro nie ma szans to trudno, zamykam temat i cóż...

ODPOWIEDZ