Warszawskie Linie Turystyczne

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

ashir
Posty: 26168
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 kwie 2011, 19:22

Ponieważ nie ma jeszcze takiego tematu, a warto żeby był to zakładam. Mam nadzieję, że wybrałem dobry dział. ;-)

W tym roku sezon będzie trwał od 7 maja do 31 sierpnia 2011r. Tradycyjnie zostanie uruchomiony tramwaj wodny i promy po Wiśle, statek nad Zalew Zegrzyński, omnibus konny, tramwaj zabytkowy i specjalna linia do ZOO. Omnibus konny będzie kursował co godzinę, a nie co 30 minut, jak było do tej pory. :sad: Linia 444 zostaje już uruchomiona od 30 kwietnia i będzie kursowała co 20 min. A linia T będzie prawdopodobnie jeździła od 25 czerwca. Również w tym roku nowością jest nowy prom na trasie Bulwar Grzymały SiedleckiegoStadion Narodowy. :smile: Poniżej znajdują się rozkłady. Nie ma jeszcze rozkładów linii 444 i T, jak również promów. Znaczy się rozkłady promów były, ale z zeszłego roku i po chwili się zmyły. 8-(

Rozkład tramwaju wodnego
Rozkład statku do Serocka
Rozkład omnibusu konnego

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7346
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 27 kwie 2011, 21:13

ashir pisze:Znaczy się rozkłady promów były, ale z zeszłego roku i po chwili się zmyły. 8-(
Czyżby je powódź zabrała?
Co do samych linii - jaki jest sens robienia takiej linii jak 444? Nie lepiej było wzmocnić w DŚ 174 i / lub dodać w DŚ przystanek na trasie 509 przy ZOO?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14076
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 27 kwie 2011, 21:14

Żadnego dodawania przystanków 509. Z przyczyn doktrynalnych.
6, 15, 18, 35, 111, 116, 157, 178, 180, 227, 503, 518, N41, N44

Nazywam się Major Bień

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7346
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 27 kwie 2011, 21:21

To może 170 niech robi rundkę wokół ZOO zamiast od razu jechać na Rondo? Z Placu Hallera w prawo i rundka tak jak 444.

ashir
Posty: 26168
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 kwie 2011, 21:32

A ja chciałbym poruszyć sprawę statku do Serocka. W jedną stronę płynie 3 godziny, a w powrotną 4,5 godziną. :D Fakt jest taki, że statek płynie zaledwie parę kilometrów na godzinę (zdecydowanie wolniej niż w poprzednią stronę), a i tak jest kilkanaście (a nawet kilkadziesiąt) minut przed czasem. A po co taki wydłużony czas?

Łukasz
Posty: 8155
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 kwie 2011, 21:32

ashir pisze:A ja chciałbym poruszyć sprawę statku do Serocka. W jedną stronę płynie 3 godziny, a w powrotną 4,5 godziną. :D Fakt jest taki, że statek płynie zaledwie parę kilometrów na godzinę (zdecydowanie wolniej niż w poprzednią stronę), a i tak jest kilkanaście (a nawet kilkadziesiąt) minut przed czasem. A po co taki wydłużony czas?
<sciana> pod prąd płynie przecież ;)
ŁK

ashir
Posty: 26168
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 kwie 2011, 21:45

Łukasz pisze:
ashir pisze:A ja chciałbym poruszyć sprawę statku do Serocka. W jedną stronę płynie 3 godziny, a w powrotną 4,5 godziną. :D Fakt jest taki, że statek płynie zaledwie parę kilometrów na godzinę (zdecydowanie wolniej niż w poprzednią stronę), a i tak jest kilkanaście (a nawet kilkadziesiąt) minut przed czasem. A po co taki wydłużony czas?
<sciana> pod prąd płynie przecież ;)
Ale to i tak zdecydowanie za dużo. W zeszłym roku przypłynął chyba 35 minut przed czasem, po mimo że bardzo wolno się poruszał i były bardzo fatalne warunki atmosferyczne.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14076
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 27 kwie 2011, 21:46

ashir pisze:Ale to i tak zdecydowanie za dużo. W zeszłym roku przypłynął chyba 35 minut przed czasem, po mimo że bardzo wolno się poruszał i były bardzo fatalne warunki atmosferyczne.
ZTM powinien zakupić czerwone motorówki i ustawiać się po trasie.
6, 15, 18, 35, 111, 116, 157, 178, 180, 227, 503, 518, N41, N44

Nazywam się Major Bień

ashir
Posty: 26168
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 kwie 2011, 21:48

Szeregowy_Równoległy pisze:ZTM powinien zakupić czerwone motorówki i ustawiać się po trasie.
Tu nawet się nie da odczekać na przystanku, a już wolniej ten statek nie mógł płynąć. :D

Walas
Posty: 16462
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 27 kwie 2011, 21:48

Szeregowy_Równoległy pisze:
ashir pisze:Ale to i tak zdecydowanie za dużo. W zeszłym roku przypłynął chyba 35 minut przed czasem, po mimo że bardzo wolno się poruszał i były bardzo fatalne warunki atmosferyczne.
ZTM powinien zakupić czerwone motorówki i ustawiać się po trasie.
O, z tym to się zgodzę :D . A mnie ciekawi jak ZTM kontroluje S-1 albo S-2 :?:
1040, 1069
Ulubione wozy: 8112, 8122
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, WKD, R1, R-1, S1

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14076
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 27 kwie 2011, 21:51

ashir pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:ZTM powinien zakupić czerwone motorówki i ustawiać się po trasie.
Tu nawet się nie da odczekać na przystanku, a już wolniej ten statek nie mógł płynąć. :D
No to kotwica i czekać na awaryjnych :D
6, 15, 18, 35, 111, 116, 157, 178, 180, 227, 503, 518, N41, N44

Nazywam się Major Bień

ashir
Posty: 26168
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 kwie 2011, 21:57

Szeregowy_Równoległy pisze:
ashir pisze:Tu nawet się nie da odczekać na przystanku, a już wolniej ten statek nie mógł płynąć. :D
No to kotwica i czekać na awaryjnych :D
To ty nie wiesz, że w wielu miejscach na Kanale Żerańskim jest zakaz kotwiczenia statku. A na środku Wisły to chyba nie będziesz wyciągał kotwicy. :D A co do tych łódek, to ZTM mógłby sprawdzić punktualność promów. Bo zdarzyło mi się odpłynąć zdecydowanie po czasie, bo pan sterujący prom wolał sobie pogadać z jakimś gościem. :-"

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7382
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 27 kwie 2011, 23:17

ashir pisze:A linia T będzie prawdopodobnie jeździła od 25 czerwca.
Skąd wiesz? Nawet trasa jest jeszcze w trakcie ustalania.
Szeregowy_Równoległy pisze:Żadnego dodawania przystanków 509. Z przyczyn doktrynalnych.
Czemu? Doktryna się już zmieniła - teraz dodajemy przystanki pośpiechom, bo likwidujemy zwykłe. Budzyńskiej-Tylickiej i pl. Hallera powinien dostać na NŻ.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 35705
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 27 kwie 2011, 23:19

MisiekK pisze:Doktryna się już zmieniła
Ty o tym decydujesz, jaka jest doktryna? :P
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 28 kwie 2011, 0:06

Łukasz pisze:
ashir pisze:A ja chciałbym poruszyć sprawę statku do Serocka. W jedną stronę płynie 3 godziny, a w powrotną 4,5 godziną. :D Fakt jest taki, że statek płynie zaledwie parę kilometrów na godzinę (zdecydowanie wolniej niż w poprzednią stronę), a i tak jest kilkanaście (a nawet kilkadziesiąt) minut przed czasem. A po co taki wydłużony czas?
<sciana> pod prąd płynie przecież ;)
Kilka lat temu płynąłem tym statkiem (jeszcze nie do Serocka wtedy) i po Wiśle pod prąd płynął dobrą godzinę dłużej niż z prądem. Pewnie to zależy od siły prądu i chcą mieć zapas.

ODPOWIEDZ