Reforma stref biletowych

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 27 sie 2011, 22:49

Dlatego 742 powinny obsługiwać przeguby - częstotliwość podobna, do kolei, a lepsza dostępność. O korzystniejszej taryfie nie wspomnę nawet :-k
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 27 sie 2011, 22:50

Ja nie mam pretensji, bo wiem że dlatego został wybrany inny tańszy przeźnik niż MZA, ponieważ ich nie było stać na linie obsługiwana przez MZA. Z drugiej strony jest to ciekawy ekperyment. Miałem tylko cichą nadzieje że dojdzie do poszerzenia. Ciekawi mnie jeszcze czy w tym roku uda sie dogadać z gminami na temat 3 strefy biletowej i czy na WKD zostanie zawarte porozumienie z gminami o poszerzeniu na 2 strefe biletową i ewnetualna 3 strefe.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 28 sie 2011, 9:11

Bon Jovi pisze:Z drugiej strony jest to ciekawy ekperyment.
Taki sam jak w Halinowie. Cóż - komunikacja kosztuje.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 28 sie 2011, 12:00

Z Halinowa większość osób jednak jeździ 704, kolej wybiera mniejszość - głownie jednorazowi. Aczkolwiek, wraz z podwyżkami cen sieciówek, może stać się opłacalne kupno miesięcznego kolejowego i miejskiego... :-k
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

primoż
Posty: 3699
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 28 sie 2011, 15:04

Wolfchen pisze:Z Halinowa większość osób jednak jeździ 704, kolej wybiera mniejszość - głownie jednorazowi. Aczkolwiek, wraz z podwyżkami cen sieciówek, może stać się opłacalne kupno miesięcznego kolejowego i miejskiego... :-k
Zdaje się, że KM też chcą podwyższyć ceny :-k

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 31 sie 2011, 2:26

od 1 sierpnia KM podwyższyło ceny i to informując prawie z dnia na dzień, za co przepraszali na swoje stronie i w mediach. Zreszta cennik biltow po podwyżce zamieszczono 2 sierpnia, tlumaczac to klopotami technicznymi na serwerze.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 24 lis 2012, 18:35

Powiat Legionowski, Gazeta Echo: Podwyżka biletów uderza w drugą strefę, może rozważyć pierwszą?

Miasto Legionowo w budżecie na 2013 rok przeznaczyło na komunikację 5 mln zł.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 25 lis 2012, 14:00

102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 25 lis 2012, 16:42

"Komunikacyjny haracz", "danina dla ZTM"... Fajną macie tę telewizję.

Michalk001
Posty: 1219
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 22 wrz 2016, 17:43

To się chyba nadaje do tego tematu: http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 12441.html Ciekawe kiedy kolejne miasta?

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 22 wrz 2016, 18:51

Ciekawe czy taka zmiana będzie powodować, że więcej ludzi zdecyduje się osiedlić w danym miejscu, że deweloperzy będą tam więcej mieszkań budować. W takim przypadku dla miasta może to być niezła inwestycja i zysk.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 22 wrz 2016, 18:55

Dla Marek, bo ogólnie to dalej sankcjonujemy jakąś ogromną wędrówkę ludów z rana.
Obrazek

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 22 wrz 2016, 18:58

No właśnie o Markach myślałem. Ciekawe czy inni też nie będą chcieli więcej dopłacić widząc w tym szansę na rozwój.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 22 wrz 2016, 22:43

Ząbki też kiedyś były w pierwszej (kolejowej) strefie, później z niej same wyszły... Jeśli ktokolwiek kupuje mieszkanie w Markach, bo "tani bilet", to jest naiwny. Podobnie, jak naiwni są ludzie kupujący mieszkania na Os. Derby, bo "łąka za oknem", albo w tych blokach JW Construction przy Wola Parku, bo "trasa NS nigdy nie powstanie".

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 23 wrz 2016, 23:54

Ale po wyjściu Ząbek z kolejowej 1. strefy, wyraźnie wzrosło zatłoczenie tamtejszych linii autobusowych. Choć uruchomienie przystanku Zacisze-Wilno nieco zniwelowało różnice w bilecie kombinowanym i utrata "Wspólnego Biletu" nie była tak odczuwalna. :-k
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ODPOWIEDZ