Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 kwie 2019, 17:51

Emyl pisze:
24 kwie 2019, 14:58
Obecność 509 pod cerkwią nie ma związku z objazdami w rejonie szybu.
Owszem, ma. 509 pod cerkiew wyniosło się wraz z zamknięciem Targowej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 kwie 2019, 18:04

Ale chyba z uwagi na zwiększony ruch pod cdokp.
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 25 kwie 2019, 7:07

Jestem prawie pewien, że to było wcześniej i pamiętam też czyjeś narzekania na brak możliwości jazdy przez Dąbrowszczaków w związku z tym.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 25 kwie 2019, 18:29

fik pisze:
24 kwie 2019, 9:41
Jacy ludzie w jacy miejsca będą biegać? Przyjdzie pasażer na przystanek ZM2, bo chce jechać na Nowy Świat, a potem się zorientuje, że jednak chciał jechać na Daszyńskiego i będzie musiał przejść na przystanek 190? Co to za opary absurdu? Gdzie jest ukryta kamera? 8-(
Delikwent przyjedzie na Wileniak pociągiem, wsiądzie w ZM2, a przy Marszałkowskiej okaże się, że koniec trasy, wysiadka.
Podobnie będzie z Z-5 vel przedłużone kursy skrócone 105 - obstawiam, że większość się skapi, że coś jest nie tak, kiedy na Daszyńskim wejdzie na peron i zobaczy, że najbliższy pociąg za 10 minut. 8-(
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 kwie 2019, 20:40

Wolfchen pisze:
25 kwie 2019, 18:29
fik pisze:
24 kwie 2019, 9:41
Jacy ludzie w jacy miejsca będą biegać? Przyjdzie pasażer na przystanek ZM2, bo chce jechać na Nowy Świat, a potem się zorientuje, że jednak chciał jechać na Daszyńskiego i będzie musiał przejść na przystanek 190? Co to za opary absurdu? Gdzie jest ukryta kamera? 8-(
Delikwent przyjedzie na Wileniak pociągiem, wsiądzie w ZM2, a przy Marszałkowskiej okaże się, że koniec trasy, wysiadka.
A jak wsiądzie w 170 to ocknie się na Elsnerowie. 8-(
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 27 kwie 2019, 12:21

To przykład przecież, a patrząc na zachowania pasażerów przy wszelkiego typu awariach czy zamknięciach, to wcale nie taki nierealny.

Kompletnie nie rozumiem polityki ZTMu, który założył, że wahadło co 12-15 18 minut wystarczy dla osób jeżdżących dalej, niż do Centrum.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 3547
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 27 kwie 2019, 13:38

Bez przesady, wahadłowe metro jeździ co ok. 10 minut. W obydwu kabinach jedzie maszynista, stąd tak szybki obrót.
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 kwie 2019, 14:33

Wolfchen pisze:
27 kwie 2019, 12:21
To przykład przecież, a patrząc na zachowania pasażerów przy wszelkiego typu awariach czy zamknięciach, to wcale nie taki nierealny.

Kompletnie nie rozumiem polityki ZTMu, który założył, że wahadło co 12-15 18 minut wystarczy dla osób jeżdżących dalej, niż do Centrum.
Poprzednim razem jakoś mogło jeździć ZM2 na całej trasie, co więcej w kierunku Śródmieścia i Pragi była jednoperonowa przesiadka z autobusów jadących z Bemowa i Woli.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 27 kwie 2019, 15:02

Wolfchen pisze:
27 kwie 2019, 12:21
To przykład przecież, a patrząc na zachowania pasażerów przy wszelkiego typu awariach czy zamknięciach, to wcale nie taki nierealny.
No jeżeli twierdzisz, że pasażerowie nie są w stanie ogarnąć, że w różne punkty jeżdżą różne linie, to mi jednak trochę słów brakuje.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 27 kwie 2019, 16:23

Jednak takie planowanie jest trochę utrudnione, szczególnie w ogólnym burdelu, gdzie jedna linia jeździ tak, a inna srak. A nie każdy sprawdza co chwilę rozkłady w czasie rzeczywistym, nie wspominając, że niekoniecznie ma się tylko jedną możliwość przejazdu.

Prosty przykład: jadąc do domu z Woli normalnie przesiadam się na Daszyniaku. W poniedziałek w sumie sam nie wiem, jak jechać, bo wysiadając na Daszyńskim istnieje ryzyko, że będę na metro czekał 15 minut (a rozkładu metra nie ma) - w związku z tym zostać w autobusie i jechać dalej, żeby się przesiąść w ZM2? A może podjechać 523 do DWZ i dalej pociągiem i potem podejść jeden przystanek?
sprinter pisze:
27 kwie 2019, 13:38
Bez przesady, wahadłowe metro jeździ co ok. 10 minut. W obydwu kabinach jedzie maszynista, stąd tak szybki obrót.
Coś nie bardzo się to zgadza z obserwacjami (bo rozkładu nie ma - czyli jest klasyczne "jak będzie to będzie"):
michael112 pisze:
27 kwie 2019, 14:24
Ja dzisiaj zszedłem na chwilę na stację Stadion i na jednym torze skład miał podjechać za 14 minut, na drugim za 16 minut. Niezła koordynacja, sobie pomyślałem, ale może w rzeczywistości chodzi o postoje...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 kwie 2019, 16:25

W takich sytuacjach SIP często głupieje.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 27 kwie 2019, 16:29

Czyli nie ma ani SIPu ani nawet ramowych częstotliwości? No po prostu genialnie. :D
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 27 kwie 2019, 16:41

Wolfchen pisze:
27 kwie 2019, 16:23
Jednak takie planowanie jest trochę utrudnione, szczególnie w ogólnym burdelu, gdzie jedna linia jeździ tak, a inna srak.
Nie no, merytoryka tego argumentu jest po prostu powalająca.
Prosty przykład: jadąc do domu z Woli normalnie przesiadam się na Daszyniaku. W poniedziałek w sumie sam nie wiem, jak jechać, bo wysiadając na Daszyńskim istnieje ryzyko, że będę na metro czekał 15 minut (a rozkładu metra nie ma) - w związku z tym zostać w autobusie i jechać dalej, żeby się przesiąść w ZM2? A może podjechać 523 do DWZ i dalej pociągiem i potem podejść jeden przystanek?
Po pierwsze: nie istnieje takie ryzyko, bo już ci napisano, jaka jest rzeczywista częstotliwość metra.
Po drugie: wydłużenie ZM2 do Daszyniaka nic w tym przypadku nie zmieni, nadal będziesz miał DOKŁADNIE ten sam dylemat.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 27 kwie 2019, 17:14

Wolfchen pisze:
27 kwie 2019, 16:23
Jednak takie planowanie jest trochę utrudnione, szczególnie w ogólnym burdelu, gdzie jedna linia jeździ tak, a inna srak. A nie każdy sprawdza co chwilę rozkłady w czasie rzeczywistym, nie wspominając, że niekoniecznie ma się tylko jedną możliwość przejazdu.

Prosty przykład: jadąc do domu z Woli normalnie przesiadam się na Daszyniaku. W poniedziałek w sumie sam nie wiem, jak jechać, bo wysiadając na Daszyńskim istnieje ryzyko, że będę na metro czekał 15 minut (a rozkładu metra nie ma) - w związku z tym zostać w autobusie i jechać dalej, żeby się przesiąść w ZM2? A może podjechać 523 do DWZ i dalej pociągiem i potem podejść jeden przystanek?
Aaale jest jeszcze 190, którego normalnie nie wybierasz, bo ma szansę utknąć w korku na buspasie. A może jednak przeprosić się z tramwajem na WZ?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 3547
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 27 kwie 2019, 17:54

ashir pisze:
27 kwie 2019, 16:25
W takich sytuacjach SIP często głupieje.
I tak też właśnie było. Dla jednego toru podawał wartości rzeczywiste, a dla drugiego zupełnie wyssane z palca.
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

ODPOWIEDZ