Trasa Łazienkowska i nie tylko

Moderatorzy: Wiliam, person

Łukasz
Posty: 8148
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Trasa Łazienkowska i nie tylko

Post autor: Łukasz » 08 maja 2020, 16:05

KwZ pisze:Najpierw zbudujcie węzeł przesiadkowy Marsa.
Zbudujemy!
ŁK

Georg
Posty: 5020
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: Georg » 08 maja 2020, 16:43

Wszystko wymagałoby jednak większych reform.
Np.
182 - metrobus PKP OLSZYNKA - DW. ZACHODNI
523 - skierowanie na Witolin (zamiast 182).
Połączenie 143 ze 188 w jedną linię z Rembertowa na Lotnisko (co 10/15/20).
Wzmocnienie 202.
Tylko nie wiem jaka częstotliwość metrobusa byłaby optymalna. 523 na Bemowie co 5/7,5/10/10 jest w sam raz.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 25079
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 maja 2020, 19:17

person pisze:
08 maja 2020, 10:31
Łukasz pisze:
07 maja 2020, 6:15
Tak Btw gdyby na TŁ był metrobus i [prawie] nic więcej, to naprawdę żadnego Torwaru by nie trzeba było rozważać.
Przypomina to nieco dawny pomysł na jedną, silną linie przez Trakt Królewski (obsługiwaną czymś eko) i system dowozówek do jej końcówek. Ładne na mapie, niefunkcjonalne i niewygodne w użytkowaniu.
Bo obecny układ mieszaniny dziadów i linii sensownych, o przypadkowym układzie relacji i przystanków, jest niby funkcjonalny i wygodny? Bo liczba numerów na mapie wygląda, faktycznie, ładnie...

Poza tym, gdyby na TŁ wejśc miała jakakolwiek komunikacja szynowa (tramwaj, metro, WKD) to i tak konieczna byłaby istotna reforma - z wprowadzeniem dowozówek włącznie. I tak należałoby pomyśleć o wprowadzeniu prawdziwego metrobusa.

W warunkach warszawskich jest to oczywiście zupełna utopia.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3590
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 10 maja 2020, 22:20

Łukasz pisze:
08 maja 2020, 16:05
KwZ pisze:Najpierw zbudujcie węzeł przesiadkowy Marsa.
Zbudujemy!
W której 5 latce? Tej czy już następnej?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 9827
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 11 maja 2020, 6:26

Ty się pytasz o 5-latki, a ja o pokolenia!
Pełzający zamach stanu trwa.
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3590
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 11 maja 2020, 6:58

KwZ pisze:
11 maja 2020, 6:26
Ty się pytasz o 5-latki, a ja o pokolenia!
Jestem większym optymistą. Choć przy obecnym tzw prezydencie miasta tracę swój optymizm.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Flash8222
Posty: 6568
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 11 maja 2020, 7:39

Może to nie wina prezydenta tylko doradcy Pana Soszyńskiego?

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 6686
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy
Kontakt:

Post autor: person » 11 maja 2020, 10:08

Glonojad pisze:
08 maja 2020, 19:17
Bo obecny układ mieszaniny dziadów i linii sensownych, o przypadkowym układzie relacji i przystanków, jest niby funkcjonalny i wygodny? Bo liczba numerów na mapie wygląda, faktycznie, ładnie...
Nie jest.
Glonojad pisze:
08 maja 2020, 19:17
Poza tym, gdyby na TŁ wejśc miała jakakolwiek komunikacja szynowa (tramwaj, metro, WKD) to i tak konieczna byłaby istotna reforma - z wprowadzeniem dowozówek włącznie. I tak należałoby pomyśleć o wprowadzeniu prawdziwego metrobusa.
Mam jednak przeczucie, że pasażerowie chętniej zaakceptują przesiadkę bus->tram/LRT, niż bus->bus.
Glonojad pisze:
08 maja 2020, 19:17
W warunkach warszawskich jest to oczywiście zupełna utopia.
Niestety.

Łukasz
Posty: 8148
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 29 cze 2020, 22:35

Trasę zalało czy coś bardziej? W każdym razie objazdy w kierunku Pragi od RJP przez Piękną i Łazienkowską do Wisłostrady (oprócz 525).
ŁK

bartoni722
Posty: 11475
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 29 cze 2020, 22:37

Na TVN Warszawa piszą że przez to, zdjęcie też stamtąd Obrazek

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Łukasz
Posty: 8148
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 29 cze 2020, 22:46

Biorąc pod uwagę, że coś niehalo jest z całym wiaduktem, to czyżby kolejny żywioł miał doprowadzić do nieplanowanego remontu?
ŁK

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 4780
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 29 cze 2020, 23:46

Łukasz pisze:
29 cze 2020, 22:35
Trasę zalało czy coś bardziej? W każdym razie objazdy w kierunku Pragi od RJP przez Piękną i Łazienkowską do Wisłostrady (oprócz 525).
Dlaczego 525 ma inną trasę objazdową? Ewentualnie dlaczego 520 też takiej nie ma?

Flash8222
Posty: 6568
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 30 cze 2020, 0:25

Podobno podmyta jest jezdnia.

bartoni722
Posty: 11475
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 30 cze 2020, 2:00

W związku z brakiem możliwości przejazdu al. Armii Ludowej w stronę Pragi od dnia 30.06.2020 od początku kursowania linii dziennych (linia nocna od nocy 29/30.06.2020) do odwołania autobusy linii 138, 143, 151, 182, 188, 411, 502, 514, 520, 523, 525 i N25 zostają skierowane na trasy zmienione tylko w jednym kierunku:

138 » UTRATA: BOKSERSKA – … – rondo Jazdy Polskiej – Waryńskiego – pl. Konstytucji – Marszałkowska – Al. Jerozolimskie – most Poniatowskiego – al. Poniatowskiego – al. Zieleniecka – … – UTRATA;

143 » REMBERTÓW-KOLONIA: GUS – … – rondo Jazdy Polskiej – Waryńskiego – Spacerowa – Gagarina – Czerniakowska – most Łazienkowski – … – REMBERTÓW-KOLONIA;

151 » RECHNIEWSKIEGO: NOWOWIEJSKA – … – rondo Jazdy Polskiej – Waryńskiego – Boya-Żeleńskiego – al. Szucha – Al. Ujazdowskie – Piękna – Myśliwiecka – Łazienkowska – Solec – most Łazienkowski– … – RECHNIEWSKIEGO;

182 » WITOLIN: DW. ZACHODNI – … – rondo Jazdy Polskiej – Waryńskiego – pl. Konstytucji – Marszałkowska – Al. Jerozolimskie – most Poniatowskiego – Wał Miedzeszyński – al. Stanów Zjednoczonych – … – WITOLIN;

187 » STEGNY: URSUS NIEDŹWIADEK – … -rondo Jazdy Polskiej – Waryńskiego – Spacerowa – Gagarina – Czerniakowska – … STEGNY;

188 » GOCŁAWEK WSCHODNI: LOTNISKO CHOPINA – … – rondo Jazdy Polskiej – Waryńskiego – Spacerowa – Gagarina – Czerniakowska – most Łazienkowski – … – GOCŁAWEK WSCHODNI;

411 » STARA MIŁOSNA (GRANICZNA): METRO POLITECHNIKA – Waryńskiego – pl. Konstytucji – Marszałkowska – Al. Jerozolimskie – most Poniatowskiego – Wał Miedzeszyński – al. Stanów Zjednoczonych – … – STARA MIŁOSNA (GRANICZNA);

502 » STARA MIŁOSNA (GRANICZNA): METRO POLITECHNIKA – Waryńskiego – pl. Konstytucji – Marszałkowska – Al. Jerozolimskie – most Poniatowskiego – Wał Miedzeszyński – al. Stanów Zjednoczonych – … – STARA MIŁOSNA (GRANICZNA);

514 » WOLA GRZYBOWSKA: METRO POLITECHNIKA – Waryńskiego – pl. Konstytucji – Marszałkowska – Al. Jerozolimskie – most Poniatowskiego – Wał Miedzeszyński – al. Stanów Zjednoczonych – … – WOLA GRZYBOWSKA;

520 » MARYSIN: PL. BANKOWY – … – Marszałkowska – Al. Jerozolimskie – most Poniatowskiego – Wał Miedzeszyński – al. Stanów Zjednoczonych – … – MARYSIN;

523 » PKP OLSZYNKA GROCHOWSKA: STARE BEMOWO – … – rondo Jazdy Polskiej – Waryńskiego – Spacerowa – Gagarina – Czerniakowska – most Łazienkowski – … – PKP OLSZYNKA GROCHOWSKA;

525 » MIĘDZYLESIE: DW. CENTRALNY – Al. Jerozolimskie – most Poniatowskiego – 
Wał Miedzeszyński – al. Stanów Zjednoczonych – … – MIĘDZYLESIE;

N25 » MIĘDZYLESIE: DW. CENTRALNY – Al. Jerozolimskie – most Poniatowskiego – 
Wał Miedzeszyński – al. Stanów Zjednoczonych – … – MIĘDZYLESIE.

Linie zwykłe obsługują wszystkie napotkane przystanki na trasie jako stałe z wyjątkiem przystanków zlokalizowanych bezpośrednio przed skrętem w lewo. Linie przyspieszone obsługują wszystkie przystanki jako stałe, na których zatrzymują się inne linie przyspieszone z zastrzeżeniem jak dla linii zwykłych oraz pierwszy przystanek po rozpoczęciu trasy objazdowej (jako stały).

Zawieszeniu ulega funkcjonowanie przystanków: MARSZAŁKOWSKA 01, PL. NA ROZDROŻU 05, ROZBRAT 01, TORWAR 01.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Łukasz
Posty: 8148
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 cze 2020, 6:59

Rozpiździel się zrobił, każda linia jedzie inną drogą. 151 ma chyba najbardziej odjechany objazd, ale chyba za to nie pomija żadnego zespołu przystankowego. A są dodatkowe brygady, czy tak sobie jeździmy losowo?
ŁK

ODPOWIEDZ