Komunikacja miejska w Wawrze [II]

Moderator: Wiliam

Georg
Posty: 5965
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 26 sty 2020, 15:19

KwZ pisze:
26 sty 2020, 13:34
521 powinno być zamienione w 113 i skrócone do Falenica - Wiatrak, ale to skrócenie to prawie jak o linię (25 min w jedną stronę). O tym się pisze na tym forum przynajmniej od 10 lat.
Skrócenie i zamiana w linię zwykłą powinna nieść za sobą poprawę częstotliwości w międzyszczycie i ds. A to oznacza, że tak dużo brygad nie odzyskamy.

michael112
Posty: 2826
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 26 sty 2020, 15:29

Georg pisze:
26 sty 2020, 15:19
Skrócenie i zamiana w linię zwykłą powinna nieść za sobą poprawę częstotliwości w międzyszczycie i ds. A to oznacza, że tak dużo brygad nie odzyskamy.
Otóż to. Chyba normalne że ludzie chcieliby coś mieć w zamian za skrócenie trasy i konieczność dodatkowego przesiadania się. A pisaliśmy wcześniej o potrzebie poprawy częstotliwości także w innych rejonach dzielnicy.
Bardzo smutne, że jak tylko pojawiło się pytanie o możliwość poprawy częstotliwości jednej z linii kursujących co 30 min. (!) to za chwilę pojawiło się kilka postów rozważających, co by tu zlikwidować i to nie po to żeby poprawić gdzie indziej tylko po to żeby zaoszczędzić.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25322
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 sty 2020, 15:41

Ależ wiadomo że 113 oznacza 15 minut poza szczytem
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2226
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 26 sty 2020, 15:53

Niestety, ale odnoszę wrażenie, że miasto dba tylko o to "co by tu zaoszczędzić". Praktycznie te brygady po otwarciu M2 rozpłynęły się w powietrzu.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Georg
Posty: 5965
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 26 sty 2020, 17:20

pawcio pisze:
26 sty 2020, 15:41
Ależ wiadomo że 113 oznacza 15 minut poza szczytem
Tak. Wtedy wychodzi, że całek trzeba będzie jeszcze dołożyć. Chyba 2, ale nie pamiętam dokładnie. Czy wtedy tabor mógłby być mniejszy?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 26 sty 2020, 17:23

Ale w szczycie można by ze 2 dodatki odjąć.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

bartoni722
Posty: 12141
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 26 sty 2020, 17:56

Georg pisze:
pawcio pisze:
26 sty 2020, 15:41
Ależ wiadomo że 113 oznacza 15 minut poza szczytem
Tak. Wtedy wychodzi, że całek trzeba będzie jeszcze dołożyć. Chyba 2, ale nie pamiętam dokładnie. Czy wtedy tabor mógłby być mniejszy?
Jak dołożyć? Bilans wyjdzie idealnie na 0, teraz jest 6 całek więc 6x15=90, tyle mają teraz na obrót dodatki a mają dobry, ponad 20-minutowy postój w Falenicy.

Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Łukasz
Posty: 10559
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 26 sty 2020, 20:08

zxcvbnm pisze:Niestety, ale odnoszę wrażenie, że miasto dba tylko o to "co by tu zaoszczędzić". Praktycznie te brygady po otwarciu M2 rozpłynęły się w powietrzu.
No właśnie chyba plan spadł sporo. Podobnie po skróceniu Marek.
ŁK

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 sty 2020, 20:13

Łukasz pisze:
26 sty 2020, 20:08
No właśnie chyba plan spadł sporo. Podobnie po skróceniu Marek.
Tak, zwłaszcza "po skróceniu Marek" tak spadł, że w zmianie B trzeba było dołożyć 2 dodatki...

Łukasz
Posty: 10559
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 26 sty 2020, 22:53

ashir pisze:
Łukasz pisze:
26 sty 2020, 20:08
No właśnie chyba plan spadł sporo. Podobnie po skróceniu Marek.
Tak, zwłaszcza "po skróceniu Marek" tak spadł, że w zmianie B trzeba było dołożyć 2 dodatki...
To znów źle zapamiętałem cel.
ŁK

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 27 sty 2020, 9:44

Przecież po wydłużeniu M2 do Trockiej był lament, że to nie przynosi oszczędności w autobusach, to dlaczego teraz lamentujecie, że miało to przynieść?

A ja parę lat temu pisałem, że jakby komuś zależało na oszczędzaniu brygad, to należało budować najpierw 5 czy 6 stacji do Bemowa Ratusz (albo os. Górczewska) a na wschodzie zostawić do Wileniaka, który i tak stanowi centrum przesiadkowe. A tak mamy 3+3 i nie ma co skracać. I jeszcze by się zaoszczędziło na halach rozjazdowych używanych tylko teraz przy rozbudowie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 27 sty 2020, 10:01

PiotrekP pisze:
24 sty 2020, 21:25
Z którymi się nie zgadzasz?
Nie masz obiekcji, bo na czarnej liście nie ma żadnej linii z Rembertowa.

***

Nie chce mi się wierzyć w kasację 502. Tym bardziej, że ostatnio znalazły się skądś brygady, których nigdy nie ma, na zwiększenie częstotliwości w weekend z 30 do 20 minut. Poza tym mieszkańcy Starej Miłosnej są zbyt dobrze zorganizowani, by do tego dopuścić.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 27 sty 2020, 10:09

Nie kasację, tylko komasację ze 411. Ale tak, wystarczy jedna radna z córką.
Natomiast chcemy dyskutować poważnie czy politycznie?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27393
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 27 sty 2020, 10:15

KwZ pisze:
26 sty 2020, 13:34
Oczywiście możemy dyskutować o zasadności komasacji 269 i 169 lub 256 i 170. Jestem pewien, że w razie czego wygrzebię jeszcze ze trzy linie (może już kontrowersyjne), np. 328, może 212 (+199). Te 13 numerów to może nie łatwizna, ale to jest do zrobienia. Następne 13 komasacji też bym znalazł, tyle że już ze stratą dla pasażerów.
Ale mi się wydaje, że nie powinniśmy tu rozmawiać o komasacjach, bo one rzadko przynoszą naprawdę wymierne rezultaty brygadowe, a o liniach, które bez znaczącej szkody dla układu mogą w ogóle zniknąć z ulic. Bez zastępstwa, bez wzmacniania innych linii - jakieś potwory wożące 20 osób na godzinę po silnych ciągach (130, 195), dedykowane linie zapewniające obsługę jednego przystanku, nierzadko w środku niczego (206, 225, 305, 320), socjale zapewniające Kluczowe Połączenia Bezpośrednie (311, 303, 314).

A poza tym ktoś mógłby wreszcie zwrócić uwagę na absurdalnie rozbuchaną komunikację nocną.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6928
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 27 sty 2020, 11:09

Nie absurdalnie rozbuchaną, tylko absurdalnie nierównomiernie rozłożoną.

ODPOWIEDZ