Linie mocne czy "mocne"?

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 kwie 2013, 17:16

reserved pisze:Eh... kompletnie mnie nie rozumiesz.
Czy mógłbyś zatem wytłumaczyć, czemu na Majerankowej (gdzie nie ma żywej duszy) autobus być muszy, a na Kwitnącej Akacji (gdzie nie ma żywej duszy) jest już niepotrzebny? Co z Kępą Zawadowską? Co z Gołąbkami? Z Mokrym Ługiem? Co jest wyjątkowego w Majerankowej?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 kwie 2013, 17:23

No, Gołąbki są w dojściu do Niedźwiadka...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 kwie 2013, 19:25

Z dalszych Gołąbek dalej do Niedźwiadka niż z Majerankowej do Miedzeszyna.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 15 kwie 2013, 20:02

Zgadza się, linie wawerskie po wyjechaniu z GCW są pustawe. Może by tak jakiś teleBUS ? :D

Gdynianin
Posty: 630
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 15 kwie 2013, 23:13

ashir pisze:
Gdynianin pisze:Może zamiast jeżdżenia na pusto, powinny powstać jakies wtyczki 514 z Promenady do Politechniki?
Wtyczki na tej linii są już obecne, najpierw było ich 10 sztuk, potem przez krótki okres 7, a obecnie 6 brygad kursuje w porannym szczycie na trasie: Międzynarodowa - Metro Politechnika (przy pierwszym kursie zabierają pasażerów od Zajezdni Ostrobramska). ;-)
Mówiłem nie o typowych szczytowych wtyczkach (z których samemu nieraz korzystam i ratują tyłem przed staniem doklejonym do drzwi) - a o wyjazdach z zajezdni. Autobus z "R-x" jedzie często przez pól miasta - czemu nie może to zjeżdżać/dojeżdżać z/do zajezdni liniowo? O ile na liniach przejeżdżających w pobliżu zajezdni typu 525 to się odbywa dobrze, to są sytuacje gdzie autobus jedzie pusty od Promenady do Rozdroża lub Politechniki

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 15 kwie 2013, 23:19

Nie raz widziałem lekko frustrujące mnie wyjazdy z Ostrobramskiej na E-2 popołudniu, ale jako że coś tam Trasą "Ł" jeździ częściej niż co półgodziny to da się żyć. :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 15 kwie 2013, 23:23

Pytanie też, jak taki wyjazd na E-2 oznaczyć? Skrócone 520? Czy po prostu zabiera pasażerów pokazując trasę z Ostrobramskiej do Rozdroża i dalej po trasie E-2 na właściwy kraniec (o ile byłby to wóz z elektrodechami...)?

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 15 kwie 2013, 23:27

Skoro można było zrobić 460, to dlaczego nie 420 czy 382? Generalnie w epoce elektrodech to nie powinno być trudne.
Obrazek

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 16 kwie 2013, 1:31

Ja tam nie jestem zwolennikiem takich wypierdków jak 460. Nic by się nie stało, gdyby jechały jako skrócone kursy 160. Lepiej dać bonus do linii istniejącej, niewpisany w rozkład, niż tworzyć jakąś osobną linię. Pytam konkretnie o to, jak chciałbyś oznaczyć kursy, które nie dojeżdżają do najważniejszego węzła, a następnie jadą jako inna linia bez postoju technicznego.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 16 kwie 2013, 11:47

Dlatego wolę to oznaczać innym numerem, ale jakoś nawiązującym. Generalnie to jednak byłbym za PT przez ten jeden przystanek. Albo robić coś na kształt zjazdów/wyjazdów tramwajowych które czasem potrafią jechać z pasażerami przez całe miasto i to niekoniecznie po trasie konkretnej linii.
Obrazek

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 16 kwie 2013, 16:28

Skoro 521 mogło przez długi czas jeździć po TŁ o różnych dziwnych godzinach, to czemu by nie E-2? :D
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 20 kwie 2013, 16:38

emyl pisze:Zgadza się, linie wawerskie po wyjechaniu z GCW są pustawe. Może by tak jakiś teleBUS ? :D
To właśnie przyszło mi na myśl po przeczytaniu tej dyskusji. Tyle że całkowicie na serio. Może warto już zacząć się zastanawiać nad wprowadzeniem czegoś takiego?
noidea

ODPOWIEDZ