Warszawskie Linie Turystyczne

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Matt Cubis
Posty: 446
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 11 lip 2019, 14:04

A nie można tych zabytków wsadzić za zwykłe 105tki jeżdżące codziennie po Warszawie? Tu i tu wysoka podłoga.

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 11 lip 2019, 14:39

Tam jest tylko jedna 105-tka, reszta to 13N.

W dodatku 2 brygady na 3 to są solówki - więc ewentualnie nadają się tylko na linie pokroju 6 albo 27.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 11 lip 2019, 15:08

No to może niech kursują jako T?

Matt Cubis
Posty: 446
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 11 lip 2019, 15:41

michael112 pisze:
11 lip 2019, 14:39
Tam jest tylko jedna 105-tka, reszta to 13N.

W dodatku 2 brygady na 3 to są solówki - więc ewentualnie nadają się tylko na linie pokroju 6 albo 27.
No jest skład #1000+1001 i Żaba (821?). To już 2 składy. Bo jak sądzę starych 13N połączyć się nie da, bo nastąpi koniec świata przy łączeniu tramwajów odrestaurowanych na inne lata produkcji.

Edit: 102N też zabiera więcej pasażerów od solówki.

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 11 lip 2019, 18:55

Matt Cubis pisze:
11 lip 2019, 15:41
michael112 pisze:
11 lip 2019, 14:39
Tam jest tylko jedna 105-tka, reszta to 13N.

W dodatku 2 brygady na 3 to są solówki - więc ewentualnie nadają się tylko na linie pokroju 6 albo 27.
No jest skład #1000+1001 i Żaba (821?). To już 2 składy. Bo jak sądzę starych 13N połączyć się nie da, bo nastąpi koniec świata przy łączeniu tramwajów odrestaurowanych na inne lata produkcji.

Edit: 102N też zabiera więcej pasażerów od solówki.
Tam jeździ #1000 (albo #1001) solo.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 11 lip 2019, 19:00

Emyl pisze:
11 lip 2019, 15:08
No to może niech kursują jako T?
Na T jeżdżą starsze zabytki, wagony typu K i N. Takie rozróżnienie jest słuszne, zwykły pasażer nie wchodzi raczej na stronę KMKM, żeby sprawdzić obsługę linię turystycznej. Byłem świadkiem sytuacji, że widok wagonu 105N, a nie N był rozczarowaniem dla niektórych pasażerów. ;)
michael112 pisze:
11 lip 2019, 18:55
Matt Cubis pisze:
11 lip 2019, 15:41
No jest skład #1000+1001 i Żaba (821?). To już 2 składy. Bo jak sądzę starych 13N połączyć się nie da, bo nastąpi koniec świata przy łączeniu tramwajów odrestaurowanych na inne lata produkcji.

Edit: 102N też zabiera więcej pasażerów od solówki.
Tam jeździ #1000 (albo #1001) solo.
Ale jak jest potrzeba to jeżdżą w składzie. :)

Matt Cubis
Posty: 446
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 11 lip 2019, 20:59

michael112 pisze:
11 lip 2019, 18:55
Tam jeździ #1000 (albo #1001) solo.
Ktoś ukradł sprzęgi, że to taki problem je połączyć? xD

Matt Cubis
Posty: 446
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 19 lip 2019, 17:01

Ktoś mnie oświeci co jest zabytkowego w składzie 105tek 1224+1223, który dzisiaj jeździ na 36? :P

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 19 lip 2019, 22:14

795 nie był w stanie wyjechać, żaba jeździła a na kanciaka nie każdy motorowy ma przeszkolenie ;)

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 21 lip 2019, 0:00

Czekaj, kanciak mówiło się na tramwaje 105N*, ?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 21 lip 2019, 0:11

Raczej 102N
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
kulikowski
Posty: 891
Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
Lokalizacja: Rakowiec

Post autor: kulikowski » 22 lip 2019, 20:57

:idea: a nie lepiej peerkę #4610 było by przenieść na 400 (zamiast jednej z brygad współczesnych), natomiast na 100 zamiast peerki dać dwie brygady obsługiwane Chaussonem i Sanem (podbijając częstotliwość do 30 min), natomiast na 400 oprócz wspomnianej peerki zamienić dalsze dwie brygady współczesne na Zemuna i Ikarusa 435 :?:

PS. :idea: 2: rozważyć korektę trasy linii 100 (na wzór piętrowego pierwowzoru sprzed lat): … - Bonifraterska - Muranowska - Andersa - Mickiewicza - Pl. Wilsona - Krasińskiego - Wybrzeże Gdyńskie - Wybrzeże Gdańskie - …
uzasadnienie: zmiana trasy będzie wierniejszym odwzorowaniem pierwowzoru, a przede wszystkim obejmie zasięgiem Muzeum Księdza Popiełuszki, Centrum Olimpijskie, Muzeum Sportu i Turystyki oraz Cytadelę
7 9 15 128 136 154 172 175 188 208 504 S-2 S-3 RL R8 N32 N38 N88

Matt Cubis
Posty: 446
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 23 lip 2019, 11:28

A to nie tak, że część brygad na 400 musi być niskopodłogowa?

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 23 lip 2019, 12:37

Co znaczy "musi"? W Piśmie Świętym tak napisano? ;)

Krzysztof_J
Posty: 446
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 23 lip 2019, 14:43

ashir pisze:
23 lip 2019, 12:37
Co znaczy "musi"? W Piśmie Świętym tak napisano? ;)
Nie wiem, jak jest w tym przypadku, ale zapewne takie było zarządzenie ZTM. Podobnie było w zeszłym roku na tramwajowej linii z okazji walentynek, gdzie na jednej z brygad jeździł swing.

ODPOWIEDZ