Tarchomin i Nowodwory (III)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 311
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 25 sty 2022, 11:07

Jedna rzecz mnie ciekawi co do 333. Czy to jest błąd, czy ten wyjątek jest celowy, że tylko jedna linia w jednym kierunku ma przystanek Grzymalitów jako stały?
Załączniki
grzymalitow.jpg

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 sty 2022, 15:40

Zakładam błąd, bo w drugą stronę ma na żądanie. ;-)

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 565
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 25 sty 2022, 18:19

karmat pisze:Jedna rzecz mnie ciekawi co do 333. Czy to jest błąd, czy ten wyjątek jest celowy, że tylko jedna linia w jednym kierunku ma przystanek Grzymalitów jako stały?
Raczej błąd. Jedyne usprawiedliwienie jakie mi przychodzi do głowy to przesiadka do tramwaju.
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7650
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 25 sty 2022, 23:18

karmat pisze:
24 sty 2022, 22:05
Spokojnie, randy Cieszkowski "załatwi" to i owo :D
Akurat Cieszkowskiego pomimo, że czasem się z nim nie zgadzam doceniam, bo jest jednym z bardziej aktywnych radnych i bywa skuteczny.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 kwie 2023, 20:50

Jak to się stało, że 509 już nie musi kursować co 5' od 5 w nocy?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 06 kwie 2023, 21:01

Znaczy jeśli patrzysz na dziś to jest rozkład feryjny i stąd zmiana. W standardowym jest co 5' od 5:49, w rozkładzie od którego wyszła dyskusja było chyba od 5:26 (?) więc zmiana kosmetyczna.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 kwie 2023, 21:29

Od 5.18 (kwiecień 2022), więc jednak różnica jest zauważalna.

Oddzielnym pytaniem jest, czemu rozkłady feryjne tną kursy w godzinach, w których popyt raczej nie maleje z powodu ferii.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 06 kwie 2023, 21:37

Popyt maleje globalnie, myślę że dłuższe wolne bo dzieciaki nie idą do szkoły/chcę mieć dłuższe święta praktykuje się wszędzie, nawet w fabryce azbestu zaczynającej zmianę o 6.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 kwie 2023, 17:52

No ale czekaj. Uczniowie nie jeżdżą o 5:30. Suma popytu ("globalnie") owszem spada, ale przecież nie w tych godzinach.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 07 kwie 2023, 18:27

Dzieciaki nie idą do szkoły = biorę dłuższe wolne i jadę wcześniej (na przykład) do rodziny/na wyjazd/whatever przez co nie jadę na 6 albo 7 do roboty. To miałem na myśli i ja jeżdżąc trochę po 6 widziałem dziś zauważalną różnicę w komunikacji, nie w 509 wprawdzie ale tendencja myślę jest ogólna.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka



I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 07 kwie 2023, 21:31

Ale to by tłumaczyło sytuację, w której cięcia są także o 5 (i mają mniejszą skalę niż o 7), a nie praktycznie wyłącznie (bądź są najsilniejsze) - bo z natury rzeczy jednak obserwowany spadek potoku będzie w szczycie szkolnym dużo większy niż w hutniczym.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 07 gru 2023, 17:39

Odkopuję, bo trafiłem na ciekawy fragment artykułu:
Mamy również w planach uruchomienie linii lokalnej na trasie Winnica – Światowida – Modlińska – Prząśniczek – Czeremchowa – Mehoffera – Orchowiecka – Fletniowa – Klasyków – Szynowa – Kołacińska – Światowida – Tarchomin. To połączenie jest jednak uzależnione od tego, czy dzielnica przygotuje infrastrukturę drogową na kilku ulicach do prowadzenia komunikacji autobusowe – zaznacza Kunert.
Trasa zwiększy dostęp do komunikacji, jednakże końcówka cytatu trochę uświadamia, że nie nastąpi to prędko, bo nie wystarczy tam kubeł z farbą i namalowanie zygzaków - a dzielnica raczej nie jest zbyt rychliwa, jeśli chodzi o przystosowywanie ulic do komunikacji.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Jurand
Posty: 1056
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 07 gru 2023, 20:17

Wolfchen pisze:
07 gru 2023, 17:39
Odkopuję, bo trafiłem na ciekawy fragment artykułu:
Mamy również w planach uruchomienie linii lokalnej na trasie Winnica – Światowida – Modlińska – Prząśniczek – Czeremchowa – Mehoffera – Orchowiecka – Fletniowa – Klasyków – Szynowa – Kołacińska – Światowida – Tarchomin. To połączenie jest jednak uzależnione od tego, czy dzielnica przygotuje infrastrukturę drogową na kilku ulicach do prowadzenia komunikacji autobusowe – zaznacza Kunert.
Trasa zwiększy dostęp do komunikacji, jednakże końcówka cytatu trochę uświadamia, że nie nastąpi to prędko, bo nie wystarczy tam kubeł z farbą i namalowanie zygzaków - a dzielnica raczej nie jest zbyt rychliwa, jeśli chodzi o przystosowywanie ulic do komunikacji.
Obsługa zapewne tymi SU8,9 na które ZTM jeszcze nie podpisał umowy, no cóż, może Kunert lubi chałturzyć (-(

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 311
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 07 gru 2023, 21:55

Wolfchen pisze:
07 gru 2023, 17:39
Odkopuję, bo trafiłem na ciekawy fragment artykułu:
Mamy również w planach uruchomienie linii lokalnej na trasie Winnica – Światowida – Modlińska – Prząśniczek – Czeremchowa – Mehoffera – Orchowiecka – Fletniowa – Klasyków – Szynowa – Kołacińska – Światowida – Tarchomin. To połączenie jest jednak uzależnione od tego, czy dzielnica przygotuje infrastrukturę drogową na kilku ulicach do prowadzenia komunikacji autobusowe – zaznacza Kunert.
Trasa zwiększy dostęp do komunikacji, jednakże końcówka cytatu trochę uświadamia, że nie nastąpi to prędko, bo nie wystarczy tam kubeł z farbą i namalowanie zygzaków - a dzielnica raczej nie jest zbyt rychliwa, jeśli chodzi o przystosowywanie ulic do komunikacji.
No pewnie, przecież trzeba jeszcze zbudować durne progi zwalniające...

Matt Cubis
Posty: 446
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 08 gru 2023, 7:52

W jaki sposób brak progów uniemożliwia puszczenie komunikacji autobusowej, bo nie widzę powiązania?

ODPOWIEDZ