W Minibusach również...Wiliam pisze:W złą stronę wnioskujesz. Powinno się dążyć do tego by choćby w granicach Warszawy wszystkie bilety ZTM były honorowane w KM.
Wspólny bilet ZTM/KM/WKD/PR
Moderator: JacekM
-
- Posty: 99
- Rejestracja: 12 sty 2006, 17:46
- Lokalizacja: Loża komentatorów
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Bardzo zabawne - powiedzmy, że można dyskutowąć o sytuacji, w której niektóre pociągi nie są ztm, a niektóre są - ale czy możesz wyjaśnić cel, dla którego na peronie WKD sprzedawane są nielegalne w WKD bilety jednorazowe ZTM? Bez żadnej informacji "nie obowiązuje w pociągach WKD", dodam?fik pisze:Zlikwidujmy biletomat na PKP Radość, bo jeździ tam Minibus. I na MeWilanowska, bo PolskiBus. I na Śródmieściu, bo TLK. I spod stadionu również, bo jeszcze ktoś z ZTMowskim biletem może próbować wejść na mecz.Glonojad pisze:Tak się kończy stawianie biletomatów ZTM na peronach pociągów, w których nie wszystkie bilety ztm są ważne:
Uwielbiam pasażerów, którzy zakładają. Albo wydaje się im logiczne. A przecież na każdej stacji są informacje o wspólnym bilecie. A przecież konduktor ma język w gębie i odpowiada na pytania.
Argument ze stadionem jest idiotyczny, bo to zupełnie inny rodzaj usługi. Wcześniejsze od biedy ujdą.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27359
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Bo pasażer wysiadający z pociągu WKD może mieć życzenie nabyć sobie bilet na dalszą podróż? Równie dobrze możesz zapytać, dlaczego w automacie na przystanku SGGW-Rektorat możesz kupić bilet PKP Intercity. Również bez adnotacji "nie obowiązuje w środkach ptz m.st. Warszawy".Glonojad pisze:ale czy możesz wyjaśnić cel, dla którego na peronie WKD sprzedawane są nielegalne w WKD bilety jednorazowe ZTM? Bez żadnej informacji "nie obowiązuje w pociągach WKD", dodam?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Teraz pozostaje też takie pytanie: Czy jest sens doładować 2 razy 90-dniowy bilet na 2 strefy przed wejściem nowej taryfy, jeśli za 3 miesiące strefa druga może się rozsypać?
Czy jeśli doładuję dwa razy to czy mogę w trakcie korzystania pierwszego doładowania [tj. podczas pierwszych 3 miesięcy] zrezygnować z drugiego doładowania i dostać kasę z powrotem?
W sumie to korekty przy wspólnym bilecie mają sens, tak samo jak system łomiankowy. Bo obecna taryfa zakłada w sobie, że jeżdżę po całej drugiej strefie, podczas gdy tylko jeżdżę jedną linią/ew. dublującą się z KMką.
Czy jeśli doładuję dwa razy to czy mogę w trakcie korzystania pierwszego doładowania [tj. podczas pierwszych 3 miesięcy] zrezygnować z drugiego doładowania i dostać kasę z powrotem?
W sumie to korekty przy wspólnym bilecie mają sens, tak samo jak system łomiankowy. Bo obecna taryfa zakłada w sobie, że jeżdżę po całej drugiej strefie, podczas gdy tylko jeżdżę jedną linią/ew. dublującą się z KMką.
Tak,bo na karcie masz aktywny 1 kontrakt.dev pisze:Czy jeśli doładuję dwa razy to czy mogę w trakcie korzystania pierwszego doładowania [tj. podczas pierwszych 3 miesięcy] zrezygnować z drugiego doładowania i dostać kasę z powrotem?
Transport to życie, transport to pasja, transport to miłość, rzecz jasna