Co w dzielnicy Ursynów piszczy
Moderator: Wiliam
To prawda. Ale, żeby to miało sens to 139 też powinno być z Kabat. Zwłaszcza przy takiej częstotliwości. Odjazd z obydwu pętli byłby naprzemiennie. Ale do tego 139 musiałoby jeździć z częstotliwością 439. Oczywiście robienie dwóch autobusów o różnych częstotliwościach jest w ogóle nie do przyjęcia.
-
- Posty: 3086
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Gdyby 139 było z Kabat, to by nie było sensu robienia 439, tylko zwiększenia częstotliwości 139.
Też kiedyś chciałem, żeby wszystko co możliwe w kierunku Konstancina i Powsina jeździło z Kabat, ale to się nie udało. Pewnie i tak jakieś brygady musiały zostać na ciąg Przyczółkowej i al.Wilanowskiej. Podnoszenie częstotliwości 251 widocznie nie leży w interesie Konstancina, a gdzieś ten krótszy wariant trzeba było zakrańcować.
Też kiedyś chciałem, żeby wszystko co możliwe w kierunku Konstancina i Powsina jeździło z Kabat, ale to się nie udało. Pewnie i tak jakieś brygady musiały zostać na ciąg Przyczółkowej i al.Wilanowskiej. Podnoszenie częstotliwości 251 widocznie nie leży w interesie Konstancina, a gdzieś ten krótszy wariant trzeba było zakrańcować.
Tylko wówczas 139 zahaczyłoby o Powsin. A w alei Wilanowskiej do Wilanowa i Powsina zostałoby tylko 251 co 40 minut.
-
- Posty: 3086
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Ale jak by zahaczyło?
Źle napisałem. Jechałoby przez Przyczółkową i musiałoby zaliczyć wszystkie przystanki po drodze.
-
- Posty: 3086
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Przy częstotliwościach rzędu 30 min czy nawet 20 strata tych kilku minut nie jest chyba warta osobnej linii.
Masz rację.
-
- Posty: 3086
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Można na to zaradzić w ten sposób żeby dodatkowa linia vel. kursy skrócone 251 (ja preferuję dodatkową linię) jeździła z metra Wilanowska do Waflowej albo do Borowej. Moim zdaniem w obu miejscach da radę zawrócić. Według mnie, przy Waflowej znalazłoby się nawet miejsce na postój - na końcowym fragmencie "małej Przyczółkowej" można zrobić postojowy przystanek techniczny.
Autobus by jechał "małą Przyczółkową" do samiutkiego końca, potem skręcał na moment w prawo w Drewny, w prawo w lącznik i w lewo znowu w "małą Przyczółkową", dalej do Wilanowskiej.
Tyle tylko że brygadowo pewnie by wyszło na minus, bo "ogrodowa" końcówka by jechała przecież do Kabat.
Według mnie, ma to plusy i można spróbować wyciągnąć brygadę czy dwie przy okazji likwidacji autobusów dublujących tramwaje na Sobieskiego.
Po pierwsze, więcej autobusów ze wsi Powsin do metra Kabaty, po drugie taką linię Ogród-<M>Kabaty (i analogicznie stworzyłbym drugą: Park Kultury-<M>Kabaty za likwidację 519), można im regulować częstotliwość w zależności od sezonu. Trasa krótka, nie narażona na korki.
Czy ktoś ma dane jak pracuje 439?
-
- Posty: 4455
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Nie wiem jak pracuje teraz, ale drugiego dnia kursowania frekwencja wahała się od 0 do 10 osób, choć powiedziałbym że na większości kursów było ok. 5 pasażerów. Koordynacja odjazdów z 710 z Kabat i 139 z Ogrodu zakrawa o jakiś żart.
-
- Posty: 596
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
W ostatnią niedzielę potoki były raczej na Mercedesa Sprintera. Rzeczywiście niektórzy na Kabatach kierowali się do 439, a nie 710, ale mniejszość.
Na stronie ZTM można znaleźć petycję ludzi zamieszkałych w okolicach ogrodu, żeby zmienić trasę 139 aby kończyło na Kabatach. Bo tam jest szkoła rejonowa i dzieciakom takie połączenie by się przydało. W odpowiedzi ZTM odpisał, że uruchomił 439, do 3 września
.
 ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
To jakaś szkoła niedzielna?
-
- Posty: 4455
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Ciężko to nawet skomentować jakkolwiek cenzuralnie

Swoją drogą, uważam że wszystko z kierunku Konstancina powinno jeździć do Kabat, a Powsin mieć dedykowaną linię do Wilanowskiej i tylko do Wilanowskiej - żadnych PKSów na patelnię.
Zobaczymy, czy jak będzie tramwaj do Wilanowa, czy Powsin nie będzie do niego wtłaczany, zamiast do metra.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43