Strona 1 z 50

: 27 kwie 2011, 19:22
autor: ashir
Ponieważ nie ma jeszcze takiego tematu, a warto żeby był to zakładam. Mam nadzieję, że wybrałem dobry dział. ;-)

W tym roku sezon będzie trwał od 7 maja do 31 sierpnia 2011r. Tradycyjnie zostanie uruchomiony tramwaj wodny i promy po Wiśle, statek nad Zalew Zegrzyński, omnibus konny, tramwaj zabytkowy i specjalna linia do ZOO. Omnibus konny będzie kursował co godzinę, a nie co 30 minut, jak było do tej pory. :sad: Linia 444 zostaje już uruchomiona od 30 kwietnia i będzie kursowała co 20 min. A linia T będzie prawdopodobnie jeździła od 25 czerwca. Również w tym roku nowością jest nowy prom na trasie Bulwar Grzymały SiedleckiegoStadion Narodowy. :smile: Poniżej znajdują się rozkłady. Nie ma jeszcze rozkładów linii 444 i T, jak również promów. Znaczy się rozkłady promów były, ale z zeszłego roku i po chwili się zmyły. 8-(

Rozkład tramwaju wodnego
Rozkład statku do Serocka
Rozkład omnibusu konnego

: 27 kwie 2011, 21:13
autor: Domas
ashir pisze:Znaczy się rozkłady promów były, ale z zeszłego roku i po chwili się zmyły. 8-(
Czyżby je powódź zabrała?
Co do samych linii - jaki jest sens robienia takiej linii jak 444? Nie lepiej było wzmocnić w DŚ 174 i / lub dodać w DŚ przystanek na trasie 509 przy ZOO?

: 27 kwie 2011, 21:14
autor: Szeregowy_Równoległy
Żadnego dodawania przystanków 509. Z przyczyn doktrynalnych.

: 27 kwie 2011, 21:21
autor: Domas
To może 170 niech robi rundkę wokół ZOO zamiast od razu jechać na Rondo? Z Placu Hallera w prawo i rundka tak jak 444.

: 27 kwie 2011, 21:32
autor: ashir
A ja chciałbym poruszyć sprawę statku do Serocka. W jedną stronę płynie 3 godziny, a w powrotną 4,5 godziną. :D Fakt jest taki, że statek płynie zaledwie parę kilometrów na godzinę (zdecydowanie wolniej niż w poprzednią stronę), a i tak jest kilkanaście (a nawet kilkadziesiąt) minut przed czasem. A po co taki wydłużony czas?

: 27 kwie 2011, 21:32
autor: Łukasz
ashir pisze:A ja chciałbym poruszyć sprawę statku do Serocka. W jedną stronę płynie 3 godziny, a w powrotną 4,5 godziną. :D Fakt jest taki, że statek płynie zaledwie parę kilometrów na godzinę (zdecydowanie wolniej niż w poprzednią stronę), a i tak jest kilkanaście (a nawet kilkadziesiąt) minut przed czasem. A po co taki wydłużony czas?
<sciana> pod prąd płynie przecież ;)

: 27 kwie 2011, 21:45
autor: ashir
Łukasz pisze:
ashir pisze:A ja chciałbym poruszyć sprawę statku do Serocka. W jedną stronę płynie 3 godziny, a w powrotną 4,5 godziną. :D Fakt jest taki, że statek płynie zaledwie parę kilometrów na godzinę (zdecydowanie wolniej niż w poprzednią stronę), a i tak jest kilkanaście (a nawet kilkadziesiąt) minut przed czasem. A po co taki wydłużony czas?
<sciana> pod prąd płynie przecież ;)
Ale to i tak zdecydowanie za dużo. W zeszłym roku przypłynął chyba 35 minut przed czasem, po mimo że bardzo wolno się poruszał i były bardzo fatalne warunki atmosferyczne.

: 27 kwie 2011, 21:46
autor: Szeregowy_Równoległy
ashir pisze:Ale to i tak zdecydowanie za dużo. W zeszłym roku przypłynął chyba 35 minut przed czasem, po mimo że bardzo wolno się poruszał i były bardzo fatalne warunki atmosferyczne.
ZTM powinien zakupić czerwone motorówki i ustawiać się po trasie.

: 27 kwie 2011, 21:48
autor: ashir
Szeregowy_Równoległy pisze:ZTM powinien zakupić czerwone motorówki i ustawiać się po trasie.
Tu nawet się nie da odczekać na przystanku, a już wolniej ten statek nie mógł płynąć. :D

: 27 kwie 2011, 21:48
autor: Walas
Szeregowy_Równoległy pisze:
ashir pisze:Ale to i tak zdecydowanie za dużo. W zeszłym roku przypłynął chyba 35 minut przed czasem, po mimo że bardzo wolno się poruszał i były bardzo fatalne warunki atmosferyczne.
ZTM powinien zakupić czerwone motorówki i ustawiać się po trasie.
O, z tym to się zgodzę :D . A mnie ciekawi jak ZTM kontroluje S-1 albo S-2 :?:

: 27 kwie 2011, 21:51
autor: Szeregowy_Równoległy
ashir pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:ZTM powinien zakupić czerwone motorówki i ustawiać się po trasie.
Tu nawet się nie da odczekać na przystanku, a już wolniej ten statek nie mógł płynąć. :D
No to kotwica i czekać na awaryjnych :D

: 27 kwie 2011, 21:57
autor: ashir
Szeregowy_Równoległy pisze:
ashir pisze:Tu nawet się nie da odczekać na przystanku, a już wolniej ten statek nie mógł płynąć. :D
No to kotwica i czekać na awaryjnych :D
To ty nie wiesz, że w wielu miejscach na Kanale Żerańskim jest zakaz kotwiczenia statku. A na środku Wisły to chyba nie będziesz wyciągał kotwicy. :D A co do tych łódek, to ZTM mógłby sprawdzić punktualność promów. Bo zdarzyło mi się odpłynąć zdecydowanie po czasie, bo pan sterujący prom wolał sobie pogadać z jakimś gościem. :-"

: 27 kwie 2011, 23:17
autor: MisiekK
ashir pisze:A linia T będzie prawdopodobnie jeździła od 25 czerwca.
Skąd wiesz? Nawet trasa jest jeszcze w trakcie ustalania.
Szeregowy_Równoległy pisze:Żadnego dodawania przystanków 509. Z przyczyn doktrynalnych.
Czemu? Doktryna się już zmieniła - teraz dodajemy przystanki pośpiechom, bo likwidujemy zwykłe. Budzyńskiej-Tylickiej i pl. Hallera powinien dostać na NŻ.

: 27 kwie 2011, 23:19
autor: Bastian
MisiekK pisze:Doktryna się już zmieniła
Ty o tym decydujesz, jaka jest doktryna? :P

: 28 kwie 2011, 0:06
autor: MichalJ
Łukasz pisze:
ashir pisze:A ja chciałbym poruszyć sprawę statku do Serocka. W jedną stronę płynie 3 godziny, a w powrotną 4,5 godziną. :D Fakt jest taki, że statek płynie zaledwie parę kilometrów na godzinę (zdecydowanie wolniej niż w poprzednią stronę), a i tak jest kilkanaście (a nawet kilkadziesiąt) minut przed czasem. A po co taki wydłużony czas?
<sciana> pod prąd płynie przecież ;)
Kilka lat temu płynąłem tym statkiem (jeszcze nie do Serocka wtedy) i po Wiśle pod prąd płynął dobrą godzinę dłużej niż z prądem. Pewnie to zależy od siły prądu i chcą mieć zapas.