Ja myślałem raczej o Al. Jerozolimskie - Żelazna - Al. Solidarności - Leszno - Górczewska - Deotymy - Obozowa - KOŁO. Uzupełniłoby to komunikację na wiszącej od dawna na samym 157 Żelaznej, na Lesznie, które zostanie na samym 190, i obcyka dojazd do Deotymy z Metra Młynów, dzięki czemu nie trzeba by było trasować przez Deotymy jednej z linii, które powinny kursować Ciołka ani też ciągnąć 249 nad metrem. Taka linia nie wymagałaby już 109, co najwyżej 108 wypadałoby wydłużyć do Centralnego. No i jakby powstała kiedyś stacja Plac Konstytucji, a układ drogowy na Placu Starynkiewicza został ustawiony w jakkolwiek logiczny sposób, to tę końcówkę mogłoby przejąć 159.patryk148 pisze: ↑02 lip 2022, 13:35Może 155 Torwar - ... - Al. Jerozolimskie - Emilii Plater- Pl. Grzybowski - Królewska - Marszałkowska- Pl. Bankowy- ... Zajezdnia Wola.Georg pisze: ↑01 lip 2022, 18:20
Dlaczego akurat do Bankowego? Tylko dlatego, że "zawsze tam jeździł autobus, więc niech zostanie", czy coś poza tym?
I jeszcze pytanie dodatkowe: kiedyś 171 łapało w stronę Torwaru duże opóźnienie przed lewoskrętem na patelni i na Książęcej przed pl. Trzech Krzyży w stronę Centrum. Czy teraz te korki są trochę mniejsze?
Nie trzeba z niczym koordynować wtedy.
I tak docelowo będzie to połączone albo z czymś z Ursusa, albo że 131 na Wisłostradę.A relację Marszałkowska - Kino Femina to 520 będzie zapewniać.
No a jeśli chodzi o resztę zmian, to posłanie 112 na Chomiczowkę, a 171 na Słodowiec idiotyczne. Trasę 207 to ktoś wymyślał na ciężkich dragach. Co do 122 to serce kłóci mi się z rozumem - z jednej strony jest tramwaj 28, z drugiej uważam że będzie tej relacji brakowało w przyszłości, szczególnie, jak powstanie stacja metra Lazurowa. Po raz kolejny okazuje się, że 129 jest linią bez pomysłu, przerzucają z miejsca na miejsce, a głównym motorem jej istnienia jest przejazd na Strąkowej, który też jest przyczyną, przez którą 190 skończy się ślepo na, jak już powszechnie wiadomo, nieznanej Znanej. Nie mówię, że trzeba od razu kopać tunel, który zresztą jest wpisany albo w MPZP, albo w plan trasy N-S, bo takiego ruchu kolejowego to tam nie ma, ale chociaż przejazd kolejowy na Człuchowskiej, ulicy o jakkolwiek ludzkiej szerokości, by się przydał. No a 177 też dość zakręcone, mogłoby skręcić za metrem Bemowo w prawo albo być połączone ze 171. Na 249 w ogóle jest taka ilość mikrobusów?