Warszawskie Linie Turystyczne

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 17 wrz 2019, 11:06

Wg mnie stety. Ta pętla jest przydatna.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 17 wrz 2019, 11:31

Na razie najbardziej się przydaje do wdrażania idiotycznych pomysłów z kursami skróconymi na 1. :P
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 17 wrz 2019, 11:42

Tylko w szczycie.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 17 wrz 2019, 11:50

Proponuję zatem codziennie demontować pętlę na godziny szczytu :>
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 17 wrz 2019, 11:53

To jest jej minus. Plus to koniec dla 28/11. Myślę, że mogłaby być wykorzystywana okazyjnie jak Zieleniecka lub Starynkiewicza.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 17 wrz 2019, 11:55

Niedługo Twój wniosek zaowocuje zmianami na Placu Narutowicza. Jeżeli w kierunku Okęcia(za placem) będzie awaria, tramwaje i tak dojadą tylko do Placu Zawiszy.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 17 wrz 2019, 12:04

11/28 na Naruciaku to tymczasówka wszakże. Strefowanie podaży powinno się robić tam, gdzie zabudowa staje się mniej intensywna, ewentualnie wewnątrz osiedla, a nie odwrotnie; Mehoffera i Piaski dobrze, Narutowicz i Kielecka źle.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 17 wrz 2019, 12:37

KwZ pisze:
17 wrz 2019, 11:06
Wg mnie stety. Ta pętla jest przydatna.
Mi chodziło, że niestety z jednym torem. Mogłyby być spokojnie dwa.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 17 wrz 2019, 12:38

Ależ ja się z Tobą zgadzam. Wyjazd z pętli Banacha ma jeden ogromny minus- między Pawińskiego a jezdnią przez Banacha mieści się jeden skład, przez kretyńskie umiejscowienie sygnalizatora dla tramwaju i izolatora na sieci. Niewiele trzeba, żeby to poprawić i zwiększyć przelotowość wyjazdu. Dlaczego nikt tego nie robi? Odpowiedź trudniejsza jak na hamletowskie "Być albo nie być, oto jest pytanie?".
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 17 wrz 2019, 12:46

Ale ja wiem, że 11/28 to czasówka, która trwa ile lat już? W przyszłości ma być tor na pl. Zawiszy, lecz za ile lat?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 17 wrz 2019, 12:47

Jak decydenci PKP wrócą z Radomia.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 17 wrz 2019, 12:52

Porżnięcie 1 też miało być tymczasowe, niedługo będzie czwarta rocznica.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 17 wrz 2019, 17:16

fik pisze:
17 wrz 2019, 12:04
11/28 na Naruciaku to tymczasówka wszakże. Strefowanie podaży powinno się robić tam, gdzie zabudowa staje się mniej intensywna, ewentualnie wewnątrz osiedla, a nie odwrotnie; Mehoffera i Piaski dobrze, Narutowicz i Kielecka źle.
Za pętlą na Kieleckiej, kilka przystanków dalej jest jeszcze ta na Woronicza, a mimo tego jakoś się jej nie wykorzystuje np. dla 33.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 17 wrz 2019, 17:21

Światła przy Woronicza nie są optymalizowane dla skrętu w relacji dawnego 33, a zajezdnia nie służy do tego.
ŁK

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 17 wrz 2019, 19:15

Autobus Czerwon pisze:
17 wrz 2019, 17:16
fik pisze:
17 wrz 2019, 12:04
11/28 na Naruciaku to tymczasówka wszakże. Strefowanie podaży powinno się robić tam, gdzie zabudowa staje się mniej intensywna, ewentualnie wewnątrz osiedla, a nie odwrotnie; Mehoffera i Piaski dobrze, Narutowicz i Kielecka źle.
Za pętlą na Kieleckiej, kilka przystanków dalej jest jeszcze ta na Woronicza, a mimo tego jakoś się jej nie wykorzystuje np. dla 33.
No właśnie. Jeżeli pozostawi się ZTMowi infrastrukturę pozwalającą na robienie głupich rzeczy, ZTM będzie robił głupie rzeczy. Gdyby pętla przy Odrowąża wciąż działała, to połowa jedynki tam też by kończyła.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ