Poprawa komunikacji na Ochocie
Moderator: Wiliam
Może to jedyny sposób, żeby coś zrobić z dłuższymi liniami np. ze 167. Czy na Starym Bemowie jest ekspedycja?
Jest i to ratuje 167.
Nie do końca. Jeśli masz kurs kończący na krańcu FORT RADIOWO, to półkurs do Siekierek i potem na Bemowo może trwać w szczycie dłużej niż wymagane 180 minut. Chyba, że wrócą do postoju wszystkich autobusów na Bemowie, a wybrane będą jechać przez Fort Radiowo.
- ZielonyJamnik
- Posty: 670
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Zrobią tak jak 154, czyli że będzie zaczynać z Bemowa przez Fort.
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Problem w tym, że tam już od dłuższego czasu (01.07.2019) nie ma żadnego "Bazarku" - jest (wciąż, od dnia likwidacji bazaru) teren pod budowę planowanego tam bloku TBS, której rozpoczęcia się nie spodziewam nawet w najbliższych latach, jeśli w ogóle ma sznsę powstać w tej dziesięciolatce, wobec obecnej i spodziewanej sytuacji w budownictwie. To był tylko pretekst aby ten bazar zlikwidować - nic tam nie powstaje od trzech lat i nie powstanie w przewidywalnej przyszłości - kolejne wichury wywracają i niszczą płot, który ktoś potem (zapewne przymuszony przez służby) stawia na miejsce w coraz-to bardziej okrojonej i zmiksowanej formie.
Imitacja w/w bazaru znajduje się wciąż na parkingu pomiędzy Skorochód-Majewskiego i Siemieńskiego (wjazd od Siemieńskiego), ale to tylko namiastka, do której zapewne nikt z ul. 1 Sierpnia nie przyjeżdża 154.
LINIĘ OBSŁUGUJE
ZAKŁAD "PIASECZNO"
R-12
ZAKŁAD "PIASECZNO"
R-12
Ludzie robią zakupy w Hali Banacha. Stamtąd dojście do autobusu jest trochę dłuższe, ale jak mają do wyboru iść po płaskim dalej albo przesiadać się przy PKP RAKOWCU i ganiać po schodach z zakupami to każdy woli 154.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Przy PKP Rakowiec od kilku lat nie ma obowiązkowych schodów, to raz.
Dwa, że na bazar to się jeździ na Bakalarską. Nijak nie 154.
Dwa, że na bazar to się jeździ na Bakalarską. Nijak nie 154.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Zauważyłem że na Bitwy wysiadają starsi ludzie z wózkami, którzy wsiadają na 1 Sierpnia i przy przychodni. Stąd myślałem że robią zakupy w Hali Banacha. Co do Rakowca to masz rację - myślałem że przejście jest tylko przez tory, a przez jezdnię tylko pod ziemią. Ale nie przyglądałem się, więc mój błąd.
Wracając do oryginalnego pomysłu - po dłuższym nie wiem jednak co więcej takie połączone 154 i 208 miałoby pomóc. Różne częstotliwości, różny typ taboru, różne cele (podejrzewam że mieszkańcy Włodarzewskiej nie jeżdżą masowo na 1 Sierpnia czy KOR i vice versa, jedyna korzyść to przybliżenie Blue City/Reduty dla 1 Sierpnia), większa podatność na korki (z jednej strony - zator w Alejach, z drugiej - Żwirki).
Do tego jeśli na 1 Sierpnia mielibyśmy 154/208 Włodarzewska - 1 Sierpnia - Żwirki i 228 Instalatorów - 1 Sierpnia - Woronicza (zakładam częstotliwość większą niż obecnie), to na tym ciągu mielibyśmy sporą nadpodaż.
Do tego jeśli na 1 Sierpnia mielibyśmy 154/208 Włodarzewska - 1 Sierpnia - Żwirki i 228 Instalatorów - 1 Sierpnia - Woronicza (zakładam częstotliwość większą niż obecnie), to na tym ciągu mielibyśmy sporą nadpodaż.
Instalatorów to już od dawna powinno mieć porządną komunikację. Kiedyś były tylko zakłady pracy i było 350 co pół godziny od 5:30 do 18:20. Teraz jest pełno bloków, a autobus w międzyszczycie dalej co 30 minut. W szczycie teoretycznie powinno być co 15 minut, a faktycznie koordynacja leży.
Z czym musi być połączone DHL na Osmańskiej? Wcześniej było 306, teraz 328. Musi być połączenie z Al. Krakowską?
Z czym musi być połączone DHL na Osmańskiej? Wcześniej było 306, teraz 328. Musi być połączenie z Al. Krakowską?
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Skoro jest, to widocznie musi być. Myślisz, że organizator puści autobus bez pogłębionych analiz i obserwacji?
miłośnik 13N
Szanowny Panie,
odpowiadając na Pana wniosek dotyczący przedłużenia trasy linii 228 na Mokotów uprzejmie informujemy, iż komisyjny przejazd autobusem zrealizowany przez ZTM wykazał, że na odcinku trasy linii 228 między ulicą Popularną i ulicą Instalatorów przez ulicę Szybką mogą obecnie kursować tylko autobusy o zmniejszonej pojemności (10-metrowe). Tym samym w naszej ocenie wydłużenie trasy linii 228 na Mokotów nie może być obecnie wprowadzone, gdyż przewidywane zainteresowanie pasażerów na wydłużonej trasie mogłyby przewyższać liczbę miejsc oferowaną przez autobusy o zmniejszonej pojemności.
Dodatkowym czynnikiem wpływającym na brak możliwości realizacji postulatu jest sytuacja kadrowa operatorów (braki kierowców), która uniemożliwia rozwój połączeń autobusowych. Zapewniamy jednak, że postulat dotyczący wydłużenia linii 228 został zachowany do dalszych analiz w przyszłości, gdy zniwelowany zostanie problem braku kierowców, a infrastruktura drogowa na trasie linii 228 zostanie dostosowana do kursowania większych autobusów.
ŁK
Czyli połączenie Ochota-Woronicza ma potencjał, ale go nie zrobimy, bo musi gdzieś mieć 10 metrów, a nie mamy kierowców, żeby nie było 10 metrów.
Stad właśnie pomysł na połączenie 154 i 208, ogólnie żeby nie jechać wzdłuż tramwaju i wzdłuż ciągów, do których jest łatwa przesiadka/dostęp.
Stad właśnie pomysł na połączenie 154 i 208, ogólnie żeby nie jechać wzdłuż tramwaju i wzdłuż ciągów, do których jest łatwa przesiadka/dostęp.
ŁK
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Po ulicy Szybkiej nie mogą jeździć autobusy 12 metrowe. Dlatego np. dzisiaj na 228/2 jeździ 4236. Oni w tym ZTM naprawdę są tacy głupi czy tylko udają? XD
-
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Ale to ZTM wystawił ten wóz na daną brygadę wbrew temu co zaplanował?
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.