Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2021

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 lip 2021, 23:29

Nie no. Byłem i w Łodzi i na Śląsku i w Krakowie. Ale ich standardów jednak nie chciałbym przykładać do naszych warunków bo wtedy wyjdzie że przez 20 lat nie potrzebujemy żadnych remontów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4851
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 26 lip 2021, 11:33

Zmianie uległ również termin prac na Nowodworach - termin zakończenia prac został przesunięty z 30 lipca na 31 sierpnia.
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2021/07/0 ... nowodwory/
ObrazekObrazek

Paweł D.
Posty: 5243
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 19 sie 2021, 10:40

Pętla przy Woronicza już przestała funkcjonować? Kierowanie 31 na Wilanowską przez Nowowiejską to wg mnie niezbyt mądry pomysł. Nawet bezsensowny.

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 19 sie 2021, 10:47

Na szybko przyszły mi do głowy następujące pytania uzasadniające kierowanie: napięcie nie jest wyłączone na całym odcinku Woronicza? Gdzie jest podstacja? Żaden tramwaj z zatrzymania nie blokuje przejazdu?

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 19 sie 2021, 10:50

Paweł D. pisze:
19 sie 2021, 10:40
Pętla przy Woronicza już przestała funkcjonować? Kierowanie 31 na Wilanowską przez Nowowiejską to wg mnie niezbyt mądry pomysł. Nawet bezsensowny.
Pętla działa i ma się dobrze. Problem jest, że wyjazd z krańca jest wyłącznie na północ Wołoskiej. Zawrotka od południa jedynie przez zajezdnię.

Paweł D.
Posty: 5243
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 19 sie 2021, 11:01

No tak, to wszystko wyjaśnia. To już lepiej zawiesić to 31 jak przez R3 się nie da.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1846
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 19 sie 2021, 11:06

Paweł D. pisze:
19 sie 2021, 10:40
Pętla przy Woronicza już przestała funkcjonować? Kierowanie 31 na Wilanowską przez Nowowiejską to wg mnie niezbyt mądry pomysł. Nawet bezsensowny.
Już chyba więcej sensu miałaby jazda od Nowowiejskiej do Pl. Narutowicza i z powrotem na Służewiec. Zawieszenie 31 to słaby pomysł, bo wtedy na Służewcu zostaje sama 17...

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 19 sie 2021, 11:12

Zastanawiam się, po co 18 jeździ aż na Wyścigi, gdzie nie ma swojego toru na pętli, podczas gdy bliżej jest Wilanowska, która ma dwa tory i samą 14.

Paweł D.
Posty: 5243
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 19 sie 2021, 11:15

Masz rację. Pl. Narutowicza to wówczas to 1/2 bezsensu :) Ale kto bogatemu zabroni. Ciekawe czy dodatki też skierują na ten bezsensowny objazd...
Edit:
17:20
Zostało zawieszone kursowanie linii 31.

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4851
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 19 sie 2021, 11:17

kveld pisze:
19 sie 2021, 11:06
Paweł D. pisze:
19 sie 2021, 10:40
Pętla przy Woronicza już przestała funkcjonować? Kierowanie 31 na Wilanowską przez Nowowiejską to wg mnie niezbyt mądry pomysł. Nawet bezsensowny.
Już chyba więcej sensu miałaby jazda od Nowowiejskiej do Pl. Narutowicza i z powrotem na Służewiec. Zawieszenie 31 to słaby pomysł, bo wtedy na Służewcu zostaje sama 17...
Na Służewcu jest 17 i 41.
31 bym nie liczył bo wszystkie brygady utknęły na Woronicza i tylko jedna brygada jest objazdowa.
michael112 pisze:
19 sie 2021, 11:12
Zastanawiam się, po co 18 jeździ aż na Wyścigi, gdzie nie ma swojego toru na pętli, podczas gdy bliżej jest Wilanowska, która ma dwa tory i samą 14.
Początkowo w komunikacie było, że 18 kierują do pętli przy Wilanowskiej.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1846
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 19 sie 2021, 11:22

michael112 pisze:
19 sie 2021, 11:12
Zastanawiam się, po co 18 jeździ aż na Wyścigi, gdzie nie ma swojego toru na pętli, podczas gdy bliżej jest Wilanowska, która ma dwa tory i samą 14.
1. Na Wilanowskiej oprócz 14 wylądowało 31.
2. Bliżej wcale nie musi oznaczać lepiej. Może z Wyścigów łatwiej utrzymać sensowną koordynację z pozostałymi liniami na Puławskiej?

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 19 sie 2021, 11:26

kveld pisze:
19 sie 2021, 11:22
Na Wilanowskiej oprócz 14 wylądowało 31.
31 to w ogóle niepotrzebnie tłucze się po Mokotowie, w 90% nie po swojej trasie. Jeśli tramwaje z tej linii nie mogą zjechać do zajezdni (a mają blisko, bo 100% obsługi ma R3), to niech jadą Wołoską i Filtrową do pl. Narutowicza, jak ktoś zaproponował. Dowiozą "Mordor" do metra przy Polu Mokotowskim.

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 19 sie 2021, 12:50

kveld pisze:
michael112 pisze:
19 sie 2021, 11:12
Zastanawiam się, po co 18 jeździ aż na Wyścigi, gdzie nie ma swojego toru na pętli, podczas gdy bliżej jest Wilanowska, która ma dwa tory i samą 14.
1. Na Wilanowskiej oprócz 14 wylądowało 31.
2. Bliżej wcale nie musi oznaczać lepiej. Może z Wyścigów łatwiej utrzymać sensowną koordynację z pozostałymi liniami na Puławskiej?
Obieg Królikarnia-Królikarnia daje 58 minut przelotu co by dawało ok. 50 minut postoju na Wilanowskiej co by dawało cztery składy na pętli. Na Wyścigach nie ma żeberka żeby się odstawiać?

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 19 sie 2021, 12:52

bartoni722 pisze:
19 sie 2021, 12:50
kveld pisze:
1. Na Wilanowskiej oprócz 14 wylądowało 31.
2. Bliżej wcale nie musi oznaczać lepiej. Może z Wyścigów łatwiej utrzymać sensowną koordynację z pozostałymi liniami na Puławskiej?
Obieg Królikarnia-Królikarnia daje 58 minut przelotu co by dawało ok. 50 minut postoju na Wilanowskiej co by dawało cztery składy na pętli. Na Wyścigach nie ma żeberka żeby się odstawiać?

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Na Wyścigach masz żeberko ale na wyjeździe z pętli. Na PKP Służewiec masz też dodatkowy przystanek dla wsiadających, nieużywany.

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 19 sie 2021, 13:00

SławekM pisze:
19 sie 2021, 12:52
Na PKP Służewiec masz też dodatkowy przystanek dla wsiadających, nieużywany.
Oj, wcale nie taki nieużywany. Widziałem kilka razy, notorycznie stoi i odjeżdża z niego 17/41.

ODPOWIEDZ