Punkty Obsługi Pasażerów

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 10 gru 2015, 14:08

To zwykła kasa, a nie żaden POP. W ten sposób, zaraz każdy kiosk będzie POPem.
Obrazek

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 10 gru 2015, 14:12

A czymże jest/powinien być wg ciebie POP? Chodzi o możliwość wejścia do środka?

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 10 gru 2015, 14:43

Pełna dostęp do matriałów ZTM: cała gama biletów, mapki, regulaminy, ulotki, rozkłady, może jakieś gadżety (kto wie, może niedługo nasz zbiorkom będzie kultowy).
Obrazek

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 10 gru 2015, 17:17

Jest identyfikacja wizualna Warszawy i tak powinny być oznakowane kantorki ZTM.

Sebastian
Posty: 907
Rejestracja: 28 mar 2015, 21:56

Post autor: Sebastian » 10 gru 2015, 18:54

person pisze:Ale czy na pewno musi wyglądać (prawie) identycznie jak kasa kolejowa?
Kasjerki będą mogły mieć ciekawie w pracy jak będą musiały tłumaczyć co trzeciej osobie, że tu biletu kolejowego się nie kupi...

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 10 gru 2015, 20:55

Skończy się kartką A4 z wydrukowanym tekstem "to nie jest kasa kolejowa", lub coś w ten deseń. Ktoś kto wymyślił, że te wszystkie kasy na nowym zachodnim są niemal identyczne, powinien chyba pomyśleć jeszcze raz...
noidea

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 10 gru 2015, 21:56

MichalJ pisze:Jest identyfikacja wizualna Warszawy i tak powinny być oznakowane kantorki ZTM.
Ar ju siur, że jest? :>

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 30 mar 2016, 15:26

Tymczasem 1.04 rusza POP na Dworcu Centralnym, który będzie zlokalizowany w pobliżu kas w hali głównej:
ZTM pisze:Pasażerowie, którzy przyjadą do Warszawy pociągiem, już niebawem wszystkie sprawy związane z komunikacją miejską szybko i bez problemu załatwią w nowym Punkcie Obsługi Pasażerów na Dworcu Centralnym. Nowy POP zostanie uruchomiony już 1 kwietnia.
Nowy punkt zlokalizowany jest w hali głównej dworca, po stronie Alej Jerozolimskich. Czynny będzie we wszystkie dni tygodnia od godziny 6.00 do 22.00.
Przy dwóch okienkach pasażerowie będą mogli kupić bilety kartonikowe, rozkład jazdy, wyrobić sobie spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską oraz kartę Warszawiaka lub Kartę Młodego Warszawiaka. Pracownicy ZTM udzielą również wszelkich informacji dotyczących funkcjonowania komunikacji miejskiej. W POP-ie złożyć będzie można również wniosek o zwrot biletu zakodowanego na WKM, przekodować bilet, złożyć odwołanie od wystawionego wezwania do zapłaty, skargę lub wniosek, jak również zwrócić bilet kartonikowy.
http://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=1616&c=100&l=1

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 30 mar 2016, 16:02

Ciekawe, jak długo się utrzyma w tym podejściu.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 30 mar 2016, 16:12

Swoją drogą, co się tak ciągle psuje w POP-ach? Bardzo często się pojawiają komunikaty o utrudnieniach.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 30 mar 2016, 16:49

Może jakieś komunikacyjne pamiątki czy gadżety powinien oferować? W sumie czy nasza komunikacja ma już potencjał bycia atrakcją sama w sobie?
Obrazek

Sebastian
Posty: 907
Rejestracja: 28 mar 2015, 21:56

Post autor: Sebastian » 30 mar 2016, 17:19

To duże ułatwienie dla wyjeżdżającym na święta lub inne dłuższe przerwy. Będą mogli łatwo zwrócić część biletu na WKM. Do tej pory trzeba było iść do Metra Centrum a po załatwieniu sprawy wracać piechotką na centralny.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 31 mar 2016, 8:38

MichalJ pisze:Ciekawe, jak długo się utrzyma w tym podejściu.
Tym razem to normalne pomieszczenie, a nie pseudostoisko bez ogrzewania, więc szanse są duże.

reserved
Posty: 14565
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 31 mar 2016, 9:15

Trochę małe... Boję się, że będzie tam dość ciasno, bo to jednak dość uczęszczane miejsce.

Awatar użytkownika
Daniel_FCB
(kaczofob)
Posty: 1596
Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Daniel_FCB » 16 paź 2021, 11:26

Czy jest możliwość zautomatyzowania zwrotów biletów z WKM? Miałem ostatnio delegację, która wstrzeliła się w ostatnie 2 tygodnie trwania mojego biletu. Normalnie poszedłbym do POPu, ale POPy akurat były ogarnięte najazdem hunów związanym ze stempelkiem na karcie warszawiaka...
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM

ODPOWIEDZ