Poprawa komunikacji na Ochocie

Moderator: Wiliam

Georg
Posty: 5935
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 30 sty 2023, 18:46

Może to jedyny sposób, żeby coś zrobić z dłuższymi liniami np. ze 167. Czy na Starym Bemowie jest ekspedycja?

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 30 sty 2023, 18:48

Jest i to ratuje 167.

Georg
Posty: 5935
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 30 sty 2023, 19:04

Nie do końca. Jeśli masz kurs kończący na krańcu FORT RADIOWO, to półkurs do Siekierek i potem na Bemowo może trwać w szczycie dłużej niż wymagane 180 minut. Chyba, że wrócą do postoju wszystkich autobusów na Bemowie, a wybrane będą jechać przez Fort Radiowo.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 668
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 30 sty 2023, 19:59

Zrobią tak jak 154, czyli że będzie zaczynać z Bemowa przez Fort.
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
Nieciej
Posty: 78
Rejestracja: 16 gru 2005, 10:38
Lokalizacja: Ochota, Warszawa

Post autor: Nieciej » 31 sty 2023, 3:04

wojtor pisze:
30 sty 2023, 11:10
Mieszkańcy 1 sierpnia nie pozwolą by zabrać im bezpośrednią linię, którą wracają z zakupami na bazarku przy Banacha.
Problem w tym, że tam już od dłuższego czasu (01.07.2019) nie ma żadnego "Bazarku" - jest (wciąż, od dnia likwidacji bazaru) teren pod budowę planowanego tam bloku TBS, której rozpoczęcia się nie spodziewam nawet w najbliższych latach, jeśli w ogóle ma sznsę powstać w tej dziesięciolatce, wobec obecnej i spodziewanej sytuacji w budownictwie. To był tylko pretekst aby ten bazar zlikwidować - nic tam nie powstaje od trzech lat i nie powstanie w przewidywalnej przyszłości - kolejne wichury wywracają i niszczą płot, który ktoś potem (zapewne przymuszony przez służby) stawia na miejsce w coraz-to bardziej okrojonej i zmiksowanej formie.
Imitacja w/w bazaru znajduje się wciąż na parkingu pomiędzy Skorochód-Majewskiego i Siemieńskiego (wjazd od Siemieńskiego), ale to tylko namiastka, do której zapewne nikt z ul. 1 Sierpnia nie przyjeżdża 154.
LINIĘ OBSŁUGUJE
ZAKŁAD "PIASECZNO"
R-12

Georg
Posty: 5935
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 31 sty 2023, 4:42

Ludzie robią zakupy w Hali Banacha. Stamtąd dojście do autobusu jest trochę dłuższe, ale jak mają do wyboru iść po płaskim dalej albo przesiadać się przy PKP RAKOWCU i ganiać po schodach z zakupami to każdy woli 154.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 31 sty 2023, 8:24

Przy PKP Rakowiec od kilku lat nie ma obowiązkowych schodów, to raz.

Dwa, że na bazar to się jeździ na Bakalarską. Nijak nie 154.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Georg
Posty: 5935
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 31 sty 2023, 10:12

Zauważyłem że na Bitwy wysiadają starsi ludzie z wózkami, którzy wsiadają na 1 Sierpnia i przy przychodni. Stąd myślałem że robią zakupy w Hali Banacha. Co do Rakowca to masz rację - myślałem że przejście jest tylko przez tory, a przez jezdnię tylko pod ziemią. Ale nie przyglądałem się, więc mój błąd.

Gdynianin
Posty: 630
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 31 sty 2023, 10:25

Wracając do oryginalnego pomysłu - po dłuższym nie wiem jednak co więcej takie połączone 154 i 208 miałoby pomóc. Różne częstotliwości, różny typ taboru, różne cele (podejrzewam że mieszkańcy Włodarzewskiej nie jeżdżą masowo na 1 Sierpnia czy KOR i vice versa, jedyna korzyść to przybliżenie Blue City/Reduty dla 1 Sierpnia), większa podatność na korki (z jednej strony - zator w Alejach, z drugiej - Żwirki).

Do tego jeśli na 1 Sierpnia mielibyśmy 154/208 Włodarzewska - 1 Sierpnia - Żwirki i 228 Instalatorów - 1 Sierpnia - Woronicza (zakładam częstotliwość większą niż obecnie), to na tym ciągu mielibyśmy sporą nadpodaż.

Georg
Posty: 5935
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 31 sty 2023, 10:52

Instalatorów to już od dawna powinno mieć porządną komunikację. Kiedyś były tylko zakłady pracy i było 350 co pół godziny od 5:30 do 18:20. Teraz jest pełno bloków, a autobus w międzyszczycie dalej co 30 minut. W szczycie teoretycznie powinno być co 15 minut, a faktycznie koordynacja leży.
Z czym musi być połączone DHL na Osmańskiej? Wcześniej było 306, teraz 328. Musi być połączenie z Al. Krakowską?

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 31 sty 2023, 10:59

Skoro jest, to widocznie musi być. Myślisz, że organizator puści autobus bez pogłębionych analiz i obserwacji?
miłośnik 13N

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 31 sty 2023, 11:13

Szanowny Panie,

odpowiadając na Pana wniosek dotyczący przedłużenia trasy linii 228 na Mokotów uprzejmie informujemy, iż komisyjny przejazd autobusem zrealizowany przez ZTM wykazał, że na odcinku trasy linii 228 między ulicą Popularną i ulicą Instalatorów przez ulicę Szybką mogą obecnie kursować tylko autobusy o zmniejszonej pojemności (10-metrowe). Tym samym w naszej ocenie wydłużenie trasy linii 228 na Mokotów nie może być obecnie wprowadzone, gdyż przewidywane zainteresowanie pasażerów na wydłużonej trasie mogłyby przewyższać liczbę miejsc oferowaną przez autobusy o zmniejszonej pojemności.

Dodatkowym czynnikiem wpływającym na brak możliwości realizacji postulatu jest sytuacja kadrowa operatorów (braki kierowców), która uniemożliwia rozwój połączeń autobusowych. Zapewniamy jednak, że postulat dotyczący wydłużenia linii 228 został zachowany do dalszych analiz w przyszłości, gdy zniwelowany zostanie problem braku kierowców, a infrastruktura drogowa na trasie linii 228 zostanie dostosowana do kursowania większych autobusów.
ŁK

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 31 sty 2023, 11:16

Czyli połączenie Ochota-Woronicza ma potencjał, ale go nie zrobimy, bo musi gdzieś mieć 10 metrów, a nie mamy kierowców, żeby nie było 10 metrów.

Stad właśnie pomysł na połączenie 154 i 208, ogólnie żeby nie jechać wzdłuż tramwaju i wzdłuż ciągów, do których jest łatwa przesiadka/dostęp.
ŁK

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 31 sty 2023, 11:22

Po ulicy Szybkiej nie mogą jeździć autobusy 12 metrowe. Dlatego np. dzisiaj na 228/2 jeździ 4236. Oni w tym ZTM naprawdę są tacy głupi czy tylko udają? XD

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 31 sty 2023, 11:31

Ale to ZTM wystawił ten wóz na daną brygadę wbrew temu co zaplanował?

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

ODPOWIEDZ