ZTM od kulis

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

alojz
Posty: 2652
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 30 kwie 2019, 18:02

bartoni722 pisze:
30 kwie 2019, 0:34
Źle podobno było też na trasie W-Z - co akurat dziwi bo na papierze wcale nie wyglądało to źle - zasilone 26, 160, 190 i 527 oraz bonusowo 72 o 7 co 7,5 minuty...może rozwiązaniem byłoby doraźne wydłużenie 340 i E-7 do MRA?
Na W-Z to był standard "sprzed metra", czyli jak przyjechał pociąg to było zamieszanie bo większość koniecznie chciała wsiąść do pierwszego autobusu/tramwaju.

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 30 kwie 2019, 19:12

Taka beznadziejna fotka z jadącego 345 - chyba to nie jest normalna frekwencja :P
Załączniki
58462906_299839064295024_115247407209381888_n.jpg

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 kwie 2019, 19:30

A w ZM2 jak było?

PS Z-9 przy bw1920->Okęcie po 17 pękało w szwach. Nie wiem, czy ktoś wysiadł.
ŁK

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 30 kwie 2019, 19:50

W ZM2 cały czas wieje pustkami.

alojz
Posty: 2652
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 30 kwie 2019, 20:08

MilosnikKomunikacji pisze:
30 kwie 2019, 19:12
Taka beznadziejna fotka z jadącego 345 - chyba to nie jest normalna frekwencja :P
Normalna "sprzed metra", czyli z czasów gdy M2 nie było. Wtedy w szczycie po przyjeździe pociągu trzeba było wbijać się na przystanek przy Czterech Śpiących" idąc po torach (bo peron/chodnik załadowany).
ashir pisze:
30 kwie 2019, 19:50
W ZM2 cały czas wieje pustkami.
Bo dla większości pasażerów przejazd z Wileniaka do M1 przez trasę W-Z (czyli "po staremu") był najbardziej logiczny.
A nie jak chcieli wysocy specjaliści z ZTM, "naokoło" przez most Świętokrzyski.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 30 kwie 2019, 20:27

W ogóle zastanawiające jest czemu ZTM stwierdził, że trzeba 29 i 30.04.2019 wprowadzić rozkład sobotni. Nawet na ich stronie w zakładce kalendarz komunikacji ( https://www.ztm.waw.pl/?c=207&l=1 ) nie ma tych dni. Czyżby ZTM po prostu założył, że strajk w szkołach będzie dłuższy, więcej ludzi jednak weźmie wolne? Bo śmiem podejrzewać, że po prostu po cichu cieli koszty. Informacja w pojazdach o rozkładzie sobotnim w poniedziałek i wtorek też kulała. W piątek nie było widać kartek pod tablicami...
A w następnym etapie co będzie? W takie dni jak 1.05, 3.05 czy Boże Ciało wszystkie linie dzienne zawieszone, a jedynie linie nocne całodobowe co 30 minut?

5556
Posty: 2585
Rejestracja: 24 sie 2006, 11:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 5556 » 30 kwie 2019, 21:20

Przez oba dni 132 miało wprowadzony rozkład specjalny, gdzie w międzyszczycie jechało równo ze 134. I tak co pół godziny... Normalnie brawo...
185 - najlepsza linia w mieście!

Jurand
Posty: 1061
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 30 kwie 2019, 21:37

5556 pisze:
30 kwie 2019, 21:20
Przez oba dni 132 miało wprowadzony rozkład specjalny, gdzie w międzyszczycie jechało równo ze 134. I tak co pół godziny... Normalnie brawo...
Do tego można jeszcze dodać linie 332 i 334 wożące przeciąg :D
304 i 332 to na okres całego strajku powinny być zawieszone #-o

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 30 kwie 2019, 22:56

SławekM pisze:
30 kwie 2019, 20:27
W ogóle zastanawiające jest czemu ZTM stwierdził, że trzeba 29 i 30.04.2019 wprowadzić rozkład sobotni. Nawet na ich stronie w zakładce kalendarz komunikacji ( https://www.ztm.waw.pl/?c=207&l=1 ) nie ma tych dni. Czyżby ZTM po prostu założył, że strajk w szkołach będzie dłuższy, więcej ludzi jednak weźmie wolne? Bo śmiem podejrzewać, że po prostu po cichu cieli koszty. Informacja w pojazdach o rozkładzie sobotnim w poniedziałek i wtorek też kulała. W piątek nie było widać kartek pod tablicami...
A w następnym etapie co będzie? W takie dni jak 1.05, 3.05 czy Boże Ciało wszystkie linie dzienne zawieszone, a jedynie linie nocne całodobowe co 30 minut?
Oczywiście, że cięli koszty. Sam rzecznik Kunert to prawie wprost powiedział w wypowiedzi telewizyjnej dla TKW. Pewnie chciał się jeszcze jakoś wytłumaczyć, ale dalszą część wypowiedzi po prostu ucięli. Ot, magia mediów. :razz:

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 maja 2019, 18:56

fraktal pisze:
SławekM pisze:
30 kwie 2019, 20:27
W ogóle zastanawiające jest czemu ZTM stwierdził, że trzeba 29 i 30.04.2019 wprowadzić rozkład sobotni. Nawet na ich stronie w zakładce kalendarz komunikacji ( https://www.ztm.waw.pl/?c=207&l=1 ) nie ma tych dni. Czyżby ZTM po prostu założył, że strajk w szkołach będzie dłuższy, więcej ludzi jednak weźmie wolne? Bo śmiem podejrzewać, że po prostu po cichu cieli koszty. Informacja w pojazdach o rozkładzie sobotnim w poniedziałek i wtorek też kulała. W piątek nie było widać kartek pod tablicami...
A w następnym etapie co będzie? W takie dni jak 1.05, 3.05 czy Boże Ciało wszystkie linie dzienne zawieszone, a jedynie linie nocne całodobowe co 30 minut?
Oczywiście, że cięli koszty. Sam rzecznik Kunert to prawie wprost powiedział w wypowiedzi telewizyjnej dla TKW. Pewnie chciał się jeszcze jakoś wytłumaczyć, ale dalszą część wypowiedzi po prostu ucięli. Ot, magia mediów. :razz:
Tak pocięli, że mimo końca meczu w E-1 na Gocław pojechała jedna osoba. W dwóch ZM2 w sumie kilka osób (Stadion -> Wileński). W Z na Trasie Łazienkowskiej 0 osób (za tramwaj na TŁ wyglada dość komicznie).
ŁK

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36586
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 07 maja 2019, 9:27

fik pisze:
29 kwie 2019, 22:36
Dziwny dzień. W międzyszczycie wszystko puściusieńkie jak bęben, tramwaje po Jerozolimskich z wolnymi miejscami siedzącymi w ogromnej większości; w szczycie popołudniowym w Śródmieścia generalnie nie było nigdzie gorzej niż w normalnym szczycie popołudniowym. 520 wzmocnione do jakiejś absurdalnej częstotliwości puściusieńkie, inne linie po TŁ raczej pełne, ale bez dramatu; tramwaje na Marszałkowskiej czy JP2 mocno zapełnione, ale zabieralne. Ogólnie z perspektywy Śródmieścia decyzję o sobotnich rozkładach można byłoby obronić, ale zdaje się, że nie wszędzie było tak różowo...
Ja bym chętnie ujrzał mapę, pokazującą kolorami, jaki w poszczególnych rejonach miasta jest współczynnik podaży dla DS/DP. Może to by coś wyjaśniło.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 maja 2019, 9:33

Kwestia tego, że zasila się nie wszystko równomiernie, tylko wybrane linie. Na takiej Ostrobramskiej w sumie podaż była nawet wyższa niż w normalnym szczycie popołudniowym, ale całość zasilenia łyknęło 520.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 maja 2019, 9:46

pawcio pisze:Kwestia tego, że zasila się nie wszystko równomiernie, tylko wybrane linie. Na takiej Ostrobramskiej w sumie podaż była nawet wyższa niż w normalnym szczycie popołudniowym, ale całość zasilenia łyknęło 520.
Ale wiesz, w czym jest problem... przecież nagle nikt nie zacznie jeździć po mordorze zasilonym do 10 minut 138 zamiast 31. Ludzie są bezmyślni, jeżdżą tym samym. Nie będą spędzać czasu na tym, żeby szukać alternatywnych sposobów dojazdu na 1 dzień. Jeszcze jak przyjedzie jeden tramwaj zamiast innego, to zwierzątka wsiądą. Ale żeby nagle jechali 520 zamiast 143? Nierealne, przecież on może zamknąć drzwi i pojechać do Krakowa, a pendolino powrotne na pewno nie będzie zasilone.
ŁK

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 07 maja 2019, 9:51

No jak na takiej Ostrobramskiej musi być miliard linii, a Rembertowowi to bez różnicy, czy podjedzie 520 do Plowieckiej czy poczeka te 15 minut na 143, to nie wiem po co mieliby nim gdziekolwiek jechać.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 08 maja 2019, 8:10

A bo jest miliard linii w mieście.
Ja na co dzień używam jakdojade.pl, to trochę pomaga.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ