Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2022

Moderatorzy: Wiliam, person

Stary Pingwin
Posty: 5431
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Re: Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2022

Post autor: Stary Pingwin » 18 wrz 2022, 9:20

ashir pisze:
17 wrz 2022, 12:53
Stary Pingwin pisze:
17 wrz 2022, 10:38
W niedzielę tramy wyjeżdżają z zakładów do godziny 11 z minutami.
Ale dzisiaj sobota. ;-)
Już mnie się dni tygodnia mieszają- efekt pracy świątek piątek.
miłośnik 13N

Krzysztof_J
Posty: 244
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 22 wrz 2022, 15:18

Dziś znowu mecz na Narodowym i pewnie jak zwykle po jego zakończeniu zamkną most Poniatowskiego. Tak się zawsze zastanawiałem, czy nie ma możliwości by utrzymać ruch tramwajów, np. poprzez wygrodzenie torowiska, tak by kibice nie wchodzili?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6535
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 22 wrz 2022, 18:17

Good point, może nawet mogłaby być jakaś stała barierka wzdłuż północnego toru?

bartoni722
Posty: 12040
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 22 wrz 2022, 18:39

Oj a ja mam co najmniej poważne wątpliwości czy takie masy upchnie się na półtora pasa oraz czy szturm takich potoków na tramwaje nie zatka ich na amen.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Paweł D.
Posty: 4678
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 22 wrz 2022, 19:18

Wątpię aby przy dość wąskim torowisku ktokolwiek zgodził się na stałe wygrodzenie, które będzie pułapką w przypadku awarii. A jakikolwiek tymczasowy element pewnie dość szybko zostanie przewrócony na tory, bo wiadomo jak to z tłumem kibiców bywa...

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4560
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 22 wrz 2022, 19:59

Na moście Północnym też masz stałe wygrodzenie (chociaż z nieco innych powodów) i też jest to pułapka w razie awarii. Też uważam, że mogłoby tam powstać stałe wygrodzenie a nawet i w czasie przechodzenia kibiców niech tramwaje jadą z ograniczoną prędkością dla bezpieczeństwa, bo każdorazowe wstrzymywanie tam ruchu przynosi więcej szkód niż pożytku. Zresztą organizacja tam po każdym wydarzeniu na Stadionie to jakiś smutny żart, mam wrażenie, że niedasizm w tym przypadku stał się już normą.... :/
A zamiast wprowadzać tyle utrudnień, wystarczyłoby odgrodzić torowisko, tramwaje kursowałyby normalnie (wraz z zasileniami na trasie podstawowej), północna strona mostu do ruchu pieszego a po południowej stronie mostu rozwozowa komunikacja autobusowa (na odcinku Rondo Waszyngtona - rondo de Gaulle'a wprowadzić ruch w obie strony po jednej nitce). Kto chce idzie pieszo, kto chce korzysta z komunikacji miejskiej. Rozwiązań jest masa, trzeba tylko chcieć je wcielić w życie.
Obrazek

Łukasz
Posty: 9176
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 22 wrz 2022, 20:28

Zrobić most pieszo-rowerowy.
ŁK

Krzysztof_J
Posty: 244
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 22 wrz 2022, 23:55

bartoni722 pisze:
22 wrz 2022, 18:39
Oj a ja mam co najmniej poważne wątpliwości czy takie masy upchnie się na półtora pasa oraz czy szturm takich potoków na tramwaje nie zatka ich na amen.
Paweł D. pisze:
22 wrz 2022, 19:18
Wątpię aby przy dość wąskim torowisku ktokolwiek zgodził się na stałe wygrodzenie, które będzie pułapką w przypadku awarii. A jakikolwiek tymczasowy element pewnie dość szybko zostanie przewrócony na tory, bo wiadomo jak to z tłumem kibiców bywa...
Byłem w czerwcu na meczu z Belgią i wcale wtedy nie było wielkiego zwartego tłumu kibiców jak na Euro 2012, więc nie sądzę by był problem ze zmieszczeniem wszystkich na jezdni w kierunku centrum, czy wywracaniem barierek. Zresztą, jakby jeździły tramwaje i ewentualnie autobusy na drugiej jezdni, to przecież część osób by je wybrała i tłum pieszych byłby mniejszy.

Łukasz
Posty: 9176
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » dzisiaj, 14:09

Na czym polega zakończenie trasy linii 20 na przystanku Bródnowska? Tam jest przeplotka?
ŁK

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4560
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » dzisiaj, 14:13

Zawracanie na Rondzie Żaba torem technicznym.
Obrazek

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 225
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » dzisiaj, 15:12

Łukasz pisze:Na czym polega zakończenie trasy linii 20 na przystanku Bródnowska? Tam jest przeplotka?
20?
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6535
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » dzisiaj, 15:48

Utudnienia spowodowane maratonem.

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 225
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » dzisiaj, 16:54

Emyl pisze:Utudnienia spowodowane maratonem.
Aha. To wiele wyjaśnia. Kompletnie zapomniałem o biegu.
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

ODPOWIEDZ