Warszawskie Linie Turystyczne

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 cze 2019, 22:01

Jedyny przypadek dobrej separacji potoków to były E-4 i E-8 na Tarchodworach przed tramwajem. I nie bez powodu na powrocie było jedno E-6.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 19 cze 2019, 22:04

Tak, to działało, ale było potrzebne tylko ze względu na gigantyczny wolumen potoku.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 19 cze 2019, 22:17

fik pisze:
19 cze 2019, 21:56
a. łączna podaż na odcinku jest niewystarczająca - i wtedy żadne cuda nic nie zmienią, kursów trzeba dołożyć
Kursów można w cholerę dokładać ale przy korkach i sygnalizacjach co 100 metrów zawsze będzie tak, że przyjadą trzy - cztery wozy na raz, a potem przez kilka minut nic. I dupa zbita. Część wozów przepełniona, część pusta.

A przypadków jak E-4 i E-8 kiedyś w mięcie było dużo więcej. E-1 i E-2 czy oddzielnie linie dla Ursynowa i Natolina.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 19 cze 2019, 22:18

Korelacja pomiędzy odchyleniem standardowym interwału poszczególnych kursów a liczbą linii na odcinku jest twoim zdaniem dodatnia czy ujemna?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 19 cze 2019, 22:47

ashir pisze:
19 cze 2019, 18:33
Dantte pisze:
19 cze 2019, 15:37
Brak Mangalii to duży błąd, z powodu hoteli itd. (jw.)
Ogromny błąd, przecież przegubowe 116 co 10 minut na Stare Miasto i przegubowe 519 co 15 minut do Powsina jest niewystarczające dla tych tłumów turystów z hoteli? Solówkowe 400 co 30 minut zrobiłoby im niesamowitą zmianę. 8-(
No jasne, to po co to 400 w ogole? Albo sie bawimy w linie turystyczne albo wszystkich wsadzamy w 116 i 519. A na Sobieskiego to sie po co zatrzymuje? IMHO to w ogole nie musialoby jechac od Spacerowej na polnoc, przeciez jest 180. Choc ja wiem, ze dla milosnikow "wycia mostow" i "jeczenia skrzyni biegow" to najlepiej, jakby z tego Powsina na Powazki jechal Wislostrada bez przystankow XD

Tak samo madry argument. Albo zbieramy potencjalnych pasazerow-klientow tej konkretnej linii, albo udajemy ze jest 116 i 519 i sprawy nie ma.

A tematu rozdzielania potokow to bym tutaj w ogole nie poruszal, bo to nic do tego smiesznego 400 z dziesiecioma kursami tygodniowo nie ma.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 20 cze 2019, 9:10

Dantte pisze:
19 cze 2019, 22:47
No jasne, to po co to 400 w ogole? Albo sie bawimy w linie turystyczne albo wszystkich wsadzamy w 116 i 519. A na Sobieskiego to sie po co zatrzymuje? IMHO to w ogole nie musialoby jechac od Spacerowej na polnoc, przeciez jest 180.
Linia 400 łączy takie miejsca jak Powązki, Stare Miasto, Łazienki Królewskie, Wilanów, Powsin (oraz inne ważne obiekty typu Muzeum Historii Żydów Polskich Polin), które są jednymi z najpopularniejszych i najchętniej odwiedzanych miejsc przez turystów. Dlaczego staje na Sobieskiego? Nie wiem, przecież nie ja ustalam rozkład, trasę i przystanki. Może ze względu na Świątynię Opatrzności Bożej.
Dantte pisze:Choc ja wiem, ze dla milosnikow "wycia mostow" i "jeczenia skrzyni biegow" to najlepiej, jakby z tego Powsina na Powazki jechal Wislostrada bez przystankow XD
Co byłoby w tym ciekawego?
Dantte pisze:Tak samo madry argument. Albo zbieramy potencjalnych pasazerow-klientow tej konkretnej linii, albo udajemy ze jest 116 i 519 i sprawy nie ma.
Klientami tej linii mają nie być jacyś domniemani turyści z hoteli przy Mangalii, a osoby chcące odwiedzić Powązki, Stare Miasto, Łazienki Królewskie, Wilanów czy Powsin.
Dantte pisze:A tematu rozdzielania potokow to bym tutaj w ogole nie poruszal, bo to nic do tego smiesznego 400 z dziesiecioma kursami tygodniowo nie ma.
Kursów jest 16-17. Jak na linię turystyczną to i tak sporo. :P

Piottr
Posty: 1291
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 21 cze 2019, 10:07

Dantte pisze:
19 cze 2019, 22:47
No jasne, to po co to 400 w ogole?
Chyba tylko po to, żeby grupka MKM-ów mogła się powozić Ikarusami.
Ile razy widziałem autobus linii 400, to na odcinku Wilanowskim świecił pustkami.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 cze 2019, 20:26

Powiedzmy sobie, że to jeszcze za wcześnie na to, żeby ikarusy nazywać zabytkami. Myślę, że tak z 1/3 pasażerów myśli, że one ciągle jeżdżą.
ŁK

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 22 cze 2019, 0:31

Ikarusy to jeszcze, ale niektórzy to z... "gniota" robią zabytek. Już na NM w tej roli hasał.

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 22 cze 2019, 9:43

Chyba masz z tym jakiś problem.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 22 cze 2019, 11:23

michael112 pisze:
22 cze 2019, 0:31
Ikarusy to jeszcze, ale niektórzy to z... "gniota" robią zabytek. Już na NM w tej roli hasał.
Patrz, a na Nocy Muzeów w Łodzi jako zabytek jeździł MAN NL222 oraz Mercedes O405N2 i ludzie chętnie do tych pojazdów wsiadali. A poza nimi był Mercedes O305, Jelcz M11, Ikarus 260 i 3xIkarus 280. Żadnego ogórka, jak żyć? :twisted: Nawet Urząd Miasta nie miał problemów z taką obsługą linii muzealnych.

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 23 cze 2019, 17:25

Łukasz pisze:
21 cze 2019, 20:26
Powiedzmy sobie, że to jeszcze za wcześnie na to, żeby ikarusy nazywać zabytkami. Myślę, że tak z 1/3 pasażerów myśli, że one ciągle jeżdżą.
Nie jest to prawdą.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7649
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 23 cze 2019, 23:45

michael112 pisze:
22 cze 2019, 0:31
Ikarusy to jeszcze, ale niektórzy to z... "gniota" robią zabytek. Już na NM w tej roli hasał.
Skoro pojazd spełnia wymogi prawa to jest zabytkiem czy nie?
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 lip 2019, 12:53

Czy w każdy weekend (jeśli nie zdarzy się awaria) będą jeździły wyłącznie ogórki na 100? ZTM przy inauguracji linii przygotował nawet artykuł o Berlietach, a tymczasem już trzeci weekend z rzędu na obydwu brygadach mają być ogórki. :-k

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 05 lip 2019, 12:59

4617 przechodzi remont na Stalowej, a 4340 jest poza Warszawą, więc na razie tylko ogórki.

ODPOWIEDZ