Komunikacja na Trakcie Królewskim
Moderator: Wiliam
Najgorsze w tym wszystkim jest to, że obaj macie rację.
E-2 co 20 minut. Na co to komu?
Najwytrwalszym przeciwnikom zwyklaków w celu ominięcia Spacerowej.
Jako alibi, że nie zawieszamy na wakacje najbardziej lubianej linii autobusowej w mieście? Bo ja innego wyjaśnienia nie widzę.TGM pisze:E-2 co 20 minut. Na co to komu?
Dobrze, że chociaż mi 116 nie pocięli.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
Skrócenie trasy 503 do krańca Bielańska i wydłużenie 222 do Konwiktorskiej przy okazji zamknięcia pl. Krasińskiego do remontu pachnie mi tym, że będzie to zmiana na stałe. W dodatku nie taka głupia, bo na Bonifraterskiej, a tym bardziej na Konwiktorskiej wystarczy moim zdaniem w miarę mocne 116 + jeszcze jakieś wspomaganie, ale nie silne 503 tylko właśnie 222. Może to być też związane z lokalizacją ładowarek do taboru elektrycznego - nie ma na nie zgody na Bielańskiej.
Dlaczego 518 dostaje przystanki MURANÓW i MURANOWSKA? Przecież można spokojnie je pominąć. Mamy tam równolegle tramwaje. Z tego co pamiętam 520 po przystanku METRO RATUSZ stawało dopiero przy Dw. Gdańskim.
503 i 222 to chyba na stałe, co?
518 miało Muranowską, Muranów pewnie technicznie dostało.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
518 miało Muranowską, Muranów pewnie technicznie dostało.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK
A czy linie 116, 178, 222 będą się zatrzymywały w ZP Muranów na jakichś tymczasowych przystankach W komunikacie nie widzę o tym mowy, ale może tak będzie
Pozdrawiam
Mnie też to wygląda na kwestie ładowarek. Ale - z drugiej strony - 503 też ma być obsługiwane w przyszłości taborem elektrycznym, zatem ta Bielańska to chyba nie na dłużej niż półtora roku, dwa lata. Generalnie - jeśli rzeczywiście zrealizowany zostanie plan "zelektryfikowania" linii kursujących Traktem Królewskim, to konieczne będą kolejne, zapewne znacznie większe roszady i zmiany tras.osa pisze: ↑08 mar 2018, 12:40Skrócenie trasy 503 do krańca Bielańska i wydłużenie 222 do Konwiktorskiej przy okazji zamknięcia pl. Krasińskiego do remontu pachnie mi tym, że będzie to zmiana na stałe. W dodatku nie taka głupia, bo na Bonifraterskiej, a tym bardziej na Konwiktorskiej wystarczy moim zdaniem w miarę mocne 116 + jeszcze jakieś wspomaganie, ale nie silne 503 tylko właśnie 222. Może to być też związane z lokalizacją ładowarek do taboru elektrycznego - nie ma na nie zgody na Bielańskiej.
Na ładowarkę przy Bielańskiej nie ma zgody, a na drugim końcu trasy 503 nie ma już pętli, gdzie by można ustawić takie urządzenie...
Nawet jak po budowie POW Natolin Płn. wróci, to raczej nic to nie zmieni. 222 poradzi sobie z ładowarką tylko na Spartańskiej, a jeżdżenie w kółko z ładowarką tylko na Natolinie i dosyć daleko od którejkolwiek zajezdni to dosyć ryzykowny pomysł.
Dlatego - jak już napisałem wyżej - jeśli linie kursujące po Trakcie Królewskim mają być kiedykolwiek "zelektryfikowane", to będzie to musiało oznaczać spore roszady, bo z tego punktu widzenia obecny układ tras raczej nie jest optymalny dla tego rodzaju taboru.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
On w ogóle jest średnio optymalny., nie tylko z tego punktu widzenia.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Tyle lat ględzenia o rozwoju KM, zwiększaniu dostępności itp, zwężaniu ulic w Śródmieściu, a dalej nie można zrobić przystanku obowiązującego w DS przy budynku BGK dla linii omijających NŚ.