
Komunikacja miejska w Wawrze [II]
-
- Posty: 3606
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Re: Komunikacja miejska w Wawrze [II]
Niech 154 robi ucho przez Szczęśliwice, może i głupi pomysł, ale za to jak śmiesznie wyglądałoby na mapie
Zupełnie jak 159 do Siekierek przez APW.

Nie musi być na przeguba i nie co 10 minut. Ale warto coś ludziom dać, żeby uzasadnić zmianę, bo tak to zaczną krzyczeć o powrót 521 i znowu się nie uda.
A tak poważnie? Kiedyś myślałem jeszcze o 136, ale chyba będzie trudno ją podzielić. I też przegub co 10 minut.Autobus Czerwon pisze: ↑25 maja 2023, 19:01Niech 154 robi ucho przez Szczęśliwice, może i głupi pomysł, ale za to jak śmiesznie wyglądałoby na mapieZupełnie jak 159 do Siekierek przez APW.
-
- Posty: 3606
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Gdyby udwukierunkowić 208, to mogłoby z jednej strony krańcować na Szczęśliwicach i jechać tam od BW1920 tak jak 521.
A w drugą stronę? Z Bitwy na Opaczewską?Autobus Czerwon pisze: ↑25 maja 2023, 19:17Gdyby udwukierunkowić 208, to mogłoby z jednej strony krańcować na Szczęśliwicach i jechać tam od BW1920 tak jak 521.
-
- Posty: 2560
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Też można.Autobus Czerwon pisze: ↑25 maja 2023, 19:17Gdyby udwukierunkowić 208, to mogłoby z jednej strony krańcować na Szczęśliwicach i jechać tam od BW1920 tak jak 521.
Pewnie dwukierunkowo następująco:
DW. ZACHODNI - Jerozolimskie - Włodarzewska - Harfowa (powrót: Włodarzewska) - Grójecka - Bitwy - trasa 521 - SZCZĘŚLIWICE
A nie było przypadkiem w planach podzielenia 167 w niedalekiej przyszłości? Bo może mogłoby to z Siekierek pojechać po obecnej trasie a od Bitwy na Szczęśliwice.
Myślę, że tez lewoskręt w Bialobrzeską częściej niż co pół godziny może być problematyczny. Przypominam, że skręt jest na zakazie na dość ruchliwej ulicy, gdzie prawy pas jest buspasem.
ŁK
-
- Posty: 5044
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Skończyła się już komisja Rozwoju RD Wawer z udziałem pana Kadlofa.
1. Nie ma razie kierowców... więc poprawy częstotliwości póki co nie będzie, a takie linie jak 146, 147, czy nawet 521 tego wymaga, w niektórych kursach porannych.
2. ZTM zdziwił się pozytywnie, że jeden radny chciał skrócenia 521 do metra. Ogólnie wielkiego sprzeciwu i oburzenia na ten pomysł nie było. Podejrzewam, że obecnie z 50 % radnych z 23 byłoby za.
3. ZTM zastanowi się nad wprowadzeniem przegubów na linie 146 ale trzeba je zdjąć z innych linii. 147 niestety nie da się z wiadomego powodu.
4. Pan Kadlof zgodził się, że ZTM opracuje jakiś nowy plan zmian w komunikacji Wawra na przyszłość zastępujący ten z 2017 roku. Więc można słać propozycje
5. Na ulice Tawułkową i Liliową ZTM zamierzał wprowadzić linie 161 ale po dzisiejszej komisji raczej to będzie linia 142.
6. Będzie nowa pętla przy PKP Gocławek dla 115[ i 215] ale to dzielnica i PKP zrealizuje.
7. Po pytaniu radnej pan Dobiesław potwierdził, że linie przyspieszone będą stawać na przystanku PKP Gocławek[ na górze] po otwarciu nowego peronu i zakończeniu I etapu przebudowy.
8 Poruszono też kwestie linii 119 i 319 ale nic nowego nie powiedziano.
1. Nie ma razie kierowców... więc poprawy częstotliwości póki co nie będzie, a takie linie jak 146, 147, czy nawet 521 tego wymaga, w niektórych kursach porannych.
2. ZTM zdziwił się pozytywnie, że jeden radny chciał skrócenia 521 do metra. Ogólnie wielkiego sprzeciwu i oburzenia na ten pomysł nie było. Podejrzewam, że obecnie z 50 % radnych z 23 byłoby za.
3. ZTM zastanowi się nad wprowadzeniem przegubów na linie 146 ale trzeba je zdjąć z innych linii. 147 niestety nie da się z wiadomego powodu.
4. Pan Kadlof zgodził się, że ZTM opracuje jakiś nowy plan zmian w komunikacji Wawra na przyszłość zastępujący ten z 2017 roku. Więc można słać propozycje

5. Na ulice Tawułkową i Liliową ZTM zamierzał wprowadzić linie 161 ale po dzisiejszej komisji raczej to będzie linia 142.
6. Będzie nowa pętla przy PKP Gocławek dla 115[ i 215] ale to dzielnica i PKP zrealizuje.
7. Po pytaniu radnej pan Dobiesław potwierdził, że linie przyspieszone będą stawać na przystanku PKP Gocławek[ na górze] po otwarciu nowego peronu i zakończeniu I etapu przebudowy.
8 Poruszono też kwestie linii 119 i 319 ale nic nowego nie powiedziano.
-
- Posty: 3606
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
*Chyba że na 171 lub 159 do EC, bo na takie absurdy jakoś zawsze się znajdują.
Nawet przeguby tam sąAutobus Czerwon pisze:*Chyba że na 171 lub 159 do EC, bo na takie absurdy jakoś zawsze się znajdują.

ŁK
Ta Liliowa to już istnieje w jakiejś cywilizowanej postaci? Jaka jest przewaga 142 nad 161 na tym ciągu?Krzysiek_S pisze: ↑29 maja 2023, 20:045. Na ulice Tawułkową i Liliową ZTM zamierzał wprowadzić linie 161 ale po dzisiejszej komisji raczej to będzie linia 142.
we. will. not. sing. in. your. damn. parade.
-
- Posty: 5044
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Jedna radna wyciągnęła też statystyki ludnościowe stan grudzień 2022. I tak Osiedle Zerzeń[ w tym Zastów] to wzrost od 2017 roku z 7 tyś mieszkańców z meldunkiem na 9,2 tyś w 2022. Nadwisle z 3 tyś z hakiem na 4- 5 tyś.
-
- Posty: 5044
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Liliową już budują do wiaduktu od strony Bysławskiej i mają skończyć w tym roku, a Tawułkowa jest na etapie ZRIDu i mają skończyć w przyszłym. Będą przystanki. Co do przewagi 142 to według niektórych radnych bo jedzie bliżej centrum[ Grochów].fik pisze: ↑29 maja 2023, 20:25Ta Liliowa to już istnieje w jakiejś cywilizowanej postaci? Jaka jest przewaga 142 nad 161 na tym ciągu?Krzysiek_S pisze: ↑29 maja 2023, 20:045. Na ulice Tawułkową i Liliową ZTM zamierzał wprowadzić linie 161 ale po dzisiejszej komisji raczej to będzie linia 142.