Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2021
Moderator: Wiliam
Nie no. Byłem i w Łodzi i na Śląsku i w Krakowie. Ale ich standardów jednak nie chciałbym przykładać do naszych warunków bo wtedy wyjdzie że przez 20 lat nie potrzebujemy żadnych remontów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Zmianie uległ również termin prac na Nowodworach - termin zakończenia prac został przesunięty z 30 lipca na 31 sierpnia.
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2021/07/0 ... nowodwory/
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2021/07/0 ... nowodwory/
Pętla przy Woronicza już przestała funkcjonować? Kierowanie 31 na Wilanowską przez Nowowiejską to wg mnie niezbyt mądry pomysł. Nawet bezsensowny.
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Na szybko przyszły mi do głowy następujące pytania uzasadniające kierowanie: napięcie nie jest wyłączone na całym odcinku Woronicza? Gdzie jest podstacja? Żaden tramwaj z zatrzymania nie blokuje przejazdu?
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Pętla działa i ma się dobrze. Problem jest, że wyjazd z krańca jest wyłącznie na północ Wołoskiej. Zawrotka od południa jedynie przez zajezdnię.
No tak, to wszystko wyjaśnia. To już lepiej zawiesić to 31 jak przez R3 się nie da.
Już chyba więcej sensu miałaby jazda od Nowowiejskiej do Pl. Narutowicza i z powrotem na Służewiec. Zawieszenie 31 to słaby pomysł, bo wtedy na Służewcu zostaje sama 17...
-
- Posty: 2826
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Zastanawiam się, po co 18 jeździ aż na Wyścigi, gdzie nie ma swojego toru na pętli, podczas gdy bliżej jest Wilanowska, która ma dwa tory i samą 14.
Masz rację. Pl. Narutowicza to wówczas to 1/2 bezsensu Ale kto bogatemu zabroni. Ciekawe czy dodatki też skierują na ten bezsensowny objazd...
Edit:
Edit:
17:20
Zostało zawieszone kursowanie linii 31.
Na Służewcu jest 17 i 41.
31 bym nie liczył bo wszystkie brygady utknęły na Woronicza i tylko jedna brygada jest objazdowa.
Początkowo w komunikacie było, że 18 kierują do pętli przy Wilanowskiej.michael112 pisze: ↑19 sie 2021, 11:12Zastanawiam się, po co 18 jeździ aż na Wyścigi, gdzie nie ma swojego toru na pętli, podczas gdy bliżej jest Wilanowska, która ma dwa tory i samą 14.
1. Na Wilanowskiej oprócz 14 wylądowało 31.michael112 pisze: ↑19 sie 2021, 11:12Zastanawiam się, po co 18 jeździ aż na Wyścigi, gdzie nie ma swojego toru na pętli, podczas gdy bliżej jest Wilanowska, która ma dwa tory i samą 14.
2. Bliżej wcale nie musi oznaczać lepiej. Może z Wyścigów łatwiej utrzymać sensowną koordynację z pozostałymi liniami na Puławskiej?
-
- Posty: 2826
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
31 to w ogóle niepotrzebnie tłucze się po Mokotowie, w 90% nie po swojej trasie. Jeśli tramwaje z tej linii nie mogą zjechać do zajezdni (a mają blisko, bo 100% obsługi ma R3), to niech jadą Wołoską i Filtrową do pl. Narutowicza, jak ktoś zaproponował. Dowiozą "Mordor" do metra przy Polu Mokotowskim.
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Obieg Królikarnia-Królikarnia daje 58 minut przelotu co by dawało ok. 50 minut postoju na Wilanowskiej co by dawało cztery składy na pętli. Na Wyścigach nie ma żeberka żeby się odstawiać?kveld pisze:1. Na Wilanowskiej oprócz 14 wylądowało 31.michael112 pisze: ↑19 sie 2021, 11:12Zastanawiam się, po co 18 jeździ aż na Wyścigi, gdzie nie ma swojego toru na pętli, podczas gdy bliżej jest Wilanowska, która ma dwa tory i samą 14.
2. Bliżej wcale nie musi oznaczać lepiej. Może z Wyścigów łatwiej utrzymać sensowną koordynację z pozostałymi liniami na Puławskiej?
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Na Wyścigach masz żeberko ale na wyjeździe z pętli. Na PKP Służewiec masz też dodatkowy przystanek dla wsiadających, nieużywany.bartoni722 pisze: ↑19 sie 2021, 12:50Obieg Królikarnia-Królikarnia daje 58 minut przelotu co by dawało ok. 50 minut postoju na Wilanowskiej co by dawało cztery składy na pętli. Na Wyścigach nie ma żeberka żeby się odstawiać?kveld pisze:
1. Na Wilanowskiej oprócz 14 wylądowało 31.
2. Bliżej wcale nie musi oznaczać lepiej. Może z Wyścigów łatwiej utrzymać sensowną koordynację z pozostałymi liniami na Puławskiej?
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 2826
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007