Moderator: Wiliam
-
eloelo520
- Posty: 82
- Rejestracja: 07 gru 2022, 11:07
Post
autor: eloelo520 » 18 wrz 2023, 12:52
Nie no już Centralny jest spoko jako petla, autubusu nawet jako laik nie szuka się dłużej niż 3 minuty, a te kilka linii które mają kraniec na Centrum i tak po starcie przejeżdżają obok Centralnego, a wszystkie linie poza tymi jadącymi na Ochotę zaliczają przynajmniej jedną stację metra z centralnego odcinka (inb4 Pole Mokotowskie to nie jest centralny odcinek
)
-
Maybach
- Posty: 1557
- Rejestracja: 15 gru 2005, 23:51
- Lokalizacja: Praga
Post
autor: Maybach » 18 wrz 2023, 16:11
Mieszanie łyżką w herbacie bez cukru. A co do przegubów na nocach to N12/N62 dają sobie radę na solówkach. Gorzej jest na N11/N61, w weekendowe noce zdarzają się sytuacje że już na Starówce ledwo drzwi zamykam, nie muszę mówić jakie dantejskie sceny dzieją się na Wileńskim.
6, 20, 23, 26, 160, 509, N03
-
reserved
- Posty: 14714
- Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: reserved » 18 wrz 2023, 16:14
ashir pisze: ↑18 wrz 2023, 12:20
Kursowanie metra przez całą noc z pewnością nie będzie tańsze od autobusów.
No niestety, musimy się zdecydować czy chcemy iść w oszczędności, czy w potrzeby pasażerów. Możemy dalej oszczędzać i udawać że wszystko jest ok.
-
ashir
- Posty: 27830
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 18 wrz 2023, 16:50
reserved pisze: ↑18 wrz 2023, 16:14
No niestety, musimy się zdecydować czy chcemy iść w oszczędności, czy w potrzeby pasażerów. Możemy dalej oszczędzać i udawać że wszystko jest ok.
Przecież dyrektor Strzegowska już zdecydowała...
-
reserved
- Posty: 14714
- Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: reserved » 18 wrz 2023, 17:01
O czym zdecydowała?
-
primoż
- Posty: 4056
- Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
- Lokalizacja: z pól kartoflanych
Post
autor: primoż » 18 wrz 2023, 17:07
ashir pisze: ↑18 wrz 2023, 16:50
Przecież dyrektor Strzegowska już zdecydowała...
Albo wykonuje polecenie
-
Autobus Czerwon
- Posty: 4253
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
-
Kontakt:
Post
autor: Autobus Czerwon » 18 wrz 2023, 17:40
ashir pisze: ↑18 wrz 2023, 16:50
reserved pisze: ↑18 wrz 2023, 16:14
No niestety, musimy się zdecydować czy chcemy iść w oszczędności, czy w potrzeby pasażerów. Możemy dalej oszczędzać i udawać że wszystko jest ok.
Przecież dyrektor Strzegowska już zdecydowała...
Nawyk cięcia zbiorkomu pozostał może jeszcze po poprzedniej pracy w PKS Mława.
-
ashir
- Posty: 27830
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 18 wrz 2023, 18:00
primoż pisze: ↑18 wrz 2023, 17:07
ashir pisze: ↑18 wrz 2023, 16:50
Przecież dyrektor Strzegowska już zdecydowała...
Albo wykonuje polecenie
Na jedno wychodzi. Bierna, Mierna, ale Wierna.
-
ashir
- Posty: 27830
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 18 wrz 2023, 18:03
reserved pisze: ↑18 wrz 2023, 17:01
O czym zdecydowała?
Idziemy w oszczędności i udajemy, że jest wszystko w porządku.
-
reserved
- Posty: 14714
- Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: reserved » 18 wrz 2023, 18:05
No ok ale zakładamy, że ona nie będzie rządzić wiecznie. Poza tym przecież to wszystko niedługo jebnie.
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14811
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 18 wrz 2023, 18:14
reserved pisze: ↑18 wrz 2023, 16:14
No niestety, musimy się zdecydować czy chcemy iść w oszczędności, czy w potrzeby pasażerów. Możemy dalej oszczędzać i udawać że wszystko jest ok.
Możemy oszczędzić zmieniając niewiele, tj. puścić na przegubach linie nocne po trasie metra. Nawet przy częstotliwości co kwadrans wyjdzie sporo taniej - i za koszty uruchomienia metra w weekendy byłąby szansa na całotygodniowe linie jeżdżace po trasie metra do 2-3 w nocy.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
kajo
- Posty: 2807
- Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
- Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec
Post
autor: kajo » 18 wrz 2023, 20:44
Jeżeli by się znalazły środki to najprędzej potrzeba by było zagęścić linie nocne w weekendy. Centrum to główna destynacja w nocy. A linie powiedzmy co 20 minut mogły by bardzo odciążyć Ubery.
-
reserved
- Posty: 14714
- Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: reserved » 18 wrz 2023, 20:54
kajo pisze: ↑18 wrz 2023, 20:44
Jeżeli by się znalazły środki to najprędzej potrzeba by było zagęścić linie nocne w weekendy. Centrum to główna destynacja w nocy. A linie powiedzmy co 20 minut mogły by bardzo odciążyć Ubery.
Kolega np. narzeka, że od jakiegoś czasu N85 się zrobiło bardzo niepunktualne (zwłaszcza w weekendowe noce) i już na Włochy przyjeżdża ze sporym opóźnieniem. Nie wiem jak duża jest skala problemu ale zanim zagęścimy autobusy najpierw pomyślmy o tych co są, czy mają odpowiedni czas na przelot.
-
Maybach
- Posty: 1557
- Rejestracja: 15 gru 2005, 23:51
- Lokalizacja: Praga
Post
autor: Maybach » 18 wrz 2023, 20:57
Nocki dziś a nocki nawet kilka lat temu to zupełnie inna bajka. Ze swojej strony mogę powiedzieć że została może jedna-dwie linie na których trzeba gonić jak do pożaru a i tak jesteś w plecy. Wcześniej to była większość, ale był też inny ruch w nocy na drogach. No i sygnalizacji mniej.
6, 20, 23, 26, 160, 509, N03
-
primoż
- Posty: 4056
- Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
- Lokalizacja: z pól kartoflanych
Post
autor: primoż » 19 wrz 2023, 13:35
reserved pisze: ↑18 wrz 2023, 18:05
Poza tym przecież to wszystko niedługo
jebnie.
Na razie to uprawia się propagandę w postaci reklam na wiatach przystankowych, że podobno 89% pasażerów jest zadowolonych ze zbiorkomu. Branża nadal jest w wielkim samozadowoleniu.