Warszawskie Linie Turystyczne
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
Jedyny przypadek dobrej separacji potoków to były E-4 i E-8 na Tarchodworach przed tramwajem. I nie bez powodu na powrocie było jedno E-6.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Kursów można w cholerę dokładać ale przy korkach i sygnalizacjach co 100 metrów zawsze będzie tak, że przyjadą trzy - cztery wozy na raz, a potem przez kilka minut nic. I dupa zbita. Część wozów przepełniona, część pusta.
A przypadków jak E-4 i E-8 kiedyś w mięcie było dużo więcej. E-1 i E-2 czy oddzielnie linie dla Ursynowa i Natolina.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27362
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Korelacja pomiędzy odchyleniem standardowym interwału poszczególnych kursów a liczbą linii na odcinku jest twoim zdaniem dodatnia czy ujemna?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
No jasne, to po co to 400 w ogole? Albo sie bawimy w linie turystyczne albo wszystkich wsadzamy w 116 i 519. A na Sobieskiego to sie po co zatrzymuje? IMHO to w ogole nie musialoby jechac od Spacerowej na polnoc, przeciez jest 180. Choc ja wiem, ze dla milosnikow "wycia mostow" i "jeczenia skrzyni biegow" to najlepiej, jakby z tego Powsina na Powazki jechal Wislostrada bez przystankow XD
Tak samo madry argument. Albo zbieramy potencjalnych pasazerow-klientow tej konkretnej linii, albo udajemy ze jest 116 i 519 i sprawy nie ma.
A tematu rozdzielania potokow to bym tutaj w ogole nie poruszal, bo to nic do tego smiesznego 400 z dziesiecioma kursami tygodniowo nie ma.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Linia 400 łączy takie miejsca jak Powązki, Stare Miasto, Łazienki Królewskie, Wilanów, Powsin (oraz inne ważne obiekty typu Muzeum Historii Żydów Polskich Polin), które są jednymi z najpopularniejszych i najchętniej odwiedzanych miejsc przez turystów. Dlaczego staje na Sobieskiego? Nie wiem, przecież nie ja ustalam rozkład, trasę i przystanki. Może ze względu na Świątynię Opatrzności Bożej.
Co byłoby w tym ciekawego?Dantte pisze:Choc ja wiem, ze dla milosnikow "wycia mostow" i "jeczenia skrzyni biegow" to najlepiej, jakby z tego Powsina na Powazki jechal Wislostrada bez przystankow XD
Klientami tej linii mają nie być jacyś domniemani turyści z hoteli przy Mangalii, a osoby chcące odwiedzić Powązki, Stare Miasto, Łazienki Królewskie, Wilanów czy Powsin.Dantte pisze:Tak samo madry argument. Albo zbieramy potencjalnych pasazerow-klientow tej konkretnej linii, albo udajemy ze jest 116 i 519 i sprawy nie ma.
Kursów jest 16-17. Jak na linię turystyczną to i tak sporo.Dantte pisze:A tematu rozdzielania potokow to bym tutaj w ogole nie poruszal, bo to nic do tego smiesznego 400 z dziesiecioma kursami tygodniowo nie ma.
Chyba tylko po to, żeby grupka MKM-ów mogła się powozić Ikarusami.
Ile razy widziałem autobus linii 400, to na odcinku Wilanowskim świecił pustkami.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
Powiedzmy sobie, że to jeszcze za wcześnie na to, żeby ikarusy nazywać zabytkami. Myślę, że tak z 1/3 pasażerów myśli, że one ciągle jeżdżą.
ŁK
-
- Posty: 2813
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Ikarusy to jeszcze, ale niektórzy to z... "gniota" robią zabytek. Już na NM w tej roli hasał.
Chyba masz z tym jakiś problem.
Patrz, a na Nocy Muzeów w Łodzi jako zabytek jeździł MAN NL222 oraz Mercedes O405N2 i ludzie chętnie do tych pojazdów wsiadali. A poza nimi był Mercedes O305, Jelcz M11, Ikarus 260 i 3xIkarus 280. Żadnego ogórka, jak żyć? Nawet Urząd Miasta nie miał problemów z taką obsługą linii muzealnych.michael112 pisze: ↑22 cze 2019, 0:31Ikarusy to jeszcze, ale niektórzy to z... "gniota" robią zabytek. Już na NM w tej roli hasał.
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Skoro pojazd spełnia wymogi prawa to jest zabytkiem czy nie?michael112 pisze: ↑22 cze 2019, 0:31Ikarusy to jeszcze, ale niektórzy to z... "gniota" robią zabytek. Już na NM w tej roli hasał.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Czy w każdy weekend (jeśli nie zdarzy się awaria) będą jeździły wyłącznie ogórki na 100? ZTM przy inauguracji linii przygotował nawet artykuł o Berlietach, a tymczasem już trzeci weekend z rzędu na obydwu brygadach mają być ogórki.
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
4617 przechodzi remont na Stalowej, a 4340 jest poza Warszawą, więc na razie tylko ogórki.