Poprawa komunikacji na Ochocie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 20 lip 2019, 20:30

fik pisze:
19 lip 2019, 8:45
Potrzeba dojazdu z ciągu Jerozolimskich do M2
Glonojad pisze:
19 lip 2019, 21:14
Czyli trzeba zrobić sensowną linię na 3-4 brygady z Reduty do Daszyńskiego. Odciąży coraz bardziej zapchane biurowe Aleje.
Taki luźny pomysł: 157 od Norblina przez Daszyńskiego, Zawiszy, Jerozolimskie do Reduty. Na Szczęśliwice przez Białobrzeską jakieś np. 117 i ubicie 521.

Wcale nie twierdzę, że to jest jakieś super, 157 ma swoje korki i zabieram jedyną linię z Żelaznej. Z drugiej strony 157 przydałoby się połączenie do metra.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 20 lip 2019, 21:19

To nie tylko nie jest super, to jest bardzo złe po prostu.

Po pierwsze: zastąpienie 7-8 kursów/h 157+521 na Szczęśliwicach 3-4 kursami/h 117 to katastrofa na poziomie podażowym.
Po drugie: wyjmiesz 157 z centralnej Ochoty, to za chwilę będziesz musiał przywracać 29.

157 jest rzadkim przykładem poprawnego budowania komunikacji na ciągach równoległych do silnych ciągów, głównie szynowych, poprzez zapewnienie nie tylko połączenia stricte socjalnego w postaci tarczki na przystanku, ale też istotnego połączenia międzydzielnicowego nierealizowanego w sposób bezpośredni przez szynę/magistralę. Komunikację na Kazimierzowskiej zabiło nie to, że jest niepotrzebna, tylko to, że nie oferowała żadnej istotnej wartości dodanej ponad metro i tramwaje na Puławskiej, bo jeździła dokładnie tam, gdzie szyna. Gdyby zamiast tych wszystkich 165 i 210 jeździło tam jakieś 138 typu WYCZÓŁKI ... Gotarda, Modzelewskiego, Domaniewska, Niepodległości, Woronicza, Krasickiego, Kazimierzowska, Rakowiecka, Szucha, TŁ ... WSCHODNI, to spokojnie miałoby i częstotliwość i frekwencję obecnego 138 (z góry zaznaczam, że nie będę się wdawać w dyskusje dotyczące konsekwencji takiego układu dla całego rejonu oraz sposobu dojazdu tramwajarzy z Wyczółek do pracy, to tylko przykład). 157 jest istotne nie jako zapewnienie połączenia dla Szczęśliwic i Białobrzeskiej, ale jako połączenie Ochoty z Mirowem i Muranowem, a tę pierwszą rolę wypełnia niejako przy okazji. Jeżeli zastąpisz je 117, to ono będzie realizować tylko socjal, bo jego relacja docentrowa nie będzie w żadnym stopniu konkurencyjna dla tramwajów/128.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 20 lip 2019, 22:09

Co masz do pracowników tramwajów dojeżdżających z Wyczółek? Ostatni taki osobnik za parę miesięcy będzie emerytem, zresztą nie tylko dla niego jest komunikacja. Ja nie wypowiadam się o komunikacji w Legionowie, bo mnie to nie dotyczy.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 lip 2019, 22:30

wojtor pisze:
19 lip 2019, 11:05
W sierpniu ma być zamknięty wyjazd z Włodarzewskiej w Al.Jerozolimskie. Ciekawe, czy 208 zostanie zawieszone na dłużej czy skierowane przez Przy Parku i Śmigłowca do Jerozolimskich.
Podobno to drugie, ale jakoś tego na Przy Parku nie widzę.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
span
Posty: 500
Rejestracja: 15 gru 2005, 0:47
Lokalizacja: OcHoTa rEwIr

Post autor: span » 23 lip 2019, 19:00

hmm..tak sobie teraz myślę czy ja w ogóle wyjadę samochodem z osiedla. Jak narazie w stronę Grójeckiej nie mamy przejazdu. Ogólnie nie jestem zadowolony z informacji jak ten remont i jego etapy mają dalej wyglądać. Nikt tak naprawdę z mieszkańców nie wie jaki ma być tak naprawdę efekt końcowy tego remontu (chociaż jak najbardziej potrzebny). Co dalej z 208? Nadal ma jeździć na tej samej jednokierunkowej trasie? Zagospodarowywane są ostatnie wolne tereny przy Włodarzewskiej, ludzi coraz więcej a droga typowo 10 kategorii odśnieżania.
KS Unibax Toruń - mój klub
503 - moja linia
208 - linia z przymusu

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 lip 2019, 21:31

Obejrzałem ul. Przy Parku. Kostka, cztery progi. MZA na pewno by tego nie kupiło, no ale prywciarz może...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Georg
Posty: 5935
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 10 sie 2019, 19:57

Skręt z Instalatorów w lewo w Al. Krakowską już działa. Czy szykuje się tam do skrętu też jakiś autobus?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 11 sie 2019, 22:38

Wykorzystując pętlę przydałoby się tam coś wydłużyć ze Szczęśliwic - tylko co? 128? 157? :-k
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

reserved
Posty: 14565
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 11 sie 2019, 22:49

Przeguby na Instalatorów? Nie przesadzasz trochę?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 12 sie 2019, 0:29

521, będzie nie do wycięcia po wsze czasy.

Łukasz
Posty: 10489
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 12 sie 2019, 6:32

reserved pisze:Przeguby na Instalatorów? Nie przesadzasz trochę?
350 jeździło tylko na przegubach.

Historycznie to właśnie 157, ale to bez sensu. Lepiej chyba coś porządnego prostopadłego, czyli linię z Mordoru :)
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 sie 2019, 7:09

Z Mordoru, ale którędy? Przez Korotynskiego?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 10489
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 12 sie 2019, 7:20

Glonojad pisze:Z Mordoru, ale którędy? Przez Korotynskiego?
1 sierpnia. Ale może i Korotyńskiego to dobry pomysł.
ŁK

reserved
Posty: 14565
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 12 sie 2019, 9:27

W jakich relacjach podróżują mieszkańcy Instalatorów? Czy od relacji do centrum bardziej potrzebna jest im relacja do Mordoru?

kajo
Posty: 2787
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 12 sie 2019, 10:42

reserved pisze:
12 sie 2019, 9:27
W jakich relacjach podróżują mieszkańcy Instalatorów? Czy od relacji do centrum bardziej potrzebna jest im relacja do Mordoru?
Do centrum mogą się przesiąść w Tramwaje, a relacja po obwodzie zapewniłaby możliwość przesiadki na inne relacje.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

ODPOWIEDZ