Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A będzie 169 znowu co 10?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Dojazd na dw. Wschodni po trasie (z przymrużeniem oka) metra, co 10 minut? 169 to będzie takie samo jak 156, czyli co 30 minut .
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
A nie mogłoby zjeść 160?
</retoryczne>
</retoryczne>
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
No taki był chyba plan, ale nie widzę powodu dla którego nagle Bródno musiałoby zwiedzać 3/4 obwodnicy Targówka żeby dojechać na Wschodni.
Choć tak, lepsze to niż autobus co 20 minut i zabawne 269. W pierwszym projekcie 169 miało jeździć co 10 minut i do tego 369, oba w sumie co 5 minut z Targówka.
Choć tak, lepsze to niż autobus co 20 minut i zabawne 269. W pierwszym projekcie 169 miało jeździć co 10 minut i do tego 369, oba w sumie co 5 minut z Targówka.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
-
- Posty: 4094
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ej, ale to miało tak być, że 256 jest tylko w dni powszednie i w dni wolne na Głębockiej do metra co 20 minut autobus?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie. 256 kursowało w weekendy od 8 do 17 co 20 minut, ale od 26 czerwca nie kursuje z powodu oszczędności... Zresztą te sztuczki to już ZTM stosował przed pandemią.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No tak, a 160 musi się jak smród po gaciach kręcić... może chociaż po otwarciu C20 jakiś wariant skrócony 120 się pojawi?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Spooooko, dla pocieszenia przytoczę metrobusy 116 i 520 jeżdżące co 15 minut w weekendy, 130 i 225, które nadal czekają na "dostawę nowych autobusów do Warszawy", która była już jakiś czas temu i nie zmieniło to sytuacji, 207, które tak zachęca do przesiadki do kolei, że jest okrojone do szczytów i dni powszednich.
Ktoś coś ma jakiś pomysł? Zastanawiałem się dziś nad tym, co rozsądnie można by wymyślić na otwarcie M2, bo w sumie i pół Białołęki wypadałoby dowieźć do Bródna (Marywilską, Białołęcką, Ostródzką i Głębocką). Takie 512 też nagle przestaje mieć sens...
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Widziałbym np. 227 Grodzisk - Berensona - Skarbka z Gór - Głębocka - Św. Wincentego - Kondratowicza - Chodecka - Bródno-Podgrodzie.
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Dokładnie tak. Z tym że 269 a nie nowa linia, nadal jej funkcjonalnym sensem będzie dowóz osiedla do stacji tak jak teraz tylko że bliższej. Wtedy wysyłamy 160 i 527 tam gdzie jego miejsce czyli do krainy wiecznych odjazdów. Ale żeby to było przekonujące to trzeba wjechać z naprawdę konkretną ofertą i ją utrzymać, czyli 4/7,5/10 niezależnie od tego czy będą się zdarzać kursy sprawiające wrażenie przesytu oferty. W DS też najchętniej widziałbym rozkład taki jak poniżej ale wiem że przy tych realiach finansowych jest to niemożliwe. 10' niezależnie od tego czy jadę do huty na 6 czy wracam o 23:40 z handlu powinno wystarczyć.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu TapatalkaI już nie stały pasażer świetnej linii 527.