Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
-
- Posty: 291
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Re: Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
Czy brak kierowców teraz będzie argumentem na wszystkie propozycje?
To może odpisz, że w trosce o brak kierowców prosisz o skrócenie 521 do Wiatraka. Ciekawe, co wtedy odpowiedzą
No i sobie tak myślę,że tramicusy powinny jeździć na linii na Stegny. Zwiększy to podaż miejsc siedzących. Najlepsze byłoby 35, bo pewnie 33 jak trafi na Gagarina, to też na Broniewskiego przydałaby się sporą liczba miejsc siedzących.
Swoją drogą to chyba tramicusy widziałbym jeszcze na 4, 9 i 17 tarchominskiej. Choć ich jest tylko 15 sztuk.
Swoją drogą to chyba tramicusy widziałbym jeszcze na 4, 9 i 17 tarchominskiej. Choć ich jest tylko 15 sztuk.
W tym szaleństwie jest metoda.
521 do Ronda Wiatraczna
Fantomowe 190 z Górczewskiej do Znanej
Pozostałość po 171 z Chomiczówki do Metro Płocka
Ciekawe co odpiszą?;-)
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
Jako, że ruszył przetarg na budowę tramwaju do Dworca Zachodniego i, co wydaje się najbardziej prawdopodobne, zostanie on wybudowany szybciej niż tramwaj Rakowiecka - Banacha, którą linię przewidujecie skierować do Dw Zachodniego? Wydaje mi się, że są dwie w miarę sensowne opcje. Pierwsza z nich to skierowanie tam kursów skróconych 1 z pl Narutowicza (czyli w zasadzie stałyby się kursami wydłużonymi), co komunikacyjnie jest "trochę" bez sensu. Druga - skierowanie tam linii, która będzie następcą 35 na Nowowiejskiej (powrót 14?). Z tym, że 14 jeździła na krótkich składach a takich w wersji dwukierunkowej w Warszawie nie ma i prędko nie będzie.
14 to z bardzo dużym prawdopodobieństwem wyląduje na Dolnym Mokotowie, więc ze swoją dwukierunkową obsadą taborową pasować będzie do Dw. Zachodniego idealnie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Akurat jeśli coś z 1 kombinować, to wydłużyć pół 1 kosztem 7, żeby w końcu zapewnić połączenie ciągu Grójecka - al. Krakowska ze stacją M2 Rondo Daszyńskiego, bo jest to skandalem, że 8 lat minęło już od otwarcia centralnego odcinka M2, a Organizator do tej pory nie zauważył, że może warto byłoby zapewnić Ochocie dowóz do podziemnej kolei. Taki sam problem zresztą występuje na Żwirki i Wigury w komunikacji autobusowej.
Chociaż, skoro również od ośmiu lat ten sam Organizator nie widzi problemu w przepełnionych 9 i 24 w relacji Śródmieście - al. Waszyngtona to co wymagać dowożenia Ochoty do M2

Lepiej kosztem 15 zamiast 7.
Pełzający zamach stanu trwa.
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Zdejmując 7 zostaje Ci jeszcze silne 9 w Jerozolimskie.
Niby tak, ale wg mnie ważniejszy jest dojazd do centrum niż na Politechnikę. Oidp 7 przy Och-Teatrze jest bardziej zapełniona od 15.
Pełzający zamach stanu trwa.
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Póki nie będzie odcinka przez Pole, Zachodni można traktować praktycznie tylko jako strefowanie podaży na Ochocie. W sumie może pojechać tam cokolwiek z linii obecnie kończących na Narutowiczu/Banacha, byle tylko nie linia z Jerozolimskich, bo to bez sensu zupełnie.
we. will. not. sing. in. your. damn. parade.
Aż chce się założyć że będzie to 7 lub 25 i 14 z Wilanowa.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Szybciej 7 niż 25, bo 7 codzienna. Sama 14 w weekendy to bez sensu, co 15 minut?Nordyk110 pisze:Aż chce się założyć że będzie to 7 lub 25 i 14 z Wilanowa.
25 wspomagająco w DP na Okęcie wyglada dobrze. Ewentualnie rzeczywiście 14+15. 9 w weekendy ma potencjał na jeszcze częstszą linię.
Choć to 25 to może wreszcie kiedyś ktoś inteligentnie wytnie…
ŁK
14 oczywiście przez Pole ma potencjał i będzie częste.
I wtedy się rozwinie kraniec tej końcówki, bo przecież na Wolę to dopiero będzie odpowiednia trasa.
I wtedy się rozwinie kraniec tej końcówki, bo przecież na Wolę to dopiero będzie odpowiednia trasa.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
A to jest taki problem w przesiadce na tym samym peronie do 1/11 na przystanku Ochota Ratusz?primoż pisze: ↑17 mar 2023, 13:56Akurat jeśli coś z 1 kombinować, to wydłużyć pół 1 kosztem 7, żeby w końcu zapewnić połączenie ciągu Grójecka - al. Krakowska ze stacją M2 Rondo Daszyńskiego, bo jest to skandalem, że 8 lat minęło już od otwarcia centralnego odcinka M2, a Organizator do tej pory nie zauważył, że może warto byłoby zapewnić Ochocie dowóz do podziemnej kolei. Taki sam problem zresztą występuje na Żwirki i Wigury w komunikacji autobusowej.
A żadnego autobusu od kilku ładnych lat nie ma na Towarowej z powodu koszmarnych korków, i na pewno nie będzie.