Linie nocne po reformie

Moderator: Wiliam

eloelo520
Posty: 53
Rejestracja: 07 gru 2022, 11:07

Post autor: eloelo520 » 18 wrz 2023, 12:52

Nie no już Centralny jest spoko jako petla, autubusu nawet jako laik nie szuka się dłużej niż 3 minuty, a te kilka linii które mają kraniec na Centrum i tak po starcie przejeżdżają obok Centralnego, a wszystkie linie poza tymi jadącymi na Ochotę zaliczają przynajmniej jedną stację metra z centralnego odcinka (inb4 Pole Mokotowskie to nie jest centralny odcinek :-D )

Maybach
Posty: 1551
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:51
Lokalizacja: Praga

Post autor: Maybach » 18 wrz 2023, 16:11

Mieszanie łyżką w herbacie bez cukru. A co do przegubów na nocach to N12/N62 dają sobie radę na solówkach. Gorzej jest na N11/N61, w weekendowe noce zdarzają się sytuacje że już na Starówce ledwo drzwi zamykam, nie muszę mówić jakie dantejskie sceny dzieją się na Wileńskim.
6, 20, 23, 26, 160, 509, N03

reserved
Posty: 14542
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 18 wrz 2023, 16:14

ashir pisze:
18 wrz 2023, 12:20
Kursowanie metra przez całą noc z pewnością nie będzie tańsze od autobusów. :-)
No niestety, musimy się zdecydować czy chcemy iść w oszczędności, czy w potrzeby pasażerów. Możemy dalej oszczędzać i udawać że wszystko jest ok.

ashir
Posty: 27670
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 18 wrz 2023, 16:50

reserved pisze:
18 wrz 2023, 16:14
No niestety, musimy się zdecydować czy chcemy iść w oszczędności, czy w potrzeby pasażerów. Możemy dalej oszczędzać i udawać że wszystko jest ok.
Przecież dyrektor Strzegowska już zdecydowała...

reserved
Posty: 14542
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 18 wrz 2023, 17:01

O czym zdecydowała?

primoż
Posty: 3628
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 18 wrz 2023, 17:07

ashir pisze:
18 wrz 2023, 16:50
Przecież dyrektor Strzegowska już zdecydowała...
Albo wykonuje polecenie :-$
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Autobus Czerwon
Posty: 4047
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 18 wrz 2023, 17:40

ashir pisze:
18 wrz 2023, 16:50
reserved pisze:
18 wrz 2023, 16:14
No niestety, musimy się zdecydować czy chcemy iść w oszczędności, czy w potrzeby pasażerów. Możemy dalej oszczędzać i udawać że wszystko jest ok.
Przecież dyrektor Strzegowska już zdecydowała...
Nawyk cięcia zbiorkomu pozostał może jeszcze po poprzedniej pracy w PKS Mława.

ashir
Posty: 27670
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 18 wrz 2023, 18:00

primoż pisze:
18 wrz 2023, 17:07
ashir pisze:
18 wrz 2023, 16:50
Przecież dyrektor Strzegowska już zdecydowała...
Albo wykonuje polecenie :-$
Na jedno wychodzi. Bierna, Mierna, ale Wierna. :evil:

ashir
Posty: 27670
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 18 wrz 2023, 18:03

reserved pisze:
18 wrz 2023, 17:01
O czym zdecydowała?
Idziemy w oszczędności i udajemy, że jest wszystko w porządku.

reserved
Posty: 14542
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 18 wrz 2023, 18:05

No ok ale zakładamy, że ona nie będzie rządzić wiecznie. Poza tym przecież to wszystko niedługo jebnie.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14761
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 18 wrz 2023, 18:14

reserved pisze:
18 wrz 2023, 16:14
No niestety, musimy się zdecydować czy chcemy iść w oszczędności, czy w potrzeby pasażerów. Możemy dalej oszczędzać i udawać że wszystko jest ok.
Możemy oszczędzić zmieniając niewiele, tj. puścić na przegubach linie nocne po trasie metra. Nawet przy częstotliwości co kwadrans wyjdzie sporo taniej - i za koszty uruchomienia metra w weekendy byłąby szansa na całotygodniowe linie jeżdżace po trasie metra do 2-3 w nocy.
S3 S4 R8 R90 RE8 RE90 105 136 167 178 184 186 255 414 523 N43

kajo
Posty: 2776
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 18 wrz 2023, 20:44

Jeżeli by się znalazły środki to najprędzej potrzeba by było zagęścić linie nocne w weekendy. Centrum to główna destynacja w nocy. A linie powiedzmy co 20 minut mogły by bardzo odciążyć Ubery.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

reserved
Posty: 14542
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 18 wrz 2023, 20:54

kajo pisze:
18 wrz 2023, 20:44
Jeżeli by się znalazły środki to najprędzej potrzeba by było zagęścić linie nocne w weekendy. Centrum to główna destynacja w nocy. A linie powiedzmy co 20 minut mogły by bardzo odciążyć Ubery.
Kolega np. narzeka, że od jakiegoś czasu N85 się zrobiło bardzo niepunktualne (zwłaszcza w weekendowe noce) i już na Włochy przyjeżdża ze sporym opóźnieniem. Nie wiem jak duża jest skala problemu ale zanim zagęścimy autobusy najpierw pomyślmy o tych co są, czy mają odpowiedni czas na przelot.

Maybach
Posty: 1551
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:51
Lokalizacja: Praga

Post autor: Maybach » 18 wrz 2023, 20:57

Nocki dziś a nocki nawet kilka lat temu to zupełnie inna bajka. Ze swojej strony mogę powiedzieć że została może jedna-dwie linie na których trzeba gonić jak do pożaru a i tak jesteś w plecy. Wcześniej to była większość, ale był też inny ruch w nocy na drogach. No i sygnalizacji mniej.
6, 20, 23, 26, 160, 509, N03

primoż
Posty: 3628
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 19 wrz 2023, 13:35

reserved pisze:
18 wrz 2023, 18:05
Poza tym przecież to wszystko niedługo jebnie.
Na razie to uprawia się propagandę w postaci reklam na wiatach przystankowych, że podobno 89% pasażerów jest zadowolonych ze zbiorkomu. Branża nadal jest w wielkim samozadowoleniu.
Nie zawsze poważne opinie :wink:

ODPOWIEDZ