Warszawskie Linie Turystyczne

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 311
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 23 kwie 2022, 17:58

Widzę, że prom Łomianki - Nowodwory olano już całkowicie nieumieszczając go nawet w przetargu.

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 23 kwie 2022, 19:05

Bywalec pisze:
23 kwie 2022, 14:24
Wprawdzie ZTM nie opublikował jeszcze szczegółów dotyczących najbliższego sezonu WLT to juz teraz wiadomo, że od 1 maja na tory powróci linia 36 na trasie Plac Narutowicza - Metro Marymont. Kursowanie w weekendy oraz 2 i 3 maja, co 30 minut.
Linia 100 też wraca, ale na zmienionej trasie.

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 565
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 23 kwie 2022, 23:44

Flash8222 pisze:
Bywalec pisze:
23 kwie 2022, 14:24
Wprawdzie ZTM nie opublikował jeszcze szczegółów dotyczących najbliższego sezonu WLT to juz teraz wiadomo, że od 1 maja na tory powróci linia 36 na trasie Plac Narutowicza - Metro Marymont. Kursowanie w weekendy oraz 2 i 3 maja, co 30 minut.
Linia 100 też wraca, ale na zmienionej trasie.
Czyżby przez Wybrzeże Helskie?
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 kwie 2022, 11:17


Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 26 kwie 2022, 11:40

Brak map, brak folderu, brak... wszystkiego.
Bo turyści lubią czytać długie teksty o miejscach, których nie znają.
Marketing level hard, ech.

Chyba największym plusem jest możliwość zakupu biletu przez zewnętrzny serwis, a nie w archaiczny sposób - poprzez kolejkę w POPie. Tyle dobrego.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 kwie 2022, 12:43

Cierpliwości, taki folder co roku powstaje. ;-)

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 kwie 2022, 15:57

person pisze:
26 kwie 2022, 11:40
Brak map, brak folderu, brak... wszystkiego.
Bo turyści lubią czytać długie teksty o miejscach, których nie znają.
Marketing level hard, ech.

Chyba największym plusem jest możliwość zakupu biletu przez zewnętrzny serwis, a nie w archaiczny sposób - poprzez kolejkę w POPie. Tyle dobrego.
Już jest.
https://www.wtp.waw.pl/warszawskie-linie-turystyczne/

Zwróciłem uwagę na przystanki:
1) ZOO jako Ratuszowa-ZOO? Taki rozległy ZP?
2) Jakie uzasadnienie jest dla Os. Panieńska? Obserwacja w postępach w budowie kładki?

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 565
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 26 kwie 2022, 16:38


ashir pisze:
person pisze:
26 kwie 2022, 11:40
Brak map, brak folderu, brak... wszystkiego.
Bo turyści lubią czytać długie teksty o miejscach, których nie znają.
Marketing level hard, ech.

Chyba największym plusem jest możliwość zakupu biletu przez zewnętrzny serwis, a nie w archaiczny sposób - poprzez kolejkę w POPie. Tyle dobrego.
Już jest.
https://www.wtp.waw.pl/warszawskie-linie-turystyczne/

Zwróciłem uwagę na przystanki:
1) ZOO jako Ratuszowa-ZOO? Taki rozległy ZP?
2) Jakie uzasadnienie jest dla Os. Panieńska? Obserwacja w postępach w budowie kładki?
Ad.1. Ta, chyba jednak nastąpi bezsensowna zmiana nazwy. Ciekawe czy pokuszą się o napisanie komunikatu o tymObrazek
Ad.2. Raczej żadne. Zastanawiający jest dla mnie brak przystanku Dworzec Wileński na trasie 100-ki. W 2019, gdy setka jechała przez Ratuszową to przystanek ten był.
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 kwie 2022, 17:30

Szkoda, że 100 nadal co 45 minut i z tymi samymi 2 pojazdami. Jak na Warszawę bardzo słabo. ;-)

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 26 kwie 2022, 18:30

ashir pisze:
person pisze:
26 kwie 2022, 11:40
Brak map, brak folderu, brak... wszystkiego.
Bo turyści lubią czytać długie teksty o miejscach, których nie znają.
Marketing level hard, ech.

Chyba największym plusem jest możliwość zakupu biletu przez zewnętrzny serwis, a nie w archaiczny sposób - poprzez kolejkę w POPie. Tyle dobrego.
Już jest.
https://www.wtp.waw.pl/warszawskie-linie-turystyczne/

Zwróciłem uwagę na przystanki:
1) ZOO jako Ratuszowa-ZOO? Taki rozległy ZP?
2) Jakie uzasadnienie jest dla Os. Panieńska? Obserwacja w postępach w budowie kładki?
1. ZOO już kiedyś było na Ratuszowej, w przeciwieństwie do Ratuszowej-ZOO
2. Port i Wisła?
ŁK

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 kwie 2022, 18:40

1. Kompletnie nie rozumiem. Dlaczego przystanek ZOO (z epizodem jako ZOO-Wejście Główne) nie może się nazywać ZOO? Na Ratuszowej oprócz przystanku ZOO był też w przeszłości przystanek Ratuszowa-ZOO (za skrzyżowaniem z Jagiellońską).
2. I co z tego? Nie przypominam sobie tam plaży ani terenów rekreacyjnych, dodatkowo budowana jest kładka, która dopiero ożywi ten rejon.

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 26 kwie 2022, 18:42

ashir pisze:
26 kwie 2022, 17:30
Szkoda, że 100 nadal co 45 minut i z tymi samymi 2 pojazdami. Jak na Warszawę bardzo słabo. ;-)
Dla normalnych Warszawiaków oraz turystów w zupełności to wystarczy. Jak zacznie się w końcu remont 6941 to ma szansę pojawić się na 100.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 kwie 2022, 19:05

Dla turysty czy normalnego warszawiaka jest skierowana oferta w postaci 6905 zamiast ogórka lub innego cenniejszego pojazdu? Dla turysty wszystkie kursy odbywają się bez udziału przewodnika (15 lat temu już były kursy z przewodnikiem, również w języku angielskim!)? Dlaczego co roku tylko co 45 minut? Dla turysty czy normalnego warszawiaka jest ograniczona oferta tylko do 2 autobusów, które poza sytuacjami awaryjnymi jeżdżą na stałe? Flota zabytkowych pojazdów KMKM i MZA jest tak ogromna, że potencjał tej linii jest marnowany. Bardzo udanym projektem była wawerska wakacyjna linia turystyczna w 2016 roku. Szkoda, że w kolejnych latach nie było kontynuacji.

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 26 kwie 2022, 21:13

ashir pisze:
26 kwie 2022, 19:05
Dla turysty czy normalnego warszawiaka jest skierowana oferta w postaci 6905 zamiast ogórka lub innego cenniejszego pojazdu?
Otóż tak.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 kwie 2022, 21:30

Tak, z pewnością Ikarus z 1994 roku dla większości pasażerów jest atrakcyjniejszy od MEXa z 1977 roku. Aż dziwne, że nikt nie wpadł na pomysł komercyjnych wycieczek Ikarusami po Warszawie, prawda? Bardzo ciekawy jestem Twojego uzasadnienia, mógłbyś przedstawić? Jak również co byłoby złego w zróżnicowaniu taboru obsługującego 100?

ODPOWIEDZ