teraz tak, ale to przykład był tylko.KwZ pisze:To jest po ptokach. Stadion przecież wybudujemy tak czy owak.
Kiedy siÄ zjawiÄ przewoĹşnicy tramwajowi i metra w stolicy?
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Co do parametrów - należałoby porównać rozporządzenia dla metra, w którym te parametry są określone, z tym, obowiązującym dla kolei. System sterowania? Bardzo inny, SOP-3 raczej nie ma odpowiednika u nas na kolei. Pomijając także zasilanie i to, że w metrze jest inna skrajnia niż na kolei, to po oddaniu odcinka bemowskiego i praskiego nie będzie miejsca, żeby wpuścić jakieś pociągi aglomeracyjne i inny syf.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Bo Tokio jest bardzo rozciągnięte na zachód w góry. Trochę na zasadzie, jakby do Warszawy dopisać cały Kampinos. A z drugiej strony wzdłuż wybrzeża jest bardzo wąskie. Yokohama to przecież inna prefektura, choć funkcjonalnie ściśle związana z Tokio. Jakby Warszawie wyciąć całość miasta znajdującą się na południe od Trasy Łazienkowskiej. Rozpatruje Tokio w swojej formie funkcjonalnej, nie administracyjnej.Aligator pisze:Jedno ale, Tokio jest jak na swoją wielkość bardzo mało ludne. Gęstość zamieszkania jest w wielu dzielnicach tylko pozorem. Tokio jest miastem właśnie o stosunkowo małym zaludnieniu - na co jawnie skarży się magistrat. Z resztą najlepszym dowodem na to jest właśnie ilość podróżnych w komunikacji zbiorowej - przeciążenie jest spowodowane właśnie tym faktem że ogromne rzesze ludzi codziennie wyjeżdżają nawet po 60 km poza samo miasto.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem