(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 11 paź 2022, 12:16

Ale dlaczego radni Pragi mają się nie zgodzić na zamianę końcówek 28 i 6 na Pradze? (i dlaczego mieliby mieć coś do gadania)
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 27 mar 2023, 21:31

ashir pisze:
27 mar 2023, 21:13
Georg pisze:
27 mar 2023, 19:17

Są chyba wyjątki. Na 27 na 7 c są 2 niskie. Ale to pewnie ze względu na to, że gdzieś trzeba upchnąć solówki. To chyba jest jedyna linia na jeden wagon.
Oraz na 28 w weekendy.
Pomyślałem, że 28 i 6 warto byłoby zamienić końcówkami na Pradze, aby 6 była konsekwentnie na solówki. Otwieram właściwy ku temu wątek, a tu dokładnie ta dyskusja sprzed pół roku.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

primoż
Posty: 3699
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 27 mar 2023, 21:44

Przy obecnie jakże wielkiej chęci ratusza/ZTM do jakichkolwiek reform w zbiorkomie, to 6 i 28 końcówkami można zamienić co najwyżej w Pradze, a nie na Pradze😐
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 27 mar 2023, 22:26

Morduję temat od czasu otwarcia Targowej po budowie M2. Tak, propozycja zrobienia tego w Pradze jest całkiem rozsądna w obecnych cyrkumstancjach.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27356
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 29 mar 2023, 21:39

Również zgadzam się, że w Pradze jest to bardziej prawdopodobne niż na Pradze. Nawet pomimo tego, że w Pradze istnieje tylko jedna z tych linii.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Leitner98
Posty: 87
Rejestracja: 04 wrz 2022, 22:29

Post autor: Leitner98 » 15 maja 2023, 20:41

W artykule o tramwaju na Kasprzaka (https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... uz-na.html) ed. Osowski informuje, że od października na tej trasie pojawią się tramwaje linii 10 i 11. W takim razie ciekawe, czy 11 znów skończy na Rondzie Daszyńskiego, czy będzie kręcić przez Rondo ONZ, Chałubińskiego, Nowowiejską do pl. Narutowicza?

Paweł D.
Posty: 5246
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 15 maja 2023, 20:48

A ma to jakiś sens?

Leitner98
Posty: 87
Rejestracja: 04 wrz 2022, 22:29

Post autor: Leitner98 » 15 maja 2023, 21:09

Nie ma, ale obecne wydłużenie 11 na pl. Narutowicza też nie ma (?) większego sensu.

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 15 maja 2023, 22:14

Tak jak i nie ma sensu to, że 11 kończy na Nowym Bemowie, a 26 zasuwa na Młociny. Na dobrą sprawę cały sens tej linii przy jej powstawaniu i przez większość jej istnienia został w ten sposób wyeliminowany.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 15 maja 2023, 23:04

Powiedziałbym że 11 obecnie ma sens na Towarowej jako wzmocnienie 1, ale to niestety prawda tylko w kilku kursach. Tak to, nawet w szczycie, puste to jak bęben.
Obrazek

Georg
Posty: 5935
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 16 maja 2023, 4:28

Na Wolskiej i Powstańców jak jedzie przed 26 to przejmuje pasażerów.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 maja 2023, 7:36

Nie sądzę by nawet ZTM w swoim zapale oszczędzania kilometrów zamierzał skrócić 11 do Daszyńskiego że wspólnym torem 11+24 na Bemowie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 16 maja 2023, 8:17

Może skrócić 26 a wydłużyć 11 na Młociny? Pytanie, czy 11 nie przyda się jednak między Zawiszy a Daszyńskiego?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 16 maja 2023, 8:45

Paweł D. pisze:
15 maja 2023, 20:48
A ma to jakiś sens?
Fundamentalny. 10 pracuje do Centralnego, 11 ją w tym wspomoże. Naruciak to tylko najbliższa wolna pętla.

Oczywiście, para 10+11 powinna jechać na Młociny i Piaski - końcówka do wyboru, ale póki 11 jest okresowe to raczej 11 na Piaski, pod warunkiem że dojedzie do Naruciaka przez Centralny i będzie mogło być obsługiwane składami; docelowo 10 na Piaski, bo krótsza trasa.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Paweł D.
Posty: 5246
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 16 maja 2023, 11:07

To można pomyśleć o jakimś mikroszczycie na 10 z kursami skróconymi do Narutowicza, niż cały dzień pchać to na Chałubińskiego, a za luźno to raczej tam nie jest. I raczej sam Centralny to nie jest miejsce docelowe pasażerów 10. I blokowanie skrętu się zacznie....
A dla przypomnienia, to 11 z 26 zamieniono bo za głośno było :)

ODPOWIEDZ